مزایا و معایب آموزش برنامه نویسی

برنامه نویس باید بداند که چگونه کش کند و بداند که تهیه نسخه پشتیبان به طور منظم در طول فرآیند توسعه وب سایت ض

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

برنامه نویس باید بداند که چگونه کش کند و بداند که تهیه نسخه پشتیبان به طور منظم در طول فرآیند توسعه وب سایت ضروری منبع است. همانطور که می بینید، این فرآیند کاملاً مکانیکی است و نیازی به تفکر ندارد. هنگامی که سیاه حرکت خود را انجام می دهد، کامپیوتر دوباره تمام این فرآیند را طی می کند، یک درخت جدید ایجاد می کند و تمام موقعیت های تخته را ارزیابی می کند تا حرکت بعدی خود را مشخص کند. هنگامی که درخت را تولید کرد، کامپیوتر باید "موقعیت های تابلو" را ارزیابی کند. یعنی کامپیوتر باید به قطعات روی تخته نگاه کند و تصمیم بگیرد که این چیدمان قطعات «خوب» است یا «بد». روشی که این کار را با استفاده از یک تابع ارزیابی انجام می دهد. رایانه ای که شطرنج بازی می کند "فکر" نیست. در عوض، از طریق مجموعه ای از فرمول ها محاسبه می کند که باعث می شود حرکت های خوبی انجام دهد. کاری که یک کامپیوتر شطرنج سعی می کند انجام دهد این است که درخت موقعیت تخته را با پنج یا 10 یا 20 حرکت در آینده ایجاد کند.

 Da​ta was generated by GSA Conte​nt  Generator  DEMO.

به نظر می رسد شطرنج یک فعالیت کاملاً انسانی است که نیاز به هوش و فکر دارد، بنابراین چگونه یک کامپیوتر می تواند آن را انجام دهد؟ چگونه یک ماشین کاملاً منطقی مانند رایانه می تواند یک عدد تصادفی تولید کند؟ اوه، و یک شرکت متخصص که خدمات توسعه برنامه کاربردی وب جاوا را ارائه می دهد، از بسته داده کاوی جاوا نیز استفاده خواهد کرد، به عنوان مثال، کتابخانه ای برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و یادگیری ماشین که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا نه تنها به منابع داده، بلکه به ماژول های تجسم و یادگیری ماشین دسترسی داشته باشند. الگوریتم ها در میان چیزهای دیگر برنامه نویسان همچنین می توانند از Silverlight برای تعامل با سایر سرویس های وب استفاده کنند. بیشتر سیستم‌های رایانه شخصی دارای منابع فراوانی برای استفاده از چنین ابزارهای ملاقات آنلاین از طریق مرورگرهای وب موجود خود هستند. با توجه به تلاش‌های Yourdon و هزاران فن‌شناس، توسعه‌دهنده و مدیر پروژه اختصاص داده شده، این نقاط بالقوه مهم خرابی سیستم با موفقیت برطرف شد، بنابراین از مشکلاتی که Yourdon و دیگران به‌قدر کافی زود تشخیص داده‌اند تا تغییر ایجاد کنند، اجتناب شود. این سیستم محبوب بود و نرم افزار به طور خاص برای استفاده از طراحی IBM و به حداکثر رساندن عملکرد Intel 8088 کدگذاری شد. هر اجرا شامل ترکیبی از این موارد است که به عنوان یک استراتژی سایت شناخته می شود. چیزی که متوجه خواهید شد این است که کامپیوترها واقعاً مثل مردم شطرنج بازی نمی کنند. This has been c​reated ​with G SA Co ntent  Genera tor ᠎DEMO!

از این نظر، افرادی مانند بیل گیتس، استیو جابز و استیو وزنیاک همگی هکر بودند -- آنها پتانسیل کارهایی که رایانه ها می توانند انجام دهند را دیدند و راه هایی برای دستیابی به این پتانسیل ایجاد کردند. همانطور که برنامه نویس در مورد آن فکر می کند، عملکرد ارزیابی را با اضافه کردن مواردی مانند موقعیت تخته، کنترل مرکز، آسیب پذیری پادشاه برای بررسی، آسیب پذیری ملکه حریف و هزاران پارامتر دیگر پیچیده تر و پیچیده تر می کند. بازیکن سیاه پوست حرکت کرده و موقعیت تخته را در بالای درخت ترک بهترین منابع کرده است. بنابراین سیاه یک حرکت را انتخاب می کند. در نهایت، حداکثر سه عدد بالا را می گیرد: 7. این حرکتی است که رایانه انجام خواهد داد. حالا سفید می تواند دوباره حرکت کند. بیایید بگوییم که سفید شروع می شود. فرض کنید با یک صفحه شطرنج که برای شروع یک بازی تنظیم شده است شروع کنید. سریع ترین کامپیوترهای شطرنج می توانند میلیون ها موقعیت تخته را در ثانیه تولید و ارزیابی کنند. با فرض اینکه حدود 20 حرکت ممکن برای هر موقعیت تخته وجود دارد، یک درخت پنج سطحی شامل 3200000 موقعیت تخته است. این به سادگی یک محاسبه نیروی بی رحم است که یک تابع ارزیابی را برای همه موقعیت های تخته ممکن در درختی با عمق مشخص اعمال می کند. از هر یک از این 9 موقعیت تخته، سفید می تواند دو حرکت ممکن انجام دهد.

در این درخت سفید می تواند سه حرکت ممکن انجام دهد. در این درخت 20 حرکت ممکن برای سفید وجود دارد. این دستورالعمل ها در اسناد.class قرار می گیرند و می توانند توسط JVM اجرا شوند. با استفاده از سایر ویژگی های کلیدی می توانید آن را بسیار مفید بدانید. یکی دیگر از دلایل به روز رسانی کسب و کار است زیرا وب سایت یکی از عناصر اصلی تجارت و تنها راه ارتباط فرد است. بستگی به شما دارد که کدام را انتخاب کنید. هنگامی که شرایط به درستی ارزیابی می شود، یک یا چند دستورالعمل فهرست شده در بدن پردازش می از اینجا شوند. بدیهی است که برای شطرنج این فرمول بسیار ساده است، زیرا برخی مهره‌ها از بقیه ارزشمندتر هستند. یادگیری پایتون می تواند بهترین راه برای از بین بردن موانع مسیر موفقیت شما باشد. وقتی در نظر بگیرید که کهکشان راه شیری حاوی میلیاردها خورشید است و میلیاردها کهکشان وجود دارد، می توانید ببینید که این کهکشان تعداد زیادی اتم است. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است برنامه نویس همیشه نتایج مورد نظر شما را ارائه ندهد. در حالی که ممکن است در مورد بسیاری از ما چنین باشد، همیشه داشتن کسی برای پرسیدن این نوع سوالات در مواقعی که به چنین اطلاعاتی نیاز است، خوب است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب