صبر کنید برای بازگشایی? برخی از نیویورک مغازه های اجرا از صبر

نیویورک - در یک شهر معروف خود را برای عدم صبر برخی از کسب و کار شروع به پریدن کرد پیش رو در چه چیزی قرار است ب

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

نیویورک - در یک شهر معروف خود را برای عدم صبر برخی از کسب و کار شروع به پریدن کرد پیش رو در چه چیزی قرار است به صورت آهسته و روشمند ظهور از coronavirus مستند.

فروشگاه ها در بخش هایی از شهر نیویورک در حال حاضر آغاز شده به مشتریان اجازه می دهد به داخل فروشگاه حتی اگر مرحله به مرحله بازگشایی که از روز دوشنبه شروع تنها اجازه می دهد تا فروشندگان برای فروش کالا از طریق منظقه وانت در حال حاضر.

حداقل یک دوجین مشتریان perused قفسه لباس زنان روز شنبه در داخل مینی-Max در بروکلین غروب آفتاب پارک محله است.

خریداران عمدتا خود ای اداره اجتماعی فاصله که نبودم دشوار است با توجه به این فروشگاه را اندازه اما تنها محدودیت اعمال شده توسط مالک, آلبرت Abeal بود که مشتریان باید ماسک می پوشند.

"ما فقط باز می شود. همه گرسنه برای کالا" گفت: Abeal که متعلق به فروشگاه برای حدود 20 سال است. او گفت: کسب و کار در این هفته بود و اساسا بازگشت به حالت عادی اگر چه او انتظار ندارد که به گذشته. "آنها نمی خرید لباس برای مدت طولانی. آن را به کم کردن سرعت در یک هفته."

Abeal گفت به اعتقاد او او اجازه داده شد به مشتریان در داخل به دلیل آن به فروش می رسد ماسک و الکل اگر چه دومی نیست به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش. مواد غذایی و آشامیدنی فروشگاه همیشه معاف از دولت بسته شدن قوانین.

دیگر مغازه ها در محله نیز اجازه دادن به مشتریان.

Mutali بخوان صاحب J&M کفش کتانی ایستاده در فروشگاه درب و تشویق مشتریان به تماس های آینده برای منظقه وانت اما گفت که او تا به حال مشکل اجرای سیاست.

"هنگامی که آنها را ببینید شما باز هستند, آنها فکر می کنم شما در حال باز مثل حالت عادی مانند شما می توانید راه رفتن و انجام مرور," او گفت:.

او را به سختی در یک موقعیت به نوبه خود آنها را دور -- و نه با صاحبخانه خود او خواستار ادامه پرداخت خود را $8,000 اجاره ماهانه.

مشتریان قرار نیست به مجاز در داخل خانه در اکثر خرده فروشان تا فاز دو از بازگشایی که می تواند به عنوان اوایل ژوئن 22, اگر چه شهردار, بیل د Blasio گفته است که می تواند به تاخیر افتاد تا جولای.

محتاط بازگشت به کسب و کار در نظر گرفته شده است برای جلوگیری از تجدید حیات از کروناویروس که به کشته شدن حداقل 22,000 مردم در این شهرستان است. در حالی که تعدادی از عفونت های جدید به طور چشمگیری کاهش یافته است, آن را متوقف کرده و به طور کامل. از طریق پایان هفته گذشته صدها نفر از مردم شد و در ادامه به تست مثبت در هر روز.

به عنوان فشار در بیمارستان ها کاسته مالی فشار بر تجار است نصب شده است. باز برای بسیاری از یک عمل از ناامیدی.

ادی Zahoor صاحب کلاه و کفش و پوشاک ورزشی, Inc., است که اجازه حداکثر دو به مشتریان خود را کوچک پوشاک ورزشی فروشگاه نیز در بروکلین غروب آفتاب پارک کنید. او را در دور دادن ماسک به مشتریان اگر آنها نمی, آنها را داشته باشد و یک بطری از ضد عفونی کننده دست در کنار درب جلو.

Zahoor امیدوار بود با عجله از خریداران زمانی که او باز دوشنبه برای اولین بار پس از آوریل 20, اما گفت که کسب و کار آهسته بوده است. اعمال او برای سه کمک های مالی دولت اما رد شد برای همه آنها — چیزی که باقی می ماند در بالای ذهن او را به عنوان او می داند که چگونه به دنبال دستورالعمل دولت برای بازگشایی.

او نمی پرداخت اجاره بها در سه ماه و در تلاش است به پرداخت صورتحساب آن در اقساط.

"صاحبخانه من را نگه می دارد هل من," او گفت:. "به او گفتم:" فقط صبر کنید.'"

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

جی هان در عسل, مد, احساس مشابه فشار است. او مدیریت این فروشگاه متعلق به همسرش گریس کیم در حالی که او طول می کشد مراقبت از فرزندان خود را. هان باز عسل مد را درب ها به طور کامل در سه شنبه, امید به انجام کسب و کار به اندازه کافی برای جبران قابل توجه فشارهای مالی.

"صاحبخانه ما گفت: " شما ببینید در دادگاه'," او گفت:. "اوه خدای من این عادلانه نیست. آنها اهمیتی نمی دهند در مورد خرده فروش. چه دولت طرح ؟ چه در مورد کسب و کار کوچک صاحبان ؟ چگونه می توانم زندگی می کنند ؟ من درک نمی کنم. من هنوز در انتظار برای دیدن اگر آنها در حال رفتن به ما کمک می کند یا نه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب