آواز خواندن و رقص در پتیس ممنوع — instrumental music مجاز است ؟

پس از چند ماه بدون هیچ گونه پرداخت کنسرتهایی به صحبت می کنند از نوازندگان محلی هیجان زده شد این خبر در گردش در

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

پس از چند ماه بدون هیچ گونه پرداخت کنسرتهایی به صحبت می کنند از نوازندگان محلی هیجان زده شد این خبر در گردش در رسانه های اجتماعی در اوایل این هفته.

کلمه بود و آنها پاکسازی شده بود توسط مقامات بهداشتی به انجام در خارج از منزل در موسسات محلی برای سرگرمی زنده و واقعی مهمانان.

افسوس که پس از چند ماه از انجام آنلاین به صورت رایگان برای علل خیریه در طول همه گیر آواز میکروفن خواهد ماند خاموش در حال حاضر به عنوان اطلاعات در مورد پاسیو موسیقی مشخص نیست — مگر اینکه آنها مایل به انجام instrumental music تنها.

یک نماینده از شمال خلیج Parry Sound منطقه واحد بهداشت تا به حال به اشتباه داده thumbs up برای زندگی پاسیو موسیقی در پاسخ به پرس و جو از مت Ouellette عضو محلی صنعت مهمان نوازی. چه ساخته شده بود و نه روشن در ارز شد زنده پاسیو موسیقی می تواند شامل نمی شود آواز یا رقص.

سلامت واحد روشن امروز "زنده بی کلام, موسیقی مجاز در فضای رستوران و بار, patios ارائه نوازندگان و کاربران تمرین فیزیکی فاصله پروتکل و یا اگر قابل اجرا باشد, دایره اجتماعی توصیه."

"این اشتباه صادقانه می گوید:" نوازنده گری Davison. "زمانی که من تو را دیدم یک کپی از مت ایمیل من خوشحال بود چرا که نوازندگان می خواهید به بازی و که خبر خوبی است. دو روز بعد ما از همان اتاق و از (افسر پزشکی سلامت) دکتر Chirico که وجود ندارد موسیقی زنده است."

یک بار خطا شد و متوجه شدم واحد بهداشت در پاسخ با استناد به انتاریو مقررات 263/20 از مدیریت اضطراری و حفاظت مدنی عمل می کنند که به وضوح می گوید "هیچ رقص یا آواز خواندن ممکن است اجازه داده شود در فضای باز ناهار خوری مناطق است."

سلامت واحد توضیح می دهد که "قطرات تنفسی و ذرات معلق در هوا تولید شده در طول آواز خواندن و یا صحبت کردن با صدای بلند ممکن است سفر بیشتر از دو متر است. زمانی که رقص شما ممکن است بیشتر احتمال دارد به نقض فضای شخصی — در آینده نزدیک از دو متر به کسی خارج از دایره های اجتماعی خود را و اگر شما در حال آواز خواندن در حالی که رقص قطرات تنفسی و ذرات معلق در هوا تولید می شود ممکن است سفر بیشتر از دو متر است. علاوه بر کاهش حجم موسیقی زنده است که تشویق به مراجعان ممکن است احتمال بیشتری برای نقض فضای شخصی که با تکیه به در به موسیقی با صدای بلند."

این COVID-19 واحد بهداشت پاسخ تیم نیز توصیه می کند: "ما نمی باید از این ظرفیت برای نظارت بر هر فرد و کسب و کار در جامعه ما به اطمینان حاصل شود هر کس پس از COVID-19 دستورالعمل های ایمنی. شما می توانید تماس بگیرید و شمال خلیج پلیس خدمات غیر اورژانس خط در 705-472-1234 به گزارش نگرانی های خود را."

Ouellette می گوید او رسید از او "خود آگاهی و عمدتا بنابراین من می تواند اطلاع رسانی نوازندگان محلی که نا امید در مورد آن به دلیل برخی از اماکن در حال حاضر اجازه می دهد موسیقی زنده است."

Davison می گوید او نمی خواهید به صحبت می کنند برای همه نوازندگان اما می گوید که او به خوبی می داند که به سادگی به دنبال برای برخی از وضوح در ماده و هم در بهداشت و درمان هر گونه مقررات در محل.

"همه می دانند در حال حاضر وجود دارد این است که هیچ موسیقی مجاز در هوای آزاد, patios, تا اطلاع ثانوی" می افزاید: Davison. "این بیشتر یک حس ناامیدی از هر چیزی است."

وزارت بهداشت و درمان و مراقبت طولانی مدت حفظ ممنوعیت آواز است که بر اساس علم به عنوان حرکات فیزیکی درگیر می تواند منجر به ساده تر انتقال ویروس است. استانی اقدامات همچنین جلوگیری از آواز خواندن در کودک-مراقبت از عملیات و محل عبادت.

"من می توانید ببینید این سردرگمی است. کسی در واحد بهداشت خطا ساخته شده اما با این همه گیر شما در یادگیری به عنوان شما بروید. وجود دارد رفتن به سکسکه و اشتباهات" مشاهده Davison.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با وجود این امید کاذب دیویسون می داند شمالی خلیج استعداد پاسیو اجرا خواهد شد در لحن و آماده بازی با هر گونه تغییر از دولت اجازه دادن به آنها برای بازگشت به کار و انجام آنچه آنها را بیشتر دوست دارم.

"نوازندگان خوب هستند, مردم, همه, هنرمندان, هستند," او می گوید. "پرداخت خیلی خوب نیست. آنها آن را انجام دهد چرا که آنها آن را دوست دارم آنها عشق سرگرم کننده مردم و مردم خوشحال ساخت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب