فدرال: سابق eBay کارکنان ارسال خبرنامه نویسندگان سوسک و عنکبوت و پورنوگرافی

بزرگنمایی این تصویر دادستان فدرال در روز دوشنبه پرده برداری از اتهامات جنایی علیه شش سابق eBay کارکن

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دادستان فدرال در روز دوشنبه پرده برداری از اتهامات جنایی علیه شش سابق eBay کارکنان به اتهام انجام یک آزار و اذیت علیه یک ماساچوست, زن و شوهر که اجرای یک تجارت الکترونیک عضویت در خبرنامه. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

خشمگین موارد است که به نظر می رسد در یک تجارت الکترونیکی عضویت در خبرنامه شش کارمندان سابق از eBay ارسال ناشران زندگی یک زن و شوهر در ماساچوست زندگی می کنند سوسک و عنکبوت پورنوگرافی خونین pigface ماسک, کنسرو خوک و جنین و یک تاج گل مراسم تشییع جنازه و مخفیانه اقدام به نصب یک دستگاه ردیابی در زن و شوهر, اتومبیل, مقامات فدرال ادعا در اتهامات جنایی unsealed در روز دوشنبه.

مقامات نمی افشای نام عضویت در خبرنامه و نه زن و شوهر بودند که موضوع اتهام آزار و اذیت مبارزات انتخاباتی. اما چند تا از پست های وبلاگ ذکر شده توسط دادستان را می توان در EcommerceBytes یک سایت و خبرنامه زد توسط دیوید و قانون مهاجرت و ملیت اشتاینر که اغلب در eBay فروشندگان برجسته مبارزات خود را با خرده فروش آنلاین. زن و شوهر نیز کشیده شده توجه به چقدر مدیران ارشد در eBay پرداخت می شود.

آمریکا وکیل اندرو Lelling گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه که سابق eBay کارکنان تحمیل انتقام در یک شیوه ای در نظر گرفته شده به عذاب و ارعاب ،

"آنها نه تنها ناراضی بودند غضبناک" گفت: Lelling گفت که به نام طرح کمپین "سوخت منابع یک شرکت فورچون 500 به لحاظ عاطفی و روانی با تهدید و ارعاب این میانسال زن و شوهر" و اشاره کرد که دخالت "می رود خیلی دور تا زنجیره ای در eBay."

Lelling افزود: "این می تواند باشد که از آن صحبت می کند به یک فرهنگ در دره سیلیکون از برخورد به شدت با انتقاد از یک نام تجاری خاص به عنوان سریع به عنوان شما می توانید."

روز دوشنبه جیمز Baugh, 45, از سن خوزه, کالیفرنیا بی سابق ارشد مدیر ایمنی و امنیت و دیوید Harville, 48, نیویورک شهرستان, بی مدیر سابق جهانی انعطاف پذیری هر دو دستگیر و به اتهام توطئه برای ارتکاب cyberstalking و توطئه برای مداخله با شاهدان. چهار دیگر سابق eBay مقامات نیز متهم شده است.

دادستان ها می گویند بی مورد آزار و اذیت کارکنان زن و شوهر آنلاین جعلی با استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی و پس از آن به خارج می گویند بی آگاه بود از رفتار مخرب و بررسی شد. مقامات می گویند که این یک شگرد eBay کارکنان مبدع پس از تماشای ریدلی اسکات فیلم Body of Lies, فیلم های لئوناردو دی کاپریو در مورد جعلی توطئه تروریستی در نظر گرفته شده برای قرعه کشی واقعی تروریستی از پنهان کردن.

دادستان ها می گویند سابق eBay کارکنان برنامه ریزی شده به برایان گیلبرت بود که در eBay به امنیت جهانی و تیم سابق سانتا کلارا سروان پلیس رویکرد زن و شوهر با یک پیشنهاد برای کمک به جلوگیری از آزار و اذیت به عنوان یک راه ترویج خوب را به سوی این شرکت به منظور تولید مطلوب تر پوشش.

کمپین علیه زن و شوهر فدرال محققان می گویند حتی با ارسال یک eBay تیم به زن و شوهر را در ناتیک, Mass., در حومه بوستون.

eBay مقامات مشکوک این زن و شوهر با همکاری ترول حساب های رسانه های اجتماعی به "انتشار محتوای منفی در مورد eBay."

مقامات فدرال می گویند در اوت 15, 2019, سه eBay کارکنان وارد بوستون و سوار به ناتیک که در آن Baugh و Harville با نزدیک شدن زن و شوهر را از خانه پا با قصد نصب یک دستگاه ردیابی GPS در زن و شوهر است.

بی تیم امضا کرده بود تا برای توسعه نرم افزار کنفرانس در بوستون به ایجاد یک بهانه برای سفر خود را, مقامات می گویند که. این گروه همچنین انجام با آنها جعلی "person of interest" سند توصیف افرادی که ظاهرا ساخته شده در برابر تهدیدات eBay مدیران, برنامه ریزی, برای نشان دادن سند به پلیس در صورتی که آنها گرفتار شده بودند با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

بازرسان فدرال می گویند که آنها قادر به رسیدن به ماشین به این دلیل که زن و شوهر را در گاراژ قفل شده بود. زن و شوهر نمیفهمد چه اتفاقی می افتد و گزارش آن را به پلیس محلی که در نهایت فرستاده موضوع را به مقامات فدرال.

بی اجرایی گفته می شود نوشت: "ما در حال رفتن به شکستن این خانم"

دادستان فدرال می گویند آزار و اذیت تاکتیک خواست شد توسط مدیران ارشد در eBay است که این شرکت را رد می کند. هیچ یک از شش سابق eBay کارکنان متهم برگزار اجرایی.

تلاش با هدف قرار دادن زن و شوهر در ماه اوت آغاز شد 2019 به گفته دادستان هنگامی که اشتاینر ارسال شده یک مورد در مورد طرح دعوی در دادگاه eBay ظ متهم آمازون در تلاش برای تجاوز کردن فروشندگان بی به آمازون بازار آنلاین.

مدت کوتاهی پس از یک فرد شناسایی شده به عنوان مدیر اجرایی 1 texted کسی شناخته شده در فدرال استشهاد به عنوان اجرایی 2 که قانون مهاجرت و ملیت اشتاینر "با یک قطعه در دادخواهی. اگر شما همیشه در حال رفتن به او را پایین..در حال حاضر زمان است."

اجرایی 2 گفته می شود نوشت: "در آن است."

در یک پیام متنی از 10 آوریل 2019 اجرایی 2 گفته texted اجرایی 1 با این پیام از جمله یک لینک به زن و شوهر عضویت در خبرنامه با یک مورد در مورد جبران اجرایی 1: "ما در حال رفتن به شکستن این خانم."

در یکی دیگر از پیام های ارسال شده از طریق ایمیل اجرایی 2 گفته گفت: عضویت در خبرنامه, نویسندگان "اختصاصی زندگی خود را به اشتباه حذف شدهها ما به عنوان یک راه برای ساخت خود با نام تجاری" و اضافه کرد که "ما نگاه بد مبارزه است."

"من واقعا معتقدم که این افراد اقدام از کینه توزی و هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای حل آن باید مورد بررسی قرار گیرد," اجرایی 2 نوشت: با توجه به بازرسان فدرال. "هر چه. آن. طول می کشد."

سابق مدیر عامل شرکت eBay Devin Wenig دخالت

سابق مدیر عامل شرکت eBay Devin Wenig چپ این شرکت در ماه سپتامبر سال 2019 با استناد به یک درگیری با eBay جدید هیئت مدیره.

در بیانیه ای در روز دوشنبه eBay گفت: خود تحقیقات داخلی هرگز به طور مستقیم مرتبط Wenig به آزار و اذیت.

"در حالی که آقای Wenig ارتباطات بودند نامناسب هیچ شواهدی وجود دارد که او می دانست که در پیشبرد و یا مجاز اقداماتی که بعدها به سمت وبلاگ نویس و شوهرش" این شرکت نوشت.

با این حال یک منبع نزدیک به این تحقیقات تایید می کند به NPR که Wenig است که در میان مدیران که رد و بدل پیام های متنی و ایمیل های تشویق اقدامات تلافی جویانه علیه زن و شوهر است.

یک سخنگوی باراک اوباما برای منطقه ماساچوست کاهش یافته است به نظر افراد به نام در شارژ اسناد و اما اشاره کرد که تحقیقات همچنان ادامه دارد.

چهار نفر دیگر از کارمندان سابق به اتهام

دادستان ها می گویند Baugh و Harville دروغ در مورد درگیری با آزار و اذیت به محققان و پیام های متنی به پوشش ارتباطات خود را. اما مقامات می گویند پیام کشف شد از طریق احضاریه از اپل و تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی از گوشی های به دست آمده توسط محققان.

علاوه بر Baugh و Harville دیگر چهار متهم هستند استفانی Popp, 32, San Jose, eBay سابق مدیر ارشد اطلاعاتی جهانی; استفانی Stockwell, 26, از شهر ردوود کالیفرنیا مدیر سابق از بی اطلاعاتی جهانی center; Veronica Zea, 26, از سن خوزه سابق eBay پیمانکار که مشغول به کار به عنوان یک تحلیلگر اطلاعاتی و برایان گیلبرت, 51, San Jose, سابق, مدیر ارشد عملیات ویژه برای بی امنیت جهانی تیم.

وکلای این متهمان را نه در پاسخ به NPR درخواست برای نظر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن