در کره شمالی coronavirus hurts like هیچ تحریم می تواند

سئول, کره جنوبی در سال جدید روز, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نام "پیشانی دستیابی به موفقیت به ف

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

سئول, کره جنوبی در سال جدید روز, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نام "پیشانی دستیابی به موفقیت به فویل دشمنان و آمریکا." استراتژی به معنای پیدا کردن منابع جدید درآمد قانونی و یا غیر قانونی و به طور عمده از چین است.

ارسال کره شمالی کارگران به چین است. آوردن بیشتر گردشگران از وجود دارد. قاچاق توقیف محموله مانند زغال سنگ و یا نفت در سراسر مرز در شب یا بین کشتی در دریاهای آزاد است.

اما یک چیز وجود دارد کیم پیش بینی نیست: coronavirus.

به سختی سه هفته پس از Kim خود پرده برداری قطعنامه سال جدید, کره شمالی تعطیل مرز خود را با چین برای محافظت از خود در برابر ظهور شیوع در شهر ووهان. آن را عادی هیچ مرز بسته شدن.

چین اختصاص 95 درصد از شمال تا تجارت. کالاهای مصرفی و مواد خام و سوخت و قطعات و ماشین آلات قاچاق به شمال در سراسر خود را 870 مایل (1,400 کیلومتر) مرز نگه داشته و کره شمالی بازار و کارخانه پوشش دهی الکترواستاتیک همراه با وجود سازمان ملل متحد تحریم های طراحی شده برای جلوگیری از کیم رژیم هسته ای.

با مرزی مهر و موم شمال رسمی صادرات به چین در حال حاضر hobbled توسط تحریم ها را لغو کرد و حتی بیشتر. در ماه مارس آنها به ارزش $610,000 (ایالات متحده) با توجه به آداب و رسوم چینی data — پایین 96 درصد از سال قبل است. شمال را به تازگی افتتاح پیست اسکی و آبگرم تفریحی خالی از گردشگران چینی و قاچاق کشتی بیکار نشستن در بنادر.

ویروس جدا شده کره شمالی اقتصاد به عنوان هیچ تحریم می تواند. آن را ویران کرده است این رژیم توانایی آوردن پول از طریق قانونی و غیر قانونی تجارت ترک آن تقلا برای حفاظت از این کشور کاهش ذخایر ارز خارجی.

"به کره شمالی COVID-19 black swan. هیچ یک از آن سیاست گذاران شاهد آمدن آن گفت:" برو Myong-Hyun یک تحلیلگر در Asan موسسه مطالعات سیاست در سئول, کره جنوبی.

کره شمالی ادعا می کند آن را تا به حال هیچ coronavirus موارد است. اما آن را یکی از اولین کشورهای جهان به تعطیل آن مرز و آگاه است که آن محزون می خوانی underequipped نظام سلامت از آن ساخته شده به ویژه آسیب پذیر به عفونت جمعی.

این بیماری همه گیر به سختی می تواند در یک زمان بدتر کیم که تلاش برای برنده شدن تحریم ها در مذاکرات با ایالات متحده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده اند بی ثمر. کره شمالی اخیر اعمال خصومت نسبت به کره جنوبی از جمله تخریب و از بین کره ای دفتر رابط در شمال دیده شده است در بخش به عنوان اقدامات اقتصادی اروپاست.

"اگر شما پوست کره شمالی مشکل مانند یک پیاز در هسته آن است و اقتصاد و مشکلات اقتصادی پایین می آید که آیا این می تواند به لغو تحریم ها گفت:" کیم یونگ-هیون, استاد کره شمالی مطالعات در Dongguk University در سئول.

کره شمالی اقتصاد در حال ورشکستگی دهه hobbled توسط کمونیست سوء مدیریت قحطی در اواخر 1990s و به تدریج تشدید تحریم های اعمال شده توسط سازمان ملل متحد از سال 2006 زمانی که شمال انجام اولین آزمایش هسته ای.

کیم تلاش برای تقویت اقتصاد داخلی از اصلاحات با هدف ایجاد یک "سوسیالیست سیستم مسئول عملیات کسب و کار." کارخانه ها و مزارع جمعی داده شد مشوق های بیشتر برای افزایش بهره وری از جمله حق حفظ مازاد.

کیم نیز یافت صادرات زغال سنگ, سنگ آهن, منسوجات و غذاهای دریایی به چین دستیابی به رشد اقتصادی از 3.9 درصد در سال 2016 که بالاترین سطح از اواخر دهه 1990 با توجه به کره جنوبی بانک مرکزی است.

اما شمال نیز به سرعت در حال گسترش سلاح های خود را برنامه آزمایش سه موشک بالستیک قاره پیما در سال 2017 و همچنین به عنوان آنچه در آن گفت: یک بمب هیدروژنی. در پاسخ به شورای امنیت سازمان ملل محکم طناب دار در اطراف شمال اقتصاد با انحلال همه از آن عمده صادرات.

اقتصاد کاهش 3.5 درصد در سال 2017. این قرارداد توسط 4.1 درصد در سال بعد با صادرات آن به چین کاهش 86 درصد است.

در فوریه 2019 زمانی که کیم و تهمت برگزار شد دومین نشست در ویتنام رهبر کره شمالی شد, از جان گذشته برای تسکین. شورای امنیت تا به حال مورد نیاز چین و روسیه و کشورهای دیگر به اخراج همه کارگران کره شمالی در ماه دسامبر که تهدید به محروم شمال کلید دیگر منبع درآمد حدود 500 میلیون دلار به $1 میلیارد دلار در سال است.

اما کیم امید کاهش تحریم به پایان رسید که ویتنام مذاکرات فرو ریخت.

در گریم جدید سال پیام کیم به نظر می رسید مصمم به تقلا کردن از طریق تحریم, درخواست کره شمالی برای آماده شدن به "سفت کردن تسمه ما" دوباره. او همچنین قول داد به افزایش خود برنامه سلاح های هسته بیشتر امیدوار است که پیشرفته تر زرادخانه هسته ای را به او بدهد بیشتر اهرم با مغلوب ساختن پیشی جستن و یا جانشین او. او را تهدید به پایان مهلت قانونی هسته ای و دوربرد موشک آزمایش و هشدار داد که جهان به زودی شاهد خود را "جدید سلاح های استراتژیک."

تلویزیون دولتی تکرار که تمایلات بعد در ماه ژانویه, در پخش, در مورد کیم جلسه کوتاه با مغلوب ساختن پیشی جستن در تابستان گذشته در مرز بین کره ای. "ما اصلا قصد فروش ما غرور و قدرت ملی برای برخی از دیدنی تحول اقتصادی" کیم به نقل از گفتن پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رهبر ایالات متحده وعده داده شده شمال بهتر اقتصادی در آینده اگر آن را داد تا آن سلاح های هسته ای ،

در آن زمان کیم تا به حال دلیلی می شود تا مبارز.

پس از ضربه زدن به پایین در سال 2018 خود را تجاری این کشور با چین رشد 15 درصد در سال گذشته با توجه به اطلاعات وارد شده توسط کره جنوبی تجارت بین المللی انجمن. آن را صادر شده عملا هر چیزی ممنوع نشده توسط سازمان ملل متحد تحریم: ارزان ساعت مونتاژ شده با قطعات مژه مصنوعی و کلاه گیس مانکن توپ فوتبال و تنگستن.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

چین نیز فرستاده بیشتر گردشگران به شمال بعد از کیم سومین اجلاس با رهبر چین در ماه ژوئن سال 2018 است. گردشگری یکی کره شمالی صنعت است که تا به حال نشده است که تحت تاثیر تحریم های کیم مشغول ساختمان عظیم شهر رفت و آمد مکرر.

شمال همچنین ادامه داد: برای دور زدن تحریم. سال گذشته آن را صادر $370 میلیون ارزش زغال سنگ در قاچاق کشتی به کشتی انتقال به چینی بارج با توجه به سازمان ملل متحد. و با وجود این ممنوعیت مجوز فعالیت برای کره شمالی و چین اجازه بسیاری به کار گرفته شود در کوتاه مدت توریستی و یا ویزای دانشجویی به گفته تحلیلگران و گزارش های خبری در کره جنوبی.

اما تعادل تجارت با چین ایجاد شده خود را نگرانی.

حتی به عنوان تحریم آمار شمالی صادرات سخت کشور ادامه داد: برای خرید روغن پخت و پز و آرد و شکر و سایر کالاهای مصرفی به عنوان مواد ساخت و ساز از چین است. واردات مورد نیاز برای نگه داشتن آن در صنایع رفتن و همچنین غیر رسمی بازار است که باید کمک کرد تا بسیاری از مردم برای زنده ماندن به عنوان شمال غذایی-سیستم سهمیه بندی نتواند برای دیدار با مردم نیاز دارد.

پس از سال 2017, کره شمالی گزارش شده است کسری تجاری بیش از 2 میلیارد دلار در هر سال است. در مقایسه شمال کل صادرات سال گذشته 260 میلیون دلار.

"تیک تاک ساعت است و بمب می تواند منفجر شود و هر زمان" Kim Byung-yeon یک دانشگاه ملی سئول اقتصاد نوشت: در ماه دسامبر پیش بینی است که در شمال ذخایر ارز خارجی خواهد بود کوچک توسط $1 میلیارد دلار در سال به طور اجتنابناپذیری منجر به یک بحران است.

کره شمالی در تلاش است برای دوباره پر کردن خزانه خود را با درآمد حاصل از غیر قانونی قاچاق و cybertheft به عنوان به خوبی به عنوان "وفاداری کمک های مالی" از آنچه شناخته شده به عنوان donju — کسبه با ارتباطات سیاسی که احتکار ارز خارجی به دست آمده از طریق قاچاق کالا و ارز و شرکت های دیگر.

کیم دولت نیز اجرا می شود مغازه ها در پیونگ یانگ پایتخت که در آن moneyed کلاس صرف ارز بر کالاهای وارداتی است. و این سود با فروش گوشی های چینی به حدود شش میلیون تلفن همراه مشترکان در کشور است.

"بحث شده است در مورد چگونه به سرعت یا به آرامی شمال را به ارز خارجی را کاهش خواهد بود" رفتن گفت. "اما بدون شک وجود دارد در حال حاضر که COVID-19 شتاب سرعت."

به تازگی نشانه های ظهور رو به رشد استرس در شمال اقتصاد به خصوص آن ذخایر ارز خارجی.

دولت به تازگی صادر عمومی اوراق قرضه برای اولین بار در 17 سال گزارش Daily NK یک سئول مبتنی بر وب سایت است که با استفاده از خبرچینان داخل شمالی. کیم آزمایش نخبگان وفاداری با درخواست آنها را به خرید اوراق قرضه با ارز خارجی آن گفت.

مقامات همچنین ترک خورده پایین تر در استفاده از ارز خارجی در بازار در تلاش برای تقویت برنده ارز محلی گفت: Jiro Ishimaru یک سردبیر در آسیا مطبوعات بین المللی در ژاپن که تحت نظارت است کره شمالی اقتصاد برای سال با کمک خبرنگاران وجود دارد.

برای صرفه جویی در ارز خارجی کیم تشویق مردم خود را برای تولید بیشتر محصولات در صفحه اصلی مانند تنقلات و آرایشی و بهداشتی و نوشیدنی. اما COVID-19 ضربه این بخش نیز به دلیل آنها وابسته چینی, مواد خام برای تولید کالا.

"کیم جونگ سازمان ملل متحد فکر می کردم او می تواند زنده ماندن صنعت گردشگری از درآمدهای قاچاق و چینی کمک کند, اما برنامه های او را هم پاشیده به دلیل coronavirus" Ishimaru گفت. "اگر این ویروس به او آموخت هر چیزی آن است که چگونه وابسته به خود را در اقتصاد در چین است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن