به عنوان تگزاس Coronavirus موارد برسد جدید با کیفیت بالا رژیم صهیونیستی است. ابوت پخش کردن اعداد

بزرگنمایی این تصویر تگزاس دیده است های اخیر چشم انداز مثبت در تعداد COVID-19 موارد با سطح بی سابقه ا

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تگزاس دیده است های اخیر چشم انداز مثبت در تعداد COVID-19 موارد با سطح بی سابقه ای از موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان اعلام کرد. مردم در اینجا دیده می شود روز دوشنبه در امتداد رودخانه سن Antonio راه رفتن. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اعلام کرد روز سه شنبه دولت بالاترین تعداد COVID-19 مورد: 2,622.

او همچنین گزارش داد یک دوم رکورد: 2,518 افراد بستری شده با این ویروس در تگزاس تا از 2,326 روز قبل از.

با وجود این در مورد چشم انداز مثبت در افراد بیمار با این ویروس ابوت گفت که دلیل خود را برای کنفرانس خبری بود که اجازه تگزاسی در مورد "فراوان" ظرفیت بیمارستان برای درمان افراد مبتلا به COVID-19. او و دیگر مقامات زیادی را صرف از کنفرانس خبری شعار دولت تخت بیمارستان در دسترس است.

افشای رکورد جدید تعداد COVID مربوط به بستری شدن در بیمارستان ابوت تاکید کرد که رقم "واقعا درصد بسیار کمی از همه تخت ها که در دسترس هستند."

تگزاس تا کنون در امان است بسیار بالا مورد اعداد در دیگر پرجمعیت متحده است. در حالی که تگزاس دومین ایالت جمعیت آن در حال حاضر در رتبه ششم از نظر تجمعی مورد اعداد.

قبل از انتشار تعداد موارد جدید در دولت ابوت شیرجه زده آنچه که او گفت: اختصاص قبلی بالا روزانه در ژوئن 10, که تا به حال 2,504 موارد جدید. فرماندار گفت که سنبله می تواند تا حد زیادی نسبت به 520 تست مثبت از زندانیان در زندانهای تگزاس گزارش در یک بار به عنوان به خوبی به عنوان یک داده خطا در یک روستایی شهرستان است.

او گفت: وجود دارد همچنین دلایل به همین دلیل روز سه شنبه مورد جدید به تعداد خیلی بالا: نتایج آزمون آینده از تسهیلات زندگی کمک نزدیکی پلانو یک شهرستان در جنوب Austin که موارد مثبت به نظر می رسید به گزارش در دسته و 104 مورد در شرق تگزاس, شهرستان که به نظر می رسد در درجه اول از آزمون در زندان است.

اما او همچنین با اشاره به uncareful رفتار به عنوان یک ممکن است در برخی از موارد جدید. ابوت گفت: وجود تعدادی از استان ها که در آن اکثریت کسانی که آزمایش مثبت شد و با سن کمتر از 30 است که او نسبت به مردم از رفتن به "نوار از نوع" تنظیمات یا روز یادبود جشن ها و نه در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی سلامت.

ابوت گفت که اقدامات مانند پوشیدن ماسک های دست مطابق با اصول بهداشتی و اجتماعی فاصله آنچه آن را ممکن است برای بازگشایی دولت در اقتصاد است.

دکتر جان Hellerstedt کمیسر تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی زده همان توجه داشته باشید.

"پیام این است که ما در حال دیدن برخی از افزایش در تعداد COVID بیماران در دولت است. ما انتظار می رود این," او گفت:. "اما ما شاهد این اتفاق می افتد در سطح قابل کنترل. من واقعا می خواهم به استرس است که در ادامه موفقیت است تا مردم از ایالت تگزاس است."

با وجود ابوت تاکید بر اهمیت ماسک او را منع تگزاس شهرستانها از اجرای هر گونه قوانین که نیاز به پوشش صورت.

ابوت امضا فرمان اجرایی در 27 آوریل که می گوید در حالی که افراد را تشویق به پوشیدن ماسک صورت "بدون صلاحیت می تواند اعمال مدنی یا کیفری مجازات عدم پوشیدن چهره و پوشش."

در روز سه شنبه شهرداران نه تگزاس شهرستانها از جمله هوستون دالاس و سن آنتونیو, Austin فورت ورث و ال پاسو – با ارسال نامه ای به فرماندار درخواست برای سازمان به مجموعه ای از قوانین و مقررات استفاده از پوشش صورت.

"یک اندازه متناسب با همه روش بهترین گزینه نیست. ما باید اعتماد مقامات محلی به انتخاب آگاهانه در مورد سیاست های بهداشتی. و اگر شهرداران داده می شود این فرصت را به نیاز به پوشش صورت ما معتقدیم ما در شهرستانها آماده خواهد شد برای کمک به کاهش گسترش این بیماری" آنها نوشت. "اگر شما لازم نیست که برنامه به دستور پوشش صورت ایالت ما می پرسند که شما بازگرداندن توانایی برای مقامات محلی به اجرای پوشیدن پوشش صورت در اماکن عمومی که در آن فاصله فیزیکی را نمی توان انجام می شود."

ابوت گفت: قضات و مقامات محلی را از دیگر ابزارهای موجود برای اجرای قانون از جمله صدور جریمه برای گردهمایی که اصلا به دنبال دولت پروتکل های.

Austin شهردار استیو آدلر تمدید اقامت-در-صفحه اصلی هشدار روز دوشنبه در میان اخبار مربوط به افزایش موارد – اما این هشدار تنها می تواند از مشاوره به ساکنان و نه واقعی سفارش با توجه به دولت پیشدستی.

"مردم به اشتباه" آدلر گفت NPR استیو inskeep را در روز سه شنبه. "آنها فقط نمی دانند که در این نقطه اگر آن را واقعا مهم برای پوشیدن پوشش صورت یا نه چون من فکر می کنم آنها احساس آنها در حال گرفتن مخلوط پیام — نه تنها از رهبری دولت اما از رهبری ملی. بنابراین ما نه تنها از گرفتن هوشیاری است که ما باید در این تلاش است."

در آستین آدلر گفت: شما بیشتر از هر کس با پوشیدن ماسک در فروشگاه های مواد غذایی, اما نه در رستوران ها و یا موسیقی باشگاه: "هنگامی که ما شروع به باز شدن اقتصاد و زمانی که فرماندار در زمان دور از شهرستانها توانایی آن را اجباری, بیشتر و بیشتر مردم متوقف پوشیدن آنها."

آدلر موافق با ابوت است که پوشش صورت کلید بازگشایی بخش از اقتصاد, حتی اگر آن را ناخوشایند برای استفاده کنندگان.

"من می دانم که آن را ناخوشایند است. من می دانم که آن را داغ. من می دانم آن را یک مزاحم" آدلر گفت. "و این سخت است برای انجام و مردم آن را دوست ندارم. اما در همان زمان جامعه ما به تصمیم می گیرید که چقدر برای ما ارزش زندگی مردمی در جامعه ما هستند که بیش از 65 سال و بالاتر. ما باید تصمیم بگیرید که چقدر برای ما ارزش زندگی جوامع رنگ که رنج می برند به طور نامتناسبی از آنجا که این ویروس."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب