ایتالیا با دریا صحبت می کنند: هیچ گردشگران و یا قایق معنی جارو آب

فیومیچینو ایتالیا - آلودگی از انسان و کشاورزی زباله ریختن به دریا خاموش رم کاهش یافته است 30 ٪ در ایتالیا coro

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

فیومیچینو ایتالیا - آلودگی از انسان و کشاورزی زباله ریختن به دریا خاموش رم کاهش یافته است 30 ٪ در ایتالیا coronavirus مستند, نتایج اولیه از یک نظر سنجی سراسری از آب دریا با کیفیت نشان می دهد.

مقامات تاکید کرد آن را بیش از حد به زودی به مستند تنها اعتباری برای تغییر کرد و گفت که تغییر دریای جریان و محدود بارندگی در مارس و آوریل نیز شده است می تواند مسئول برای کاهش رواناب دام و کود زباله.

اما مارکو Lupo مدیر کل منطقه لاتزیو محیط زیست آژانس فرضیه که تبخیر گردشگری با شروع در ماه مارس می تواند به کاهش مقدار فاضلاب تولید شده توسط 30 میلیون گردشگر که به طور معمول بازدید رم در هر سال.

در این مستند به معنای ایتالیایی ها نمی تواند گله را به تعطیلات ساحلی خانه به عنوان آنها به طور معمول در بهار یک پدیده است که به طور معمول تحت الشعاع محلی تصفيه آب و در نتیجه افزایش آلاینده ها خارج می گردند به دریا Lupo گفت.

"در این سال شهرهای ساحلی شده اند بسیار کمتر از جمعیت کاهش (انسانی ناشی از آلودگی) بار" در آب گفته آسوشیتد پرس.

هیچ نشانه ای وجود دارد دریاها خواهد ماند, تمیز کننده, از مستند در حال پایان یافتن است و هر گونه کاهش آلودگی ممکن است موقتی باشد.

اما دانشمندان در سراسر جهان باید مستند برخی از قابل توجه زیست محیطی تغییرات به عنوان یک نتیجه از سفر توقف تولید صنعتی در بسیاری از کشورها آسیاب به توقف و مردم ماندن در خانه. آلودگی هوا در برخی از جهان smoggiest شهرستانها در حالی که حیات وحش مانند شغالها و گراز دیده شده است در مناطق شهری است.

خاموش ایتالیا را از سواحل که محبوب هستند و گهگاه آلوده وجود دارد قابل مشاهده اثرات مستند. با این معمولا مشغول خلیج ناپل پاک لذت قایق باری و کشتی کروز دلفین ها معمولا تنها دیده مراتب را در مدیترانه گله نزدیک به ساحل. چتر دریایی خال دار شده اند در خالی کانال ونیز.

در طول مستند ماهیگیران در حال کشیدن در بزرگتر hauls از حد معمول خاموش رم اصلی صنعتی در بندر چیویتاوکیا. در ماه آوریل برای مثال ماهیگیران کشیده 60,000 کیلوگرم (132,277 پوند) از ماهی در مقایسه با 52,000 کیلوگرم (114,640 پوند) در ماه مشابه سال گذشته است.

روبرتو Arciprete یک زیست شناس دریایی با Civitavecchia محلی ماهیگیری co-operative, فرض بر اين است که کاهش ترافیک دریایی تا به حال منجر به بیشتر ماهی شنا نزدیک به ساحل.

وزیر محیط زیست Sergio کاستاریکا اشاره کرد که coronavirus اورژانس غم انگیز در حالی که با توجه به از دست دادن زندگی ارائه فرصت بی سابقه ای برای ایجاد یک "عکس" از ایتالیا دریاها. کاستاریکا در 15 آوریل وظیفه گارد ساحلی و دیگر سازمان های اجرای قانون به کار با محیط زیست منطقه ای مقامات به نمونه های آب و نظارت و ارزیابی تغییرات در دریاهای خاموش ایتالیا 8,000 کیلومتر (4,971 مایل) از خط ساحلی.

نتایج را ارائه داده و یک پایه که از آن این کشور می تواند راه اندازی مجدد تولید صنعتی پایدار و ایجاد "طبیعی است که ما می دانیم این است که کاملا ضروری است," او گفت:.

"این می تواند ما را به یک نقطه عزیمت در واقع یک نقطه re-خروج" او در بیانیه ای گفت. "این عکس را تبدیل به نقطه مرجع برای آینده کنترل دریاها, دریاچه ها و رودخانه ها به طوری که طبیعت و کشور ما می تواند بهتر برای مراقبت."

گارد ساحلی Adm. وینچنتزو لئون که مسئول منطقه لاتزیو گفت: آن را مناسب برای به دست گرفتن لحظه به تعیین اگر یک حذف گردشگری و قایقرانی به حال یک اثر قابل اندازه گیری در کیفیت آب. او در توصیف این نمونه گیری جریان به عنوان یک "آزمایش خون از دریا."

"وجود دارد تنها یک دریا و ما باید از آن محافظت," او گفت:. "هنگامی که دریا, مذاکرات ما باید برای گوش دادن به آن است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

نیکول Winfield کمک از رم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن