در دهلی نو روز درگیری خشونت و شورش

بزرگنمایی این تصویر ساکن نظرسنجی آسیب زیر درگیری در دهلی نو در روز چهارشنبه. حداقل 20 نفر کشته شده ا

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

ساکن نظرسنجی آسیب زیر درگیری در دهلی نو در روز چهارشنبه. حداقل 20 نفر کشته شده اند در سه روز خشونت. Sajjad Hussain/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sajjad Hussain/خبرگزاری گتی ایماژ

شورش و اوباش خشونت را لرزاند محله سه شب در دهلی نو — پایتخت هند را بدترین فرقه ای جنجال و هیاهو در دهه. حداقل 20 نفر کشته شده اند و در این مبارزه که به شرح زیر ماه بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز بیش از یک تابعیت جدید قانون که شامل پناهندگان مسلمان.

درگیری های خشونت بار روز شنبه پس از یک محلی رسمی از نخست وزیر نارندرا حزب ناسیونالیست هندو قول داد برای پاک کردن معترضان از شهرستان. محلی, سیاستمدار, Kapil Mishra رهبری یک تظاهرات در Jaffrabad و توییتی که پلیس دهلی به حال سه روز برای روشن شدن اعتراض سایت. گروه به زودی پرتاب سنگ و حمله به هر یک از دیگر.

میشرا و دیگر Bharatiya Janata رهبران حزب شده اند متهم به تحریک خشونت از طریق سخنرانی های خود.

هندو اوباش به نظر می رسد که هدف مسلمانان در درجه اول — و نه مردم در اعتراض به قانون تابعیت. بسیاری از درگیری های صورت گرفته در محله ای در شرق دهلی نو که در آن پیروان بسیاری از ادیان زندگی می کنند. صدها نفر از مردم بنا به گزارش ها مجروح شده اند.

"در حالی که درگیری شده اند گزارش شده در جمعه شهرستان در ادامه به بجوش و خروش آمدن" بی بی سی گزارش اضافه کرد که مردم در حال آمدن به بیمارستان ها سر صدمات و زخم گلوله و گفت: آنها بیش از حد می ترسم به خانه بروم. اوباش را متوقف کرده اند و مردم خواستار بدانید که دین خود را. "حداقل یک عکاس خبری گفت که او خواسته شده بود برای حذف شلوار خود را برای اثبات هویت دینی," بی بی سی اضافه می کند. ختنه شایع در میان مردان پیروان اسلام است.

نخست وزیر نارندرا مودی که BJP حزب متهم شده است از حاشیه هند را مسلمانان قرار دادن یک تماس برای صلح روز شنبه.

"صلح و آرامش مرکزی به اخلاق ما" او هنوز توییتی. "من به خواهران و برادران از دهلی نو به حفظ صلح و برادری در تمام زمانها."

هند حدود 80 درصد هندو. مسلمانان تشکیل می دهند بزرگترین اقلیت با حدود 14 درصد از جمعیت — و یا بیش از 180 میلیون نفر است.

بسیاری از کسانی که کشته شدند در درگیری های اخیر در اثر زخم گلوله پزشکان محلی گفته نیویورک تایمزو شهود به این روزنامه گفت که شلیک آمد و از این جهت از افسران پلیس. مسلمانان شکایت کرده اند که پلیس در حال ایستاده در حالی که خانه های خود و کسب و کار در حال حمله کردند.

بزرگنمایی این تصویر

تظاهرکنندگان با تشکیل یک زنجیره انسانی در اعتراض به هند جدید قانون تابعیت در کلکته روز سه شنبه پس از درگیری های جدید با قانون تابعیت در دهلی نو. Dibyangshu سرکار/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Dibyangshu سرکار/خبرگزاری گتی ایماژ

هند در پارلمان تصویب جدید قانون تابعیت در ماه دسامبر. تظاهرات به دنبال به عنوان معترضان استدلال قانون خلاف قانون اساسی است چرا که این رفتار مسلمانان متفاوت از هندوها, بودایی ها و دیگر گروه های مذهبی. در یکی از دهلی نو محله بسیاری از زنان مسلمان شده بود در اعتراض به این قانون برای چند هفته. روز یکشنبه صدها نفر از زنان نشسته در اعتراض به مسدود کردن جاده ای که شده بود بازگشایی شد و بعد از دو ماه.

سفارت آمریکا در دهلی نو هشدار داد شهروندان آمریکایی در روز چهارشنبه به ورزش احتیاط و جلوگیری از تظاهرات.

در میان کشته شدگان در سه روز گذشته بود که محمد Furkan یک پدر دو. برادرش محمد عمران گفت: تلویزیون محلی که Furkan رفته بود در جستجوی یک فروشگاه مواد غذایی که باز بود. کودکان خود را گرسنه بودند و خود را در بازار محلی بسته شد به دلیل شورش.

عمران نمی دانم که آیا برادرش به ضرب گلوله کشته شد, در تیراندازی و یا هدفمند بودن اسلام است.

"من جهان را شکسته است. او فرزند کوچک یک پسر و یک دختر" برادر گفت.

بزرگنمایی این تصویر

مردم ارزیابی بقایای سوخته مدرسه ای در دهلی نو در روز چهارشنبه. Sajjad Hussain/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sajjad Hussain/خبرگزاری گتی ایماژ

برخی از ساکنان مسلمان دیده می شد ترک Mustafabad چهارم در روز چهارشنبه با بسته نرم افزاری از وسایل خود را از ترس ادامه خشونت.

در روز سه شنبه, اراذل و اوباش هندو مردان صعود در بالای یک مسجد خراب شد درهای خود را و پرواز نارنجی هندو پرچم از مناره.

"من حتی نمی دانم چه می گویند" محلی مسلمان, مردی که نمی خواست به نام او گفته نگهبان. او گفت که او تماشا به عنوان اراذل و اوباش به تخریب مسجد و سپس غارت شده و سوخته مسلمان دو خانه درب بعدی.

"در 35 سال من هرگز دیده می شود یک وضعیت شبیه به این, مسیحیان و مسلمانان همواره زندگی مسالمت آمیز در اینجا," او گفت:. "همه ما جشن عید و دیوالی با هم. هندو اغلب زنان آمد به مسجد با کودکان خود را, بنابراین این نه فقط یک ساختمان برای مسلمانان بلکه برای کل جامعه است. اما هر چه صلح ما تا به حال در حال حاضر از بین رفته اند."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب