شیکاگو نوزاد که تست مثبت برای coronavirus در آوریل تایید کرد که در اثر ویروس های مربوط به ذات الریه

شیکاگو—مقامات تایید کرد روز شنبه از مرگ یک کودک 9 ماهه در ماه مارس باعث شد در بخشی از COVID-19.یوسف Myles جوان

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

شیکاگو—مقامات تایید کرد روز شنبه از مرگ یک کودک 9 ماهه در ماه مارس باعث شد در بخشی از COVID-19.

یوسف Myles جوانترین قربانی شناخته شده در طبخ شهرستان از این ویروس تا کنون بود مرده در 23 مارس در رحمت بیمارستان در شیکاگو است.

نوزاد در اثر ذات الریه ویروسی با توجه به کروناویروس NL-63 و COVID-19 عفونت با توجه به Cook County, دفتر معاینات پزشکی است.

عبور خود را, و این واقعیت که او آزمایش مثبت برای coronavirus اعلام شد و در پس از آن-اخبار روزانه کنفرانس در مورد همه گیر تکان دهنده و انده شهرستان و مقامات بهداشتی دولت که به نام مرگ استثنایی است.

دکتر آلیسون Arwady سر از شیکاگو وزارت بهداشت برای اولین بار اعلام کرد مرگ یک جزئی و نمی شناخت او را. رژیم صهیونیستی. J. B. پریتزکر و دکتر نگزی Ezike دولت بهداشت عمومی مدیر همچنین خطاب آن را بعد از آن روز در اخبار توجیهی و, در بیانیه ای.

مدت کوتاهی پس از آن مشخص شد که تست اضافی مورد نیاز به تکمیل شود قبل از آنها می تواند مطمئن شوید که مرگ او در واقع ناشی از ویروس است.

در ادامه بررسی پرسش که آیا رمان coronavirus COVID-19 بود به سرزنش.

یک عضو خانواده در بر داشت Myles العملی در مارس 23 و اطلاع مقامات. خانواده گزارش شده است که کودک تا به حال سابقه سرماخوردگی و سرفه, با توجه به معاینات پزشکی دفتر سخنگوی ناتالیا Derevyanny.

در کالبد شکافی مشخص شد که نوزاد ریه ها بودند متراکم و محکم نشان می دهد عفونت ممکن است.

در ابتدا دو پس از مرگ نازوفارنکس سواب مورخ مارس 23 مارس 24 تست شده هستش توسط ایلینوی وزارت بهداشت آشکار نتایج متناقضی.

اولین سواب تجویز در بیمارستان شناسایی حضور COVID-19 حالی که دوم سواب اداره در دفتر معاینات پزشکی نیست با توجه به Derevyanny.

IDPH ارسال دو نازوفارنکس سواب به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و معاینات پزشکی را نیز مشاهده کنید فرمالين ثابت بافت ریه به CDC در 31 مارس است.

در مارس 14, CDC مشخص وجود دارد و دو coronaviruses موجود در بافت های فرستاده شده —انسان coronavirus NL-63 و COVID-19 —و که تنها coronavirus NL-63 بود که در حال حاضر در نازوفارنکس سواب.

در آوریل 16, CDC درخواست اضافی حنجره نمونه بافت. این دفتر معاینات پزشکی فرستاده هر دو ریه و حنجره نمونه به CDC در 20 آوریل و ژوئن 5 CDC به اطلاع دفتر معاینات پزشکی بود که شواهد مولکولی از COVID-19 در ریه ها اما نه حنجره با توجه به Derevyanny.

بر اساس نتایج آزمون و بررسی دفتر معاینات پزشکی مشخص شد که هر دو coronavirus NL-63 و COVID-19 ناشی از ذات الریه ویروسی ناشی از مایلز' مرگ است.

"من می دانم که چقدر سخت است این اخبار را می توان به خصوص در مورد این کودک بسیار جوان" فرماندار گفت در ماه مارس.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"با شنیدن این اعتراف میکنم که من بلافاصله متزلزل. آن را مناسب برای هر یک از ما به سرند امروز. آن را به خصوص اندوه برای خانواده این کودک بسیار کوچک برای سال ها به سرقت رفته از این نوزاد. ما باید غمگین. ... ما باید غمگین برای یک حس عادی ما پشت سر گذاشت که فقط چند هفته پیش."

Ezike گفت شده اند وجود دارد هیچ دیگر تایید coronavirus-موارد مرتبط در جهان مربوط به یک کودک بسیار جوان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن