استفاده گسترده از ماسک صورت می تواند ذخیره ده ها هزار نفر از زندگی, مدل, پروژه

بزرگنمایی این تصویر یک ماسک صورت را پوشش می دهد دهان و بینی یکی از نمادین شیر مجسمه در مقابل کتابخان

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک ماسک صورت را پوشش می دهد دهان و بینی یکی از نمادین شیر مجسمه در مقابل کتابخانه عمومی نیویورک شاخه اصلی در پنج شنبه, جولای 1, 2020, در نیویورک در میان coronavirus بیماری همه گیر. تد Shaffrey/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد Shaffrey/AP

گسترده تر پوشیدن ماسک صورت می تواند به جلوگیری از دهها هزار نفر از مرگ توسط COVID-19 اپیدیولوژی و ریاضیدانان پروژه.

یک مدل از دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی نشان می دهد که جهانی نزدیک پوشیدن پارچه و یا ماسک های خانگی می تواند به جلوگیری از بين 17,742 و 28,030 مرگ و میر در سراسر ایالات متحده قبل از اکتبر. 1.

این گروه که به توصیه کاخ سفید به عنوان به خوبی به عنوان دولت و دولت های محلی است که ارائه مدل برای بررسی دقیق می گوید تئو Vos, استاد بهداشت معیارهای علوم در IHME.

در حال بارگذاری...

یکی دیگر از طرح توسعه یافته توسط محققان در دانشگاه ایالتی آریزونا در ماه آوریل نشان داد که 24-65 درصد از پیش بینی مرگ و میر قابل پیشگیری در ایالت واشنگتن در ماه آوریل و مه اگر 80 درصد از مردم عینک پارچه و یا ماسک های خانگی ،

این پیش بینی ها روشن وعده ماسک صورت ممکن است نگه دارید به عنوان COVID-19 مورد افزایش در برخی از ایالت ها و بیشتر مقامات محلی دستور پوشیدن ماسک.

تگزاس در حال حاضر الزامی ماسک صورت در بسیاری از دولت; Jacksonville Fl, شهر میزبان از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت موظف به پوشیدن ماسک در مکان های سرپوشیده که در آن مردم می توانند در غیر این صورت فاصله اجتماعی در ژوئن 29.

رهبران جمهوری خواه از جمله معاون رئیس جمهور مایک پنس رهبر اکثریت میچ مک کانل " تیم اسکات از کارولینای جنوبی لامار الکساندر تنسی و مارکو روبیو از فلوریدا پیوست مقامات بهداشت عمومی اصرار به پوشیدن facemasks. Dr. Anthony Fauci و اعضای کنگره درخواست کرد به پوشیدن ماسک صورت در کنگره شنوایی شنبه. و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در یک تغییر لحن گفت: فاکس کسب و کار در روز شنبه او را برای همه ماسک.'

اما متخصصان بهداشت عمومی ضجه و زاری کردن که اعتماد ماسک صورت است مانع توسط دولت قبلی توصیه در برابر آنها.

Fauci گفت TheStreet اواسط ماه ژوئن که او را توصیه نمی ماسک صورت در ابتدای شیوع به حفظ منابع برای کارکنان بهداشتی درمانی. در روز پنج شنبه Fauci NPR گفت که دولت اولیه تردید نسبت ماسک صورت بود 'مخل در گرفتن پیام در سراسر.'

سازمان بهداشت جهانی به NPR با همین استدلال برای معرفی ماسک برای عموم مردم در ماه آوریل است. این سازمان پس از به روز رسانی دستورالعمل های آن.

بنیامین Cowling, استاد و رئیس بخش اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه هنگ کنگ به بررسی اثرات ماسک صورت برای ده سال و co-تفسیر نوشت: در لانست حمایت بیشتر ماسک صورت استفاده در ماه مارس است. او می گوید در حالی که او را درک مقامات تمایل به حفظ منابع درمانی کارگران این پیام ساخته شده عمومی بی اعتمادی ماسک.

"چند ماه پیش کارشناسان پزشکی شد و گفت که آنها کار نمی کند و شما به آنها نیاز ندارد. و در حال حاضر به طور ناگهانی و بدون هیچ گونه تغییر در پایه شواهد آنها به طور ناگهانی گفت که آنها کار می کنند و شما باید آنها را می پوشند." Cowling می گوید: "من فکر می کنم که این مدعی است.

ماسک تصویب در ایالات متحده شده است ناهموار. یک نظرسنجی از جمع آوری اطلاعات شرکت فرض نشان می دهد که درصد افرادی که "همیشه یک ماسک هنگام بیرون رفتن' از محدوده 15% در تنسی به 62 درصد در ماساچوست به عنوان ماه ژوئن 19.

برای هر دو ASU و IHME این مدل نسبت مرگ و میر ماسک صورت می تواند به جلوگیری از متفاوت از محل سکونت به محل سکونت خود و طی مراحل مختلف این بیماری همه گیر به دلیل نرخ انتقال در جامعه در زمان طرح نتایج را تحت تاثیر قرار.

در ASU مدل گسترده جامعه انتقال تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر موثر ماسک صورت - برای مثال فولاد ماسک های مورد استفاده در بیمارستان ها به طور قابل توجهی کاهش تعداد پیش بینی مرگ و میر. اما در مکان های که در آن انتقال است که به عنوان گسترده ترین مردم با پوشیدن پارچه ساده ماسک قادر خواهد بود برای جلوگیری از بخش قابل توجهی از مرگ و میر.

در IHME مدل, مردم بیشتر از هر فرد آلوده می تواند گسترش ویروس به مرگ و میر بیشتر پوشش می تواند به جلوگیری از. همچنین پروژه هایی که این ویروس را دنبال الگوهای فصلی و انتخاب کنید تا دوباره در پاییز. Vos می گوید: این به این معنی مکان است که نسبتا امن سطوح گسترش در حال حاضر می تواند فشار بیشتری برای مهار این ویروس بعد.

"استفاده از ماسک...در آن مکان در حال رفتن به تبدیل شدن به خیلی بیشتر مشخص شده و مفید است." Vos می گوید.

بدون در نظر گرفتن جامعه نرخ انتقال هر دو مدل نشان می دهد که بیشتر جهانی ماسک صورت در حال فرسوده بیشتر مرگ و میر می توان جلوگیری کرد.

آن را دشوار است به دانستن این که آیا این پیش بینی درست باشد چرا که آن را دشوار است به دانستن چگونه است و در واقع با پوشیدن ماسک. اما با توجه به اینکه تحقیقات در صورت ماسک نشان می دهد که آنها می توانند tamp پایین انتقال کلید قفل و معتقدند که آنها باید کمک به صرفه جویی در زندگی می کند زمانی که فرسوده توسط بخش بزرگی از جمعیت است.

"واضح است که به وضوح نشان داده است که هر مدل و مطالعه است که ما را دیده اند هر مکان عمومی, سیاست های بهداشتی در جهان است گفت: دقیقا همان چیزی که می گوید:" آبا Gumel که منجر ASU پروژه " ما مجبور به پوشیدن یک ماسک صورت.'

Andrea هسو و کورتنی Dorning تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب