دیدار پاپ فرانچسکو برای جورج فلوید, کلینیک 'گناه نژادپرستی'

بزرگنمایی این تصویر پاپ فرانسیس می گوید او دعا جورج فلوید "و از تمام کسانی که دیگران که از دست داده

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پاپ فرانسیس می گوید او دعا جورج فلوید "و از تمام کسانی که دیگران که از دست داده اند و زندگی خود را به عنوان یک نتیجه از گناه نژادپرستی است." او همچنین خواستار آشتی در آمریکا اینجا, خواهر, Quincy, Howard, مرکز دومینیکن, راهبه, تظاهرات ورود رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به سنت جان پل دوم ملی حرم در واشنگتن شنبه ، Jacquelyn مارتین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jacquelyn مارتین/AP

کاتولیک نمی تواند تحمل نژادپرستی و همچنین "ادعا می کنند برای دفاع از تقدس هر انسانی زندگی" پاپ فرانسیس می گوید: اظهار نظر در این تحول است که پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس.

پاپ اصرار آمریکا برای رسیدن به یک آشتی ملی, پس از روز از تظاهرات و خشونت است.

"من دوستان ما نمی تواند تحمل کند و یا به نوبه خود چشم خود را به نژاد پرستی و محرومیت در هر شکل و در عین حال ادعا می کنند برای دفاع از تقدس هر انسانی زندگی" پاپ گفت: در روز چهارشنبه.

او افزود: "در همان زمان ما باید به رسمیت شناختن است که خشونت های اخیر شب است و خود مخرب و خود شکست. هیچ چیز به دست آورده است با خشونت و آنقدر از دست داده است.'"

امروز فرانسیس می گوید: او در حال پیوستن به کلیسا در مینیاپولیس و در سراسر ایالات متحده "در دعا برای آرامش روح جورج فلوید و از تمام کسانی که دیگران که از دست داده اند و زندگی خود را به عنوان یک نتیجه از گناه نژادپرستی است."

نماز او اضافه می شود برای تسلی خود را برای خانواده های عزادار و برای آشتی و صلح است.

در پاپ اظهارات در مورد تظاهرات خشونت آمیز او به نقل از اسقف اعظم جثه H. گومز, رئیس جمهور ایالات متحده در کنفرانس اسقف های کاتولیک که به تازگی با صدور بیانیه ای در محکومیت فلوید مرگ است.

در بیانیه ای که گومز پرسید: "چگونه ممکن است که در آمریکا یک مرد سیاه و سفید زندگی می تواند گرفته شده از او را در حالی که خواستار کمک هستند پاسخ داده نمی شود و قتل او ثبت شده است آن را به عنوان اتفاق می افتد؟"

با شورش شکستن در بسیاری از شهرهای ایالات متحده گومز ذکر امریکا معروف ترین رهبر جنبش حقوق مدنی:

"این درست است چه کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور گفت که شورش ها زبان بی سابقه. ما باید در انجام بسیاری از گوش دادن به در حال حاضر."

پیام پاپ به آمریکا در بخشی از سخنرانی خود در روز چهارشنبه به طور کلی مخاطبان در واتیکان. در اینجا متن کامل این بخش از سخنان خود:

"من خوش آمد می گوید زبان انگلیسی وفادار پیوستن به ما از طریق رسانه ها.

"برادران و خواهران عزیز در ایالات متحده شاهد با نگرانی بسیار نگران کننده ناآرامی های اجتماعی در کشور خود را در این روز پس از مرگ غم انگیز از آقای جورج فلوید.

"من دوستان ما نمی تواند تحمل کند و یا به نوبه خود چشم خود را به نژاد پرستی و محرومیت در هر شکل و در عین حال ادعا می کنند برای دفاع از تقدس زندگی هر انسان. در همان زمان ما باید به رسمیت شناختن است که "خشونت های اخیر شب است و خود مخرب و خود شکست. هیچ چیز به دست آورده است با خشونت و آنقدر از دست داده است".

"امروز من پیوستن به کلیسای سنت پل و مینیاپولیس و در کل ایالات متحده در دعا برای آرامش روح جورج فلوید و از تمام کسانی که دیگران که از دست داده اند و زندگی خود را به عنوان یک نتیجه از گناه نژاد پرستی. بیایید دعا برای تسلی خود را عزادار خانواده و دوستان و اجازه دهید ما التماس آشتی ملی و صلح که آرزوی ما. مه بانوی ما از گوادالوپ, از امریکا, شفاعت برای تمام کسانی که برای صلح و عدالت در زمین خود و در سراسر جهان است.

"خدا نگهدار همه شما و خانواده خود را. "



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب