نیویورک جرم استفاده از Chokeholds توسط پلیس

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو, مرکز, نشانه به قانون جارو بسته از پلیس پاسخگ

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو, مرکز, نشانه به قانون جارو بسته از پلیس پاسخگویی اقدامات در روز جمعه که دریافت جدید حمایت زیر اعتراضات جورج فلوید را کشتن. Kevin P. کولین//AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kevin P. کولین//AP

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو امضا کرده است آنچه که او می گوید در حال تهاجمی ترین پلیس پاسخگویی اقدامات در کشور از جمله جرم استفاده از chokeholds پس از هفته از اعتراض به مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

این تغییرات عبارتند از: نیاز به نیروهای پلیس در سراسر کشور "به منظور توسعه یک طرح است که reinvents و modernizes پلیس استراتژی ها و برنامه ها" توسط آوریل 1 2021 از جمله تعصب آگاهی و استفاده از زور. محلی ادارات باید مشارکت عمومی در برنامه های خود و دریافت تایید از مقامات محلی به واجد شرایط برای کمک های مالی دولت.

"این اورژانس مقررات کمک خواهد کرد که بازسازی اعتماد به نفس و بازگرداندن اعتماد بین پلیس و جوامع آنها در خدمت نیاز محلات به منظور توسعه یک طرح جدید برای پلیس در جامعه بر اساس واقعیت-پیدا کردن و معنی دار جامعه, ورودی," او گفت:.

کومو امضا فرمان اجرایی در یک مراسم flanked توسط آمریکایی آفریقایی وزارت امور خارجه, قانونگذاران, برگرد., Al Sharpton و مادران سیاه مردانی که جان در دست اداره پلیس نیویورک در سال های اخیر – شان بل و اریک گارنر.

کومو تاسف است که جلب مرگ در سال 2014 و درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم" به پلیس شد تا از نزدیک تکرار در جورج فلوید را کشته و پنج سال بعد.

"همان مورد و بیش از بیش و بیش از. و هنوز هم هیچ تغییر دهید. و آقای فلوید قتل, خدا برکت دهد این کشور به صورت ایستاده و گفت: به اندازه کافی به اندازه کافی است" گفت: Cuomo.

تغییرات در قانون شده اند به شدت مخالف توسط پلیس اتحادیه های کارگری برای سال – از جمله اجازه دادن به مردم برای دسترسی به, افسران پلیس,' گذشته سوابق انضباطی و طبقه بندی پلیس با استفاده از یک سبد به عنوان یک جرم با مجازات تا 15 سال در زندان است. که قانون جدید بود به نام اریک گارنر ضد سبد عمل می کنند.

Sharpton ستایش فرماندار اما اعتبار تظاهرکنندگان در سراسر کشور برای ایجاد تغییرات اتفاق می افتد.

"ما گفته شد:" شما با شروع تظاهرات منجر به قانون و سپس آشتی.' بدون قانون تظاهرات است فقط یک ورزش" گفت: Sharpton.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن