انگلستان رمپ تا ویروس مبارزه; 12-هفته انزوا برای بیش از 70

لندن - مقامات بریتانیایی روز دوشنبه به طور چشمگیری یافت تا اقدامات لازم برای مبارزه با کروناویروس جدید, اصرار

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

لندن - مقامات بریتانیایی روز دوشنبه به طور چشمگیری یافت تا اقدامات لازم برای مبارزه با کروناویروس جدید, اصرار تمام ساکنان انگلستان برای جلوگیری از تماس های غیر ضروری با دیگران و گفتن مردم در گروه های آسیب پذیر به ماندن در خانه به مدت سه ماه.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: "در حال حاضر زمان برای همه به توقف غیر ضروری در تماس با دیگران و برای جلوگیری از تمام سفر غیر ضروری."

"شما باید به جلوگیری از بارها, باشگاه, تئاتر و دیگر چنین اجتماعی در سالن گفت:" در یک کنفرانس خبری در کنار خود رئیس پزشکی و علمی مشاوران.

مقامات گفت: مردم بیش از 70 کسانی که با بیماری های مزمن و زنان باردار باید به "محافظ" از ارتباطات اجتماعی برای 12 هفته از شروع این آخر هفته.

انگلستان قبلا مقاومت در نظر گرفتن برخی از اقدامات سختی دیده می شود در دیگر کشورهای اروپایی که ممنوع, بزرگ, حوادث, تعطیل مدارس و بسته مرزهای خود را به سرعت گسترش COVID-19 بیماری است.

اما جانسون گفت: تعداد موارد انگلستان شروع شد و به سرعت در حال افزایش و "بدون اقدام جدی" آنها دو برابر می تواند هر پنج یا شش روز. همانطور که از دوشنبه بریتانیا بود 1,543 مورد تأیید و 53 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

مقامات بریتانیایی می گویند اگر کسی در یک خانواده دارای یک تب یا سرفه مداوم هر کس وجود دارد باید در خانه بماند برای 14 روز.

جانسون همچنین گفت که دولت دیگر نمی خواهد به اورژانس-خدمات پشتیبانی به اجتماعات بزرگ هر چند او نمی ممنوعیت آنها آشکار است. و بر خلاف مدارس در بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی کسانی که در بریتانیا باز باقی می ماند.

"ما فکر می کنیم که در تعادل بهترین خود را به نگه داشتن مدارس باز است اما قدر که این چیزی است که ما نیاز به نگه داشتن در دست بررسی" جانسون گفت.

بریتانیا عقب کشورهایی مانند ایتالیا و آلمان و فرانسه در تعدادی از عفونت و دولت علمی مشاوران باید گفت که اجرای اقدامات سخت گیرانه خیلی زود آنها را سخت تر به حفظ به عنوان شیوع قله در دو یا سه ماه.

تا روز دوشنبه انگلیسی ها گفته شده بود صرفا برای شستن دست های خود را اغلب و به ماندن در خانه به مدت یک هفته در صورتی که یک تب یا سرفه مداوم.

انگلستان استراتژی مبتنی بر این فرض است که اکثر مردم خواهد شد و در نهایت این ویروس هستند. بریتانیا هدف این است که به سرعت گسترش عفونت به این ترتیب این کشور را نامعقول خدمات بهداشت ملی است نه ضعف در حالی که حفاظت از کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های جدی — افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی جدی است.

بریتانیا رویکرد آمده بود تحت فشار به کشورهای همسایه رفت و به مستندات و بسته مرزهای خود را در پاسخ به این ویروس جدید است. برخی از دانشمندان خواست بیشتر محدودیت های شدید برای به اجرا درآوردن "اجتماعی فاصله" و کند کردن گسترش ویروس.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه و بیشتر بهبود می یابند. در سراسر جهان شیوع دارد بیمار بیش از 179,000 مردم و چپ بیش از 7000 مرده است. بیش از 78,000 مردم را بهبود بسیاری از آنها در چین است.

شیوع این بیماری در حال حاضر به حال تاثیر زیادی بر زندگی روزمره در بریتانیا. Ridership در قطار و مترو لندن به پایین است که توسط یک پنجم به عنوان برخی از کسب و کار از کارکنان به کار از خانه. دانشگاه ها در حال حرکت به کلاس های آنلاین و چند تن از پایان غرب لندن تئاتر را تعطیل می رود به دنبال دارد.

سوپر مارکت ها محروم شده اند از کالاهای اساسی از جمله کاغذ توالت پاستا و برنج به عنوان خریداران چشم پوشی دولت تجدید نظر به ذخیره کردن منابع.

شرکت های هواپیمایی از جمله easyJet Ryanair ویرجین آتلانتیک و بریتیش ایرویز می گویند آنها را در زمین بیشتر از هواپیما خود را به عنوان بیشتر و بیشتر کشور تحمیل محدودیت های مسافرتی و بسته مرزهای خود را.

جانسون گفت: اقدامات روز دوشنبه اعلام کرد تاثیر می گذارد زندگی هر کس در این کشور و بی سابقه ای در زمان صلح.

"و ما مجبور به قبول آن است که بسیار قابل توجه روانی و رفتاری تغییر است که ما در حال درخواست شما ما در حال درخواست از عموم ملت به انجام," او گفت:. "اما من مطلقا هیچ شکی نیست که ما می توانید انجام دهید آن است که ما می توانید انجام دهید آن را با هم."

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب