ترک کردن ماسک در کلینیک مایو, پنس گفت: او می خواست به نگاه کارگران در چشم'

بزرگنمایی این تصویر معاون رئیس جمهور مایک پنس مرکز بازديد با دنیس Nelson, راست است که جان سالم به در

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون رئیس جمهور مایک پنس مرکز بازديد با دنیس Nelson, راست است که جان سالم به در برد coronavirus در کلینیک مایو در روچستر, Minn., سه شنبه. پنس تور تسهیلات حمایت از COVID-19 پژوهش و درمان است. جیم Mone/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Mone/AP

معاون رئیس جمهور مایک پنس در روز سه شنبه در پاسخ به انتقادات است که او را به مبارزه طلبیده کلینیک مایو سیاست با پوشیدن ماسک در طول سفر خود به پردیس گفت: با پیروی از دستورالعمل های فدرال و احساس وظیفه خود را به صحبت می کنند به کارگران در تاسیسات سبکبار توسط یک صورت پوشش.

"به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده من تست شده برای coronavirus به صورت منظم و هر کس که در اطراف من است آزمایش برای کوروناویروس" او به خبرنگاران گفت: گفت: او پس از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل.

CDC توصیه می کند با پوشیدن پارچه ماسک صورت عمومی برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس به دیگران است.

"و از آنجا که من نمی باید coronavirus من فکر کردم این امر می تواند یک فرصت خوب برای من به اینجا قادر به صحبت می کنند به این محققان این باور نکردنی مراقبت های بهداشتی پرسنل و نگاه آنها را در چشم و می گویند با تشکر از شما."

دستورالعمل در وب سایت کلینیک مایو درخواست که همه بیماران مبتلا به بازدید کنندگان و پرسنل آوردن و پوشیدن یک ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

در یک صدای جیر جیر در نهایت حذف شده اما اسیر در تصاویر و توسط اینترنت بایگانی Wayback machine, کلینیک مایو نوشت که آن را به حال "مطلع @VP از پوشش سیاست قبل از ورود او امروز است."

کلینیک مایو بازدید از یکی از دو سفر پنس انجام خواهد شد در این هفته به کاخ سفید به دنبال سهولت به سفر.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را عمومی فرسوده ماسک صورت در جلسات مطبوعاتی و دیگر حوادث گفت: در اوایل این ماه: "من فقط نمی خواهید به پوشیدن یکی خودم. این یک پیشنهاد است. آنها آن را توصیه."

"من نمی دانم. من آن را نمی بینم برای خودم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک ماه آوریل 3 coronavirus نیروی کار جلسه.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب