7 راه برای شروع فوری فروش هپی چیر

البته امکان خرید مبل شنی با رنگ سفارشی نیز وجود دارد ، بنابراین شما محدود به انتخاب چند رنگ نمیباشید. صندلی ه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

البته امکان خرید مبل شنی با رنگ سفارشی نیز وجود دارد ، بنابراین شما محدود به انتخاب چند رنگ نمیباشید. صندلی های بین بگ با روکش های ساخته شده از پارچه های طبیعی (کتان ، پنبه یا چرم) کاملاً با توجه به سبک راحتی به اتاق نشیمن می آید. پوسته:پوسته در بین بگ ها همان رویه خارجی آنهاست که اغلب از جنس کتان و پلی استر و … همان طور که گفته شد جنس رویی ان از چرم مصنوعی میباشد که مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی دارد. مبل های شنی یک نفره با رویه چرم یکی از پرکاربردترین مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد. مواد یونولیتی داخل مبل شنی و مبل هپی چیر و مبل بین بگ تشکیل دهنده شکل ظاهری این مبل های راحتی است و میتوان گفت که بهترین نوع مواد داخلی مبلهای شنی همین یونولیت خرد شده میباشد که از وزن بسیار سبک و نرمی خواصی برخوردار است و مبل به راحتی جا به جا میشود ، یونولیت خرد شده یا همان دانه گرانولی که به شکل ساچمه های ریز تولید شده اند به صورت شناور در داخل مبل قرار میگیرند و در هنگام نشستن فرد بر روی مبل جا به جا میشوند و نسبت به فرم بدن حالت میگیرد که این حالت بهترین راحتی را به شخص مصرف کننده میدهد ، اکثریت مبل های هپی چیر و بین بگ پس مدتی استفاده نسبت به وزن شخص افت میکند و نیاز به پر کردن یونولیت باشد که شکل اولیه برگردد و بخواهد مبل را با یونولیت شارژ مجدد کند . Data was generated wi th the  help  of G​SA C᠎on te᠎nt G enerat or D᠎em oversion.

بطورکلی میتوان گفت کیفیت این محصول تعیین کننده قیمت نهایی آن است. مزیت دیگری که این نوع مبلمان دارد تولید به شکل های مختلف و طراحی های مختلف نسبت به دیزاین منازل است که میتوان فضاب منزل و یا محل کار را تغییر داد . فروشگاه اینتکس شو نمایندگی اینتکس و تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر بزرگترین تولید کننده مبلمان یونولیتی در ایران است که تمامی مبلمان های یونولیتی و راحتی را نسبت به سلیقه مشتری تولید میکند. نمایندگی خرید و فروش هپی چیر و انواع هپی چیر ایرانی و خارجی با تضمین قیمت و ساخت و تولیدی و پخش کلی و جزئی و تکی یا تعداد زیاد برای فروش در فروشگاههای کشور و بهترین مدل های هپی چیر راحتی برای مصارف خانگی با کیفیت های بسیار مرغوب و عالی در فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس اولین سایت فروش مبلمان هپی چیر در ایران مبل راحتی هپیچر در انواع مختلف یک نفره و دو نفره با بهترین برند و کیفیت از مواد و ریز ترین دانه های تولید شده با راحتی بسیار عالی ، این مرکز تنها تولید کننده مبل های هپی چیر در ایران است که از سال ۸۶ تولید هپیچیر های راحتی با اشکال گوناگون را آغاز نمودده و در این بین فروشگاههای زیادی به نمایندگی از طرف تهران اینتکس اقدام به فروش محصولات مبل های یونولیتی یا هپیچیر را نموده است .

شرکت اینتکس شو با تولید انواع مبل های شنی و مبل هپی چیر توانسته است این مشکل را حل کند . استفاده مبل های شنی در منزل و محل کار و نیز گیم نت ها برای راحتی بیشتر افراد در هنگام بازی کردن و نیز برای استفاده در عکاسی ها برای عکس گرفتن حرفه ای و متفاوت . فقط هنگام انتخاب آن باید به رنگبندی آن فضا توجه داشته باشید تا هماهنگی و تناسب بین تمام مبلمان حفظ شود. پس اگر سلامتی خود و اعضای خانوادتان برایتان اهمیت دارد، میتوانید این محصول ایدهآل را برای تمام سنین از کودک تا بزرگسال برای گوشه کنارهای خانهتان تهیه کنید و از لم دادن و خوابیدن به روی آن نهایت لذت را ببرید. به این ترتیب میتوانید انواع اندازههای مبل شنی را در سایزبندی های یک فره، دو نفره و سه نفره تهیه کنید. مبل بادی اینتکس در سه طرح ببر ، اسب آبی و خرسی بوده که از جنس پی وی سی بسیار با کیفیت می باشد . مبل های شنی نسبت به نوع فلزی و چوبی بسیار به صرفه تر و ارزان تر استو در مورد راحتی قابل مقایسه با مبل های دیگر نیست و مبل های شنی نسبت به بدن افراد شکل می گیرند.

یکی آسیب هایی که ممکن است به مبل شنی وارد شود مربوط به پوسته می باشد چرا که این لایه خارجی ترین قسمت بوده و همواره در معرض آسیب دیدگی می باشد . در هنگام خرید حتماً سعی کنید که به جنس رویه و پوسته ی مبل تان توجه داشته باشید. هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. سایه های طبیعی روی پارچه بر مدل طراحی تأکید می کنند و هم راستا با طرح کلی رنگ اتاق، هماهنگ است. مبلمان بدون چارچوب به کودک اجازه می دهد تا با فرم بدن خود آرامش داشته باشد و به راحتی روی آن بازی کند. ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی شاهد افت مبل باشید ، چرا که به مرور و با استفاده مداوم از مبل های شنی، مواد داخلی یونولیتی حجم خود را از دست داده و فشرده می شوند ، از این جهت ممکن است فضای خالی در مبل ایجاد شود و به اصطلاح مبل شنی افت کند ، در این مواقع نگران نباشید چرا که شما به مواد داخلی مبل دسترسی دارید و می توانید با خرید مواد داخلی یونولیتی و گرانولی آن را دو مرتبه شارژ کنید و یا به طور کلی مواد داخلی را تعویض نمایید . Th​is h as ᠎been g​ener​at᠎ed ​with G SA Conte​nt Gener at or Dem᠎oversi on.

آخرین مطالب