P. E. I. تحمیل محدودیت برای مسافران برای کمک به کنترل گسترش COVID-19

فردریکتون—تعداد COVID-19 موارد همچنان به صعود در آتلانتیک کانادا پیشرو کشور کوچکترین استان به اعمال محدودیت ها

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

فردریکتون—تعداد COVID-19 موارد همچنان به صعود در آتلانتیک کانادا پیشرو کشور کوچکترین استان به اعمال محدودیت های جدید در تلاش برای جلوگیری از گسترش.

همانطور که از شنبه هر کسی ورود در جزیره پرنس ادوارد که سفر در داخل کانادا خواسته است به خود منزوی برای 14 روز — یک گام فراتر از دولت فدرال درخواست برای کسانی که سفر بین المللی است.

دکتر هدر موریسون P. E. I. ارشد بهداشت عمومی افسر گفت هیچ مورد جدید در جزیره شنبه. هنوز هم وجود دارد که دو مورد مثبت هر دو مربوط به سفر.

او خود را تکرار پیام به مسافران که در هیئت مدیره بودند ایر کانادا پرواز 7564 در مارس 11 از تورنتو به شارلوت تاون به خود منزوی کردن تا 25 مارس. کسانی که دچار هر گونه علائم باید تماس 811.

جدید غربالگری اقدامات در محل قرار داده برای 10 روز آینده در همه نقاط ورود به استان از جمله شارلوت تاون, فرودگاه, پل کنفدراسیون و دختر بچه, جزیره کشتی بارانداز در Souris.

"من می خواهم روشن است که ما در حال بسته شدن فرودگاه, پل یا کشتی. ما به سادگی راه اندازی غربالگری در هر یک از این نقاط ورود برای تمام افراد پس از رسیدن در P. E. I. — نشینان و بازدید کنندگان به طور یکسان" موریسون گفت.

موریسون گفت: غربالگری شامل پرسیدن سوال در سفر و ارائه اطلاعات در مورد خود جدا.

نیوفاندلند و لابرادور اعمال محدودیت های مشابه در هر کسی وارد این استان در اوایل هفته اما اعلام کرد تعدادی از معافیت شنبه.

"آنها عبارتند از افراد مانند رانندگان کامیون که ارائه خدمات غذایی به استان ما گاهی اوقات از آن می تواند خدمه در هواپیما و برخی از نفت و گاز کارگران که کار در نیوفاندلند و لابرادور در سکوهای دریایی ما خواهد بود یکی دیگر از مثال" گفت: برتر دوایت توپ.

نیوفاندلند و لابرادور گزارش جدید presumptive موارد — یک زن که در بازگشت از مسافرت های بین المللی و یک زن که در بازگشت از یک سفر دریایی. که به ارمغان می آورد کل استانی به شش presumptive موارد است.

افسر ارشد پزشکی سلامت دکتر جانیس فیتزجرالد گفت: تماس با ردیابی برای دو تا از آخرین موارد در حال انجام است.

وزیر بهداشت جان Haggie تاکید کرد نیاز به اجتماعی فاصله اما گفت: برخی از افراد هستند co-عامل.

"رانندگان تاکسی در سنت جان شب گذشته به من بگویید که شب جمعه بود به عنوان شلوغ ترین شب جمعه فقط به جای رفتن به بارها و باشگاه های آنها مصرف شد مردم به خانه احزاب" Haggie گفت. "این است و نه اجتماعی فاصله."

توپ گفت: نظامی بین المللی پرواز بودند در ادامه به زمین و ترک از Happy Valley — Goose Bay اما مقامات نظامی بودند جدا خدمه و حصول اطمینان از مناسب روش های تمیز کردن به دنبال دارد.

"همه قوانین سیاست ها و روش های توسعه یافته اند پایه در Happy Valley — Goose Bay و کانادا خواهد شد و باید ادامه نقش آن در امنیت ملی" توپ گفت.

نیوبرانزویک گزارش شش جدید presumptive موارد COVID-19 روز شنبه. چهار شده بود در یک کشتی کروز در حالی که دو نفر دیگر نزدیک بودند مخاطبین به سفر مربوط به موارد.

وجود دارد در حال حاضر هفت مورد تأیید و 10 presumptive موارد به صورت استانی و در مجموع 17.

ساکنان نیوبرانزویک را Campobello جزیره باید سفر را از طریق بخشی از ایالت مین برای رسیدن به, New Brunswick سرزمین اصلی و برتر بلین هیگز گفت: استثنا ساخته شده اند و به آنها اجازه می دهد به سفر برای خدمات ضروری با رفتن مستقیم بین Lubec و کاله مین.

"علاوه بر این آنها خواهد بود قادر به سفر از سنت استفان به Campobello جزیره به طور مستقیم از طریق ایالات متحده به عنوان آنها انجام داده اند" هیگز گفت.

نوا اسکوشیا همچنین گزارش شش مورد جدید از COVID-19 — همه مربوط به سفر.

استان است و نه مورد تأیید و 12 presumptive موارد COVID-19 مجموع 21.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

افراد مبتلا در محدوده سن از اواخر نوجوانی به اواسط 70s.

"این فقط آغاز برای نوا اسکوشیا و همه ما نیاز به ماندن هوشیار, تمرین, بهداشت خوب و اجتماعی فاصله و خود منزوی برای 14 روز اگر شما در سفر خارج از کانادا یا احساس ناخوشی" دکتر رابرت عجیبی, Nova Scotia افسر ارشد پزشکی بهداشت در بیانیه ای گفت.

همانطور که از شنبه دندانپزشکان در نوا اسکوشیا دیگر می تواند تمرین دندانپزشکی در دفاتر خود را مگر اینکه آن را برای روش اورژانس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب