توکیو - خدمات آنلاین یاهو ژاپن و خط Corp. گفت: روز سه شنبه خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر است و باعث تاخیر خواهد شد که فشار خود را ادغام به بعد از برنامه ریزی شده در تاریخ اکتبر.
Z منابع Corp. که در عمل یاهو ژاپن و Naver Corp. کره جنوبی که صاحب اکثریت سهام در خط اعلام کرد در سال گذشته از ادغام به عنوان شرکای برابر خواهد شد که تشکیل یک سرمایه گذاری مشترک از طریق مناقصه ارائه دهد.
هر دو طرف گفت: مراحل مورد نیاز تحت قانون گرفتن تاخیر به دلیل شیوع.
"با توجه به تاثیر گسترش جهانی COVID19 این روش ها و اقدامات تحت رقابت در قوانین برخی از کشورها هنوز تکمیل شده است" خود را در بیانیه ای گفت:.
یک برنامه جدید اعلام خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است آن را گفت.
Z منابع شامل یاهو ژاپن خالص بانک Gyao محتوای ویدئو, توزیع, BuzzFeed ژاپن و ZoZo مد e-commerce در زیر بال خود را. این هم بخشی از غول تکنولوژی ژاپنی SoftBank گروه., که شامل انرژی خورشیدی و رباتیک.
برنامه ریزی شده ترکیبی ایجاد خواهد شد یکی از بزرگترین ژاپنی, خالص کسب و کار در ترکیب فروش با خدمات خرده فروشی, تبلیغات و پیام های تلفن همراه. حرکت طراحی شده است برای افزایش رقابت در حال بازار با پتانسیل توسعه در بخش های مختلف متمرکز در بازار ژاپن.
___
یوری Kageyama در توییتر https://twitter.com/yurikageyama
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
مقالات مشابه
- فروشگاه اپل کارگران باید پرداخت شود برای زمان انتظار برای جستجو در دادگاه
- عکس: در یک Coronavirus بحران تحویل کارگران می تواند یک راه نجات
- تدریس خصوصی سئو
- نگران coronavirus انزوا در عید فصح L. A. با مسلمانان پیدا کردن راه هایی برای اتصال
- گرجستان فرماندار و شهردار آتلانتا در چمن جنگ بیش از COVID-19 محدودیت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پس از یادگیری از Whitey Bulger LSD آزمون داور است تاسف
- کارت های وحشی برای یک فرد سقوط: دانشجو رفتار
- رسالت کافه فیلم
- آیووا Dem حزب می گوید تاخیر با توجه به گزارش شماره'; County صندلی سرزنش اختلال در عملکرد