هند بازگشایی اماکن عمومی حتی به عنوان Coronavirus موارد افزایش

بزرگنمایی این تصویر مردم منتظر یک اتوبوس در بمبئی هند در روز دوشنبه ، هند بازگشایی آن رستوران ها و م

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم منتظر یک اتوبوس در بمبئی هند در روز دوشنبه ، هند بازگشایی آن رستوران ها و مراکز خرید و اماکن مذهبی در بسیاری از کشورهای پس از بیش از دو ماه از مستند حتی به عنوان کشور همچنان شاهد افزایش نگران کننده در عفونت کروناویروس. رفیق Maqbool/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رفیق Maqbool/AP

سرخپوستان هم اکنون می توانید ناهار خوردن فروشگاه در مراکز و دعا در اماکن مذهبی برای اولین بار در نزدیک به 2 1/2 ماه. اما ماسک یا پوشش صورت اجباری و بازدید کنندگان خواهد بود حرارتی به نمایش در ورودی.

کاستن از محدودیت های قابل توجهی از هند رفت و تحت مستند در ماه مارس — می آید به عنوان کشور خود را ثبت بزرگترین سنبله تا کنون در coronavirus موارد در یک روز. هند شمارش 9,983 جدید عفونت شنبه با کلی آن شمارش عبور 250,000. مرگ و میر می ایستد در 7,200.

بیش از آخر هفته و هند پیشی گرفته اسپانیا در تعدادی از عفونت و پنجمین-بدترین آسیب دیده کشور در جهان است.

هدایت جعبه های کوچک نقاشی در طبقه اجتماعی را حفظ فاصله, نمازگزاران نماز در مساجد و معابد و دیگر اماکن مذهبی در سراسر هند است. اما وفادار مجاز به لمس هر بت و یا کتاب مقدس. آبپاش از آب مقدس رایج در بسیاری از ادیان از جمله آیین هندو و مسیحیت نیز ممنوع است. مردم از رفتن به مساجد باید آنها را در نماز تشک.

یک مرکز خرید در پایتخت دهلی نو نصب شده تا یک مایع در محوطه ورودی پاشش مواد ضد عفونی کننده غبار هنگامی که کسی در پیاده روی. در حالی که بسیاری از اماکن عمومی در حال باز کردن در دهلی نو هتل ها باقی می ماند بسته به در دسترس خواهد بود در مورد آنها نیاز به خدمت به عنوان موقت بیمارستان.

حتی اگر مراکز باز هستند, بازی های آرکید و سینما در داخل آنها هنوز بسته است. در برخی از ایالت ها خریداران محروم از تلاش بر روی لباس و مهمانان چک کردن به هتل باید گزارش سفر خود را و تاریخ پزشکی.

هند مستند بزرگترین در جهان تحمیل شد در اواخر ماه مارس زمانی که این کشور تا به حال بیش از 500 COVID-19 موارد است. حدود 100 میلیون سرخپوستان را از دست داده اند شغل خود را پس از آن, باعث, دولت برای بازگشایی اقتصاد حتی اگر دانشمندان می گویند این کشور هنوز هم به دور از رسیدن به اوج خود عفونت رای دادن.

مدارس و کالج ها باقی می ماند بسته در سراسر کشور.

غربی هند ایالت ماهاراشترا — صفحه اصلی مالی hub بمبئی — بدترین آمار با موارد بیشتر از همه از چین که در آن همه گیر آغاز شد. بمبئی به تنهایی حدود یک پنجم از همه موارد مثبت در هند.

مراکز و سایت های مذهبی باقی مانده در پایتخت تجاری اما برخی از فروشگاه های مجاز به انجام کسب و کار در روز متناوب است. اتوبوس های عمومی عملیاتی هستند اما بمبئی قطار حومه که فری میلیون ها نفر از مسافران هر روز هنوز بسته است.

با وجود افزایش عفونت های بمبئی ساکنان thronged دریایی درایو محبوب شهر ساحلی تفرجگاه در روز یکشنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب