Miami Marlins بازی به تعویق افتاد تا جمعه با توجه به کروناویروس موارد

بزرگنمایی این تصویر میامی مارلینز جشن افتتاحیه خود را در بعد از پیروزی در برابر فیلادلفیا فیلیز در ه

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

میامی مارلینز جشن افتتاحیه خود را در بعد از پیروزی در برابر فیلادلفیا فیلیز در هفته گذشته شهروندان در بانک پارک در فیلادلفیا. میچل Leff/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
میچل Leff/گتی ایماژ

به روز شده در 3:30 p. m. ET

لیگ برتر بیسبال آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که همه Miami Marlins بازی ها شده اند به تعویق افتاد تا سهشنبه پس از یک راش از coronavirus موارد در این تیم را دارند.

چهار بازیکن دیگر گزارش آزمایش مثبت برای این ویروس توسط شنبه, به گزارش خبرنگار ورزشی کن روزنتال. این تیم در مجموع تعداد موارد نیز افزایش یافته است به حداقل 17 از جمله دو مربیان است.

"با توجه به شرایط فعلی MLB معتقد است که اکثر محتاطانه اجازه می دهد تا Marlins زمان به تمرکز بر روی ارائه مراقبت برای خود بازیکنان و برنامه ریزی خود را در بیس بال عملیات برای از سرگیری اوایل هفته آینده" لیگ در بیانیه ای گفت.

MLB گفت که گذشته از Marlins موارد وجود داشته است هیچ اضافی تایید مثبت در زمینه پرسنل از هر یک از دیگر 29 تیم از جمعه.

این لیگ در حال حاضر به تعویق افتاد دو بازی در روز دوشنبه به دلیل COVID-19 نگرانی. Marlins شده سه بازی از فصل گذشته آغاز هفته.

"این منصفانه است که می گویند بچه ها در مورد همه چیز" Marlins مدیر همین Mattingly گفت: آسوشیتد پرس در روز دوشنبه. "من فکر می کنم آن را عادلانه است. ما در حال صحبت کردن در مورد سلامت است."

این تیم شده است پناه در محل در فیلادلفیا Pa. برای قرنطینه و تست اضافی.

ایالات متحده تلاش کرده است برای کنترل این ویروس گسترش و تمایل زیادی به بازگشت به حالت عادی پس از ماه جزئی مستندات تحت فشار قرار دادند تا برخی از صنایع به بازگشایی با وجود افزایش موارد coronavirus. سایر لیگ های ورزشی مانند NHL و NBA در حال آماده سازی خود را برای شروع فصل است.

Dr. Anthony Fauci, یکی از برجسته کشور immunologists خبر داد و گفت: Marlins شیوع بیماری می تواند قرار داده باقی مانده MLB فصل در معرض خطر است. او گفت که او امیدوار به نمایندگی از بازیکنان و کادر فنی است که بازی می تواند ادامه.

"من باور نمی کنم آنها نیاز به متوقف کردن اما ما فقط باید به دنبال این و ببینید چه اتفاقی می افتد با تیم های دیگر در یک روز به صورت روز" Fauci گفت: ABC Good Morning America.

Fauci انداخت زمین برای اولین بار از فصل به طور منظم بازکن بین نیویورک یانکیز و اتباع واشنگتن در هفته گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب