سابق کلینیک کلیولند محقق گفته قادر به افشای روابط چین

بزرگنمایی این تصویر اف بی آی ادعا می کند دکتر وانگ چینگ دریافت بیش از $3.6 میلیون دلار کمک مالی از N

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اف بی آی ادعا می کند دکتر وانگ چینگ دریافت بیش از $3.6 میلیون دلار کمک مالی از NIH در حالی که همچنین جمع آوری پول برای تحقیقات مشابه از دولت چین. Jose Luis Magana/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jose Luis Magana/AP

سابق Cleveland Clinic Foundation, دکتر, دستگیر شد روز شنبه و به نظر می رسد در دادگاه روز پنجشنبه به اتهام تقلب سیم و ادعاهای دروغین برای به دست آوردن میلیون ها نفر در فدرال اعطای کمک های مالی.

این آخرین حرکت در فدرال سرکوب اتهام شرکت کنندگان در چین هزار استعدادهای طرح است. دولت معتقد است که این برنامه ممکن است جذب مستقر در ایالات متحده دانشمندان و محققان به سرقت مالکیت معنوی و پیشرفت های علمی برای پرداخت با آمریکا بودجه.

اف بی آی ادعا وانگ چینگ یک شهروند ایالات متحده متولد شده در چین به دروغ به دریافت بیش از $3.6 میلیون دلار کمک مالی از موسسه ملی بهداشت در حالی که همچنین جمع آوری پول برای تحقیقات مشابه از دولت چین.

"این است که یک مورد ساده حذف" FBI کلیولند نماینده ویژه مسئول اریک اسمیت در بیانیه ای گفت.

وانگ آگاهانه نکردن اطلاعاتی که او به کار گرفته شد و به عنوان مدیر دانشکده علوم زندگی و فناوری در Huazhong University of Science and Technology, با توجه به اسمیت.

"دکتر وانگ عمدا موفق به افشای خود چینی کمک های مالی خارجی و مواضع و حتی درگیر در یک الگوی فراگیر از تقلب برای جلوگیری از جنایی و مجرمیت" اسمیت گفت.

او نشان داد که اتصال به اف بی آی و وزارت دادگستری می گویند و گروه تحقیقاتی در کلینیک می شده اند را تکذیب کرد NIH کمک های مالی.

مقامات در کلینیک کلیولند گفت: وانگ اخراج شد و پس از روابط چین کشف شد.

"کلینیک کلیولند همکاری کرده و به طور کامل با NIH و با اجرای قانون فدرال به عنوان آنها با انجام تحقیقات خود را به این موضوعات و ادامه خواهد داد به انجام این کار" آن را در بیانیه ای گفت.

وانگ کار اختصاص داده شده به پزشکی مولکولی و ژنتیک قلبی و عروقی و بیماری های عصبی.

به عنوان یک نتیجه از او به اتهام مشارکت در هزار استعدادهای طرح وزارت دادگستری ادعا میکند وانگ دریافت 3 میلیون دلار در حمایت از پژوهش برای بهبود عملیات در Huazhong University. در علاوه بر این به یک حقوق و دستمزد او گفته بهره مند از "سفر و محل سکونت خود را برای سفر به چین شامل سه اتاق خوابه آپارتمان در پردیس خود را برای استفاده شخصی است."

این سوال که آیا یا نه وانگ و دیگر دانشگاهیان در حال خدمت به عنوان جاسوس برای دولت چین یکی از مسائل در قلب جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ تجاری با چین است.

دکتر بازداشت می آید تنها چند روز پس از دکتر شیائو جیانگ لی سابق دانشگاه اموری استاد مجرم و محکوم شد برای عدم گزارش درآمد خارجی از دانشگاه ها در اظهارنامه مالیاتی خود را. لی نیز متهم به شرکت در TTP.

همان روز یک استاد از دانشگاه آرکانزاس, Dr. Simon دیدم-Teong Ang دستگیر شد به اتهام تقلب سیم به اتهام عدم افشای روابط خود را به دولت چین با وجود اینکه نیاز به انجام این کار به عنوان یک دریافت کننده پول کمک مالی از ناسا.

رابرت چاه اقدام دستیار مدیر FBI در بخش ضد جاسوسی گفت: این موارد نشان می دهد "دولت چین حمایت استعدادهای درخشان قصد دارد همچنان به تشویق مردم بدون در نظر گرفتن ملیت به ارتکاب جرایم مانند تقلب به دست آوردن آمریکا-مالیات دهندگان بودجه تحقیقات است."

"اف بی آی و همکاران ما ادامه خواهد داد به دقت بررسی این فعالیت های غیر قانونی برای حفاظت از دولت آموزشی و موسسات تحقیقاتی" چاه اضافه شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب