میشیگان در کنگره جاستین Jalbi طول می کشد گام به سوی آزادیخواه ریاست جمهوری پیشنهاد

بزرگنمایی این تصویر تشکر. جاستین Jalbi دیده می شود در اینجا در کاپیتول هیل در ژوئن 2019 می گوید او د

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. جاستین Jalbi دیده می شود در اینجا در کاپیتول هیل در ژوئن 2019 می گوید او در حال راه اندازی یک اکتشافی کمیته برای سال 2020 حزب آزادیخواه ریاست جمهوری نامزدی. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

تشکر. جاستین Jalbi یک جمهوری خواه-تبدیل-مستقل از غرب میشیگان اعلام کرد سه شنبه شب که او در حال کاوش یک شخص ثالث پیشنهاد برای ریاست جمهوری.

پنج دوره کنگره و منتقد رئیس جمهور تهمت و گفت: او را راه اندازی اکتشافی کمیته به دنبال حزب آزادیخواه را نامزدی.

"ما در حال آماده شدن برای انتخابات ریاست جمهوری است که بازگرداندن احترام به قانون اساسی ما و مردم را با هم" Jalbi در توییتر نوشت. "من بسیار هیجان زده و مفتخر به گرفتن این اولین گام به سوی خدمت آمریکایی ها از هر پس زمینه به عنوان رئیس جمهور."

"ما در حال آماده" وب سایت "Jalbi برای امریکا" اعلام شده است. "برای چیزی جدید. برای یک دولت که امنیت حقوق ما. برای برابری در برابر قانون است. برای پایان دادن به cronyism. برای یک دولت است که تحقق آن هدف به رسمیت می شناسد و محدودیت های آن است. برای روش های عملی بر اساس تواضع و اعتماد مردم است. به صورت صادقانه و اصولی رئیس جمهور خواهد شد که دفاع از قانون اساسی و قرار دادن افراد برای اولین بار."

به اجرا در انتخابات عمومی Jalbi خواهد را به نفع حزب آزادیخواه را به نامزدی در آن کنوانسیون در حال حاضر برنامه ریزی شده برای تاریخ 21 مه در آستین تگزاس.

با توجه نگرانی های بیش از coronavirus اما زمان این کنوانسیون می تواند تغییر کند. حزب دموکرات به عنوان مثال تاخیر در آن کنوانسیون یک ماه تغییر آن به یک ماه آگوست تاریخ شروع و در اشاره به تغییرات در فرمت.

مداوم تهمت منتقد

Jalbi پسر عرب مهاجران که انتخاب شد به کنگره در سال 2010 چای, حزب, موج, صندلی, خانه آزادی حزبی.

و او شده است یک منتقد صریح از مغلوب ساختن پیشی جستن. او اولین و تنها خانه جمهوریخواه به حمایت از استیضاح, به tweeting در مارس 2019 در پاسخ به مشاور ویژه رابرت مولر را redacted گزارش تحقیق و تفحص از مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی و دولت که رئیس جمهور بود "درگیر در impeachable انجام شده است."

Jalbi به زودی سمت چپ محافظه کار خانه آزادی حزبی و سپس در چهارم جولای "اعلام استقلال" و چپ حزب جمهوری خواه.

در یک op-ed در توضیح تصمیم خود Jalbi گفت: او می خواهم تبدیل به disenchanted با دولت از سیاست مدرن که او به عنوان توضیح داده شده که "به دام افتاده در یک حزبی مرگ مارپیچی."

"دو نظام تکامل یافته است به یک تهدید وجودی برای آمریکا اصول و موسسات" Jalbi نوشت.

در ماه دسامبر Jalbi تنها خانه مستقل عضو هر دو رای مقالات از استیضاح در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. هر جمهوریخواه مخالف استیضاح.

Jalbi انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی زمانی که او اعلام کرد از مقام خود "کل" در پاسخ به پرسش در مورد نقش دولت فدرال در طول coronavirus بحران است.

"آمریکایی ها بر این باورند که در دولت محدود شایسته یکی دیگر از گزینه" Jalbi توییتی.

که آن را کمک کند ؟

اطلاعیه خود به کشف یک شخص ثالث پیشنهاد می آید در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری فصل مملو از چالش های بی سابقه ای را به عنوان نامزد تلاش برای تقریبا کمپین در طول بیماری همه گیر.

در حالی که یک شخص ثالث پیشنهاد برای کاخ سفید است که یک شات Jalbi می تواند در این مسابقه به خصوص در ایالت میشیگان که رفت و برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 با باریک ترین حاشیه.

به طور گسترده تر که مشخص نیست چگونه Jalbi ورودی را تغییر ریاست جمهوری.

او می تواند یکی دیگر از گزینه برای رای دهندگان محافظه کار.

اما سابق ایلینوی کنگره جو والش که در تلاش ناموفق برای بیرون راندن مغلوب ساختن پیشی جستن در جمهوریخواه اولیه ادعا کرد در واشنگتن پست که Jalbi می تواند "تنها کمک به تهمت مجددا انتخاب," استدلال نتیجه به احتمال زیاد از خود در تلاش است که او را سیفون آرا از presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن.

"اگر Jalbi می شود آزادیخواه نامزدی و باقی می ماند تا زمانی که او می تواند باد رفتن در این کتاب به عنوان کسی که رای به استیضاح مغلوب ساختن پیشی جستن یک سال پس از آن نوک انتخابات به او 11 سال بعد" والش نوشت.

حزب آزادیخواه ممکن است مشکل گرفتن در ریاست جمهوری رای گیری در برخی از ایالت ها به عنوان امضا جمع آوری تلاش شده است محدود توسط ویروس.

در سال 2016 سابق نیومکزیکو رژیم صهیونیستی است. Gary Johnson زد به عنوان آزادیخواه ریاست جمهوری نامزد و برنده 3.3 درصد آرا در سراسر کشور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب