Walmart استخدام تقریبا یک چهارم میلیون نفر از کارگران به عنوان اوج فروش

بزرگنمایی این تصویر فروشگاه وال مارت در ایالت مریلند تبلیغ آن استخدام در coronavirus بیماری همه گیر.

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

فروشگاه وال مارت در ایالت مریلند تبلیغ آن استخدام در coronavirus بیماری همه گیر. بزرگ خرده فروش می گوید آن استخدام 235,000 جدید کارکنان به نگه دارید تا با تقاضا است. خولیو کورتز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خولیو کورتز/AP

به عنوان بزرگترین خرده فروشی های زنجیره ای که باز مانده است در طول بیماری همه گیر کوروناویروس خارج شد قرعه کشی برای خریداران. فروش آن سر به فلک کشید هر دو در فروشگاه ها و آنلاین به عنوان افراد ذخیره مواد غذایی و ضروریات اما همچنین تجهیزات به کار کردن, آموزش, بازی و کار از خانه.

خرده فروش آن را می گوید, استخدام عظیم 235,000 جدید کارگران در سه ماه اول سال به نگه دارید تا با تقاضا در فروشگاه و انبارها.

خارج آنلاین افزایش فروش 74% به یک رکورد جدید به عنوان شرکت رشد آن تحویل خانه و منظقه وانت خدمات. در فروشگاه های خریداران و بازدید کمتر اما آنها صرف تقریبا 17 درصد بیشتر در هر معامله این شرکت گفت: در روز سه شنبه به عنوان آن را تبدیل به یکی از اولین گزارش درآمد از ماه از این بیماری همه گیر.

خارج شده گفت: آن coronavirus-هزینه های مربوط نیز افزایش یافت به مقدار برخی از 900 میلیون دلار است که این شرکت گفت: عمدتا رفت سمت موقت پرداخت برجستگی و پاداش به کارگران است.

مانند بسیاری از خرده فروشان خارج شده گفت: آن شاهد یک رکود در اکثر دسته ها مانند لباس در شروع این بیماری همه گیر. اما این شرکت افزایش فروش در خارج و سام فروشگاه باشگاه نشان دادن بزرگ تقسیم در صنعت خرده فروشی بین "ضروری" و "غیر ضروری در فروشگاه."

ضروری مکان هایی مانند خارج شده و همچنان به کار در طول خاموش شدن ناگهانی از مراکز و فروشگاه های که ویرانگر پوشاک و فروشگاه های دیگر. خرده فروشی در سقوط یک رکورد 16.4% در ماه آوریل است. J. Crew, Neiman Marcus و J. C. Penney شد برخی از اولین دومینو به سقوط اعلام ورشکستگی در طول بیماری همه گیر.

خارج شده و در ضمن دیدم خریداران در امواج می آیند. اول برای عجله سهام-یو پی اس از کاغذ, محصولات برای تمیز کردن غذا و لوازم — فروش "در دو یا سه ساعت آنچه ما به طور معمول فروش در دو یا سه روز" مدیر عامل داگ McMillon گفت. سپس خریداران خریداری تجهیزات تمرین پازل, بازی های ویدئویی به عنوان به خوبی به عنوان ماسک-ساخت صفحه اصلی-دفتر و خانه-نوسازی تجهیزات. بعد از آن در سه ماهه این شرکت می گوید: فدرال اقتصادی امداد پرداخت آغاز شده جدید خرید موج برای چیزهایی مانند لباس و تلویزیون و اسباب بازی.

خارج شده است دیدن مزایای سرمایه گذاری خود را در سال های اخیر در فیلم های آنلاین خود را و مواد غذایی-خدمات تحویل به رقابت با آمازون و دیگران. در طول همه گیر خرده فروش راه اندازی تحویل اکسپرس برای برخی از خریداران به خرید خود را در کمتر از دو ساعت. آن همچنین گسترش گزینه های خود را برای منظقه وانت از داروها و خرید به حمل از فروشگاه های, در میان چیزهای دیگر.

خارج شده و به طور چشمگیری سرعت بالا آن استخدام فرایند McMillon گفت: درآمد تماس گرفتن ساعت و روز برای تکمیل فرآیند که در غیر این صورت به روز و هفته. این شرکت قبلا گفته بسیاری از استخدام های جدید — اغلب به تازگی بیکار مردم از اخیر توده امواج اخراج — انتظار می رود به طور موقت.

یادداشت سردبیر: خارج شده است که در میان NPR اخیر حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب