Riverside County اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی در بیش از coronavirus میان Coachella سوالات

در میان سوالات بر سرنوشت Coachella Valley, موسیقی و هنرهای, جشنواره, شهرستان ریورساید اعلام اضطراری برای بهداش

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

در میان سوالات بر سرنوشت Coachella Valley, موسیقی و هنرهای, جشنواره, شهرستان ریورساید اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی پس از تایید اولین مورد از coronavirus.

Riverside County بهداشت عمومی افسر دکتر کامرون قیصر گفت: هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند و در عین حال در مورد سرنوشت Coachella و دیگر رویدادهای عمومی. او گفت مقامات هنوز در حال تلاش برای ارزیابی حرکات بیمار و اینکه آیا دیگران را به معرض ویروس.

قیصر گفت: او را ارزیابی ایمنی از رویدادهای عمومی در مورد پایه و اساس.

آیزنهاور مرکز پزشکی در رانچو مایراج گزارش اوایل روز شنبه از آن بود که درمان یک بیمار برای یک presumptive مورد کوروناویروس.

تبلیغات

بیمار مورد آزمایش قرار گرفت توسط Riverside County عمومی وزارت بهداشت با توجه به این بیمارستان است. هیچ جزئیات بیشتری ارائه شد.

مرتبط با: میان رشد coronavirus نگرانی مردم محلی در حال پاره بیش از جشنواره Coachella آمدن به شهر خود

این بیمارستان گفت: بیمار بود و در انزوا و کارکنان بیمارستان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب.

کنار رودخانه می پیوندد بسیاری دیگر از استان ها از جمله لس آنجلس و اورنج شهرستان در اعلام بهداشتی اضطراری است.

تبلیغات

موریتا مسئولین مدرسه گفت: 71 دانش آموزان قرار داده شده اند در قرنطینه پس از یک مدرسه کارمند مورد آزمایش قرار گرفت برای coronavirus.

کارمند بود و به تازگی به یک کشور که در آن coronavirus پخش شد با توجه به موریتا دره Unified School District که گفت موریتا دره دبیرستان خواهد بود بسته دوشنبه و تمیز.

شده اند وجود دارد سوال در مورد عظیم Coachella جشنواره موسیقی تنظیم شده برای مارس 10-19 و کشور را پسر عموی دلیجان مجموعه برای 24-26 آوریل در Indio.

ساکنان و کسب و کار ابراز احساسات متناقضی در مورد لغو این حوادث است.

این حرکت به عنوان مقامات بهداشت هشدار داد که این کشور وارد یک مرحله جدید در برخورد با کشنده coronavirus — یکی که در آن مهار شده است و دیگر امکان پذیر است.

"ما در گذشته نقطه مهار" دکتر اسکات Gottlieb, کمیسر غذا و دارو در طول دو سال اول رئیس جمهور تهمت به دولت گفت: CBS' "چهره ملت است."

"ما باید به اجرای گسترده استراتژی کاهش. بعد از دو هفته واقعا در حال رفتن به تغییر رنگ در این کشور است. ما از طریق این, اما آن را برای رفتن به یک دوره است. ما به دنبال در دو ماه احتمالا از مشکل" گوتلیب گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب