قطبی اکسپرس: فضاپیمای جدید را کشف گریزان قطعات خورشید

بزرگنمایی این تصویر خورشیدی مدارگرد دیده می شود در این هنری ارائه همکاری بین آژانس فضایی اروپا و ناس

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

خورشیدی مدارگرد دیده می شود در این هنری ارائه همکاری بین آژانس فضایی اروپا و ناسا برای بررسی خورشید و چه درایوهای باد خورشیدی است که باعث ایجاد فضای آب و هوا که بر روی زمین است. ESA/ATG medialab پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ESA/ATG medialab

تا به حال تمام تصاویر از خورشید بوده است مستقیم بر سر عکس. به زودی, دانشمندان خواهد بود گرفتن یک پروفایل.

ناسا و آژانس فضایی اروپا در حال به راه اندازی یک ماموریت مشترک در روز یکشنبه برای ارائه اولین نگاه خورشید لهستانی. تصاویر قبلی تمام شده است گرفته شده از حدود همان زاویه تقریبا در خط با ستاره استوا.

دانشمندان در حال مردد به حدس بزنید چه گریزان قطب از ستاره ممکن است مانند نگاه. "من نفرت را به حدس و گمان می گوید:" هالی Gilbert, ناسا پروژه دانشمند برای این ماموریت است.

"ما به طور مداوم گرفته شده توسط این اکتشافات که در آن ما فکر می کنیم می دانستم که چه چیزی خواهد بود قبل از اینکه ما به اندازه گیری آن را برای اولین بار می گوید:" دیوید McComas یک استاد فیزیک نجومی در دانشگاه پرینستون. "و سپس ما به مانند" آه خدای من که واقعا متفاوت از ما انتظار می رود.' بنابراین من فکر می کنم ما می خواهیم به نگه داشتن ذهن باز در مورد آن است."

پس از NASA/ESA کاوشگر به نام خورشیدی مدارگرد طول می کشد خاموش از کیپ کاناورال فلوریدا آن را با استفاده از ونوس و جاذبه زمین به حرکت خود را خارج از صفحه استوایی که در آن تمام سیارات در منظومه شمسی ما در مدار خورشید است. مدارگرد در نهایت قادر خواهد بود به نگاه کردن بر روی قطب های خورشید است.

وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا دانشمندان می خواهید به دانستن بیشتر در مورد خورشید لهستانی. آنها فکر می کنند قطب ممکن است رانندگی برخی از جنبه های مهم از فضای آب و هوا در سراسر منظومه شمسی است که می تواند تاثیر فضاپیما و حتی انسان بر روی زمین است. "این جهان واقعی اثرات آن بر ما ماهواره های GPS ما ما در شبکه قدرت و چیزهایی مانند این که" McComas می گوید.

"همانطور که ما بیشتر و بیشتر فن آوری های پیشرفته بیشتر مستعد ما به فضا آب و هوا و مهم تر از آن می شود قادر به پیش بینی و امیدوارم در نهایت پیش بینی" گیلبرت می گوید. داده هایی را که مدارگرد جمع آوری می تواند در نهایت کمک به ساخت مدل های پیش بینی آب و هوا فضا.

این ماموریت نقشه خورشید میدان مغناطیسی از قطب. دانشمندان فکر می کنم در این زمینه باید یک رابطه پیچیده با آنچه اتفاق می افتد در داخل خورشید است.

NASA Goddard YouTube

پس از 1800s دانشمندان متوجه شده اند که خورشید می رود از طریق چرخه بین نقاط از آرامش نسبی و فعالیت بالا. فعال بار در ارتباط با "بسیاری از لکه های خورشیدی تعداد زیادی از شعله های خورشیدی و طوفان" گیلبرت می گوید. این چرخه اتفاق می افتد تقریبا هر 11 سال است.

دانشمندان کاملا نمی دانند چه چیزی باعث این چرخه است. اما آنها متوجه شده ام که آنها خط تا با تغییرات عمده در خورشید میدان مغناطیسی. یک قطب مثبت و یک منفی است — و هر 11 سال قطب مبادله و مخالف شارژ.

گیلبرت می گوید: تغییر قطب است به احتمال زیاد به دلیل فعالیت در داخل خورشید است. "این یک کار بسیار پیچیده چرخش توپ و گاز است که باعث می شود میدان مغناطیسی به همه درهم." زمینه ذخیره انرژی مغناطیسی است که می تواند فرار در قالب طوفان های خورشیدی که زمینه دریافت snarled. این یک هرج و مرج فرایند است که می تواند در نتیجه قطب تعویض قطب.

آن خواهد بود مفید برای دانشمندان برای درک بهتر زمانی که بزرگترین عود می رویم به اتفاق می افتد به منظور محافظت از ماهواره ها و فضاپیما های دیگر. "حتی اگر ما ایده های در مورد چگونه بسیاری از لکه های خورشیدی و چگونه بسیاری از طوفان و چگونه اغلب آنها رخ می دهد ممکن است ما واقعا نمی تواند پیش بینی کند که چگونه قوی آنها در حال رفتن به" گیلبرت می گوید.

خورشیدی مدارگرد همچنین قادر خواهد بود برای همکاری با دیگر پروب چرخش خورشید است. ناسا پارکر خورشیدی کاوشگر در سال 2018 راه اندازی خواهد شد و در نهایت در فاصله 4 میلیون مایلی از سطح خورشید — به مراتب نزدیک تر از این ماموریت جدید است. آن را به حرکت را از طریق خورشید, تاج, سوپر داغ هاله ای از گازهای اطراف ستاره و جمع آوری داده ها در آن میدان مغناطیسی و ذرات پر انرژی به عنوان NPR Nell Greenfieldboyce گزارش کرده است.

در نقاط خاصی خورشیدی مدارگرد خواهد شد در امتداد همان میدان مغناطیسی خط به عنوان پارکر پروب. گیلبرت می گوید: این به این معنی آنها قادر خواهید بود برای اندازه گیری ذرات در دو بار — یک بار در پارکر و سپس یک بار دیگر زمانی که آنها رسیدن به خورشیدی مدارگرد. "ما در حال رفتن به یک تصویر زیبا از تکامل برخی از این ذرات و چگونه است که جریان در حال تغییر است به عنوان آن را در حال دور شدن از خورشید," او می گوید.

McComas که درگیر در پارکر ماموریت می گوید: او هیجان زده می شود قادر به نگاه در باد خورشیدی از دو عرض های جغرافیایی مختلف در همان زمان. که باد خورشیدی انفجار خورشید میدان مغناطیسی در تمام جهات است که می تواند به ایجاد فضای آب و هوا بترکد که تداخل با ماهواره و GPS.

"ما تقریبا همیشه آن را اندازه گیری از این یک دیدگاه در صفحه استوایی," او می گوید. با داشتن این اندازه گیری از دو دیدگاه را اجازه می دهد آنها را برای تعیین اینکه آیا این چشم انداز است که ما همیشه شناخته شده است نماینده – و یا به عنوان او توضیح می دهد, شاید, آنها می گویند, "هی, آن را واقعا متفاوت هنگامی که شما به شما می دانید 30 درجه بالاتر است."

شایان ذکر است که دانشمندان نیز نمایش ها منحصر به فرد از خورشید از بنیاد ملی علوم دانیل K. Inouye خورشیدی تلسکوپ. ماه گذشته این بنیاد منتشر شد بی سابقه ای را مسحور عکس از سطح خورشید.

Daniel K. Inouye تلسکوپ خورشیدی اولین تصاویر از خورشید فاش کردن آن آشفته گاز در سطح آنچه دانشمندان به نام بی سابقه ای از جزئیات. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب