هزاران نفر تعهد برای حمایت از Dafonte میلر در کلمات و دلار برای درمان پزشکی

برخی از 2,300 مردم متعهد تقریبا 100.000 دلار — عمدتا در هدیه از زیر $50 — به GoFundMe کمپین برای کمک به Dafont

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

برخی از 2,300 مردم متعهد تقریبا 100.000 دلار — عمدتا در هدیه از زیر $50 — به GoFundMe کمپین برای کمک به Dafonte میلر پرداخت هزینه برای درمان های پزشکی تحت پوشش OHIP و یا بیمه های خصوصی.

میلر که سیاه و سفید است, از دست داده و چشم چپ خود را پس از یک, وحشیانه, پایدار ضرب و شتم از سفید کردن وظیفه تورنتو افسر پلیس و برادر خود را.

"نماز من بیرون رفتن به شما و خانواده" a $400 دهنده ارسال شده است. "من امیدوارم که Dafonte انجام می دهند بهتر است امروز."

هدف اصلی از 90000 دلار بود پیشی گرفته و تا اواسط بعد از ظهر شنبه هنگامی که آن را ضربه $98,667.

که یک روز پس از انتاریو دادگاه عالی عدالت یوسف Di Luca یافت Const. مایکل Theriault به جرم آزار میلر با مشت خود را و یک قطب فلزی. Theriault برادر کوچکتر مسیحی Theriault همچنین شرکت در چه قاضی به نام "یک طرفه" و "وحشتناک" و شتم میلر بود که پس از آن 19 و تلاش به 911 تماس بگیرید برای کمک به.

مایکل Theriault نیز داشت را از اتهام تلاش برای مانع عدالت و تشدید حمله, در حالی که مسیحی Theriault شد متهم به اتهام حمله و تلاش برای مانع عدالت است.

نظرات ارسال شده در GoFundMe صفحه نشان داد که بسیاری از اهدا کنندگان در میان 20,000 یوتیوب بینندگان که به تماشای Di Luca ارائه حکم خود را در یک ویژه آنلاین آرایش با توجه به COVID-19 دادگاه محدودیت.

این ضرب و شتم در یک مجتمع مسکونی Whitby, خیابان رخ داده است پس از توایع. Theriault تعقیب میلر در زمستان 2016 به اتهام سرقت از پدر و مادر خود را' کامیون. بالا مشخصات مورد بود و نژادی متهم شده است و منعکس شد توسط بسیاری از نظرات در GoFundMe صفحه از جمله "سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست! Dafonte مهم است."

دیگران نشان داد پشتیبانی به طور خاص برای میلر و خانواده اش:

"امیدوارم که شما می توانید استراحت در حالی که بقیه از ما را انتخاب کنید تا در این مبارزه است."

"افکار ما با شما هستند و خود را مادر Dafonte."

"ما همه به یکدیگر متصل می شوند و چه تحت تاثیر یکی بر تمام. من را حفظ خواهد کرد شما و خانواده خود را در تأملات من."

بسیاری از اهدا کنندگان نوشت که آنها در نظر گرفته شده ضرب و شتم و حکم شواهد سیستمیک ضد سیاه نژادپرستی از جمله: "من امیدوارم که درخواست تجدید نظر از این موضوع می رود راه طولانی به سوی عدالت اصلاحات. موفق باشید!"

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برخی صحبت از ترس برای آینده مانند $100 pledger که نوشته شده: "به عنوان یک پدر و مادر سیاه پسر من نمی توانم تصور کنید که چگونه به تنهایی من احساس بدون کمک از جامعه است. #HereforDafonte #JusticeforDafonteMiller #TeamDafonte #Proudofcommunity #DurhamBlackAccountabilityCoalition."

دیگران گفت: آنها خسته بودند از احساس درماندگی. نوشت: Lee C. که متعهد 50 دلار: "خوشحالم که قادر به انجام کاری در بتن به کمک فراتر از به اشتراک گذاری Facebook posts. عدالت برای Dafonte."

Peter Edwards
آخرین مطالب