مونته نگرو: دستگیری ها و صدمات در دستگیری کشیش درگیری

پودگوریتسا مونته نگرو - Montenegrin پلیس گفت: آنها در بازداشت "تعدادی از شهروندان" پس از درگیری در تظاهرات خوا

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

پودگوریتسا مونته نگرو - Montenegrin پلیس گفت: آنها در بازداشت "تعدادی از شهروندان" پس از درگیری در تظاهرات خواستار آزادی هشت صربی کلیسای ارتدوکس کشیش زندانی برای رهبری مذهبی در صفوف منظم با وجود ممنوعیت تجمعات مربوط به شیوع کروناویروس.

چندین افسر مجروح شده در جریان ناآرامی ها در اواخر روز شنبه در شهرهای نیکشیچ و پلیفلیا, پلیس گفت:. آنها اصرار داشت که پلیس مداخله کرده و با اسپری فلفل و پراکنده معترضان به گروه های کوچکتر آنها پس از پرتاب سنگ و بطری و اشیاء دیگر و ترافیک مسدود شده.

تبر و چاقو پیدا شد در طول یک جستجو در نیکشیچ بیانیه ای گفت:.

این تظاهرات به دنبال دستگیری صربی کلیسای ارتدوکس کشیش که تا به حال منجر صفوف شنبه که چند هزار نفر حضور داشتند و بدون پوشیدن ماسک های صورت و یا نگه داشتن یک فاصله امن بین یک دیگر.

حوادث اضافه کردن به تنش بین دولت و کلیسای ارتدکس صربستان در مونته نگرو است که در اوایل سال جاری سازمان ماهها تظاهرات در برابر یک قانون مذهبی آنها می گویند می کلیسا از اموال خود را. Montenegrin مقامات تکذیب این اتفاق می افتد.

اجتماعات بزرگ هنوز هم ممنوع در مونته نگرو به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید. بازداشت کشیش روبرو هستند به اتهام نقض مقررات بهداشت طی شیوع ویروس با سازماندهی صفوف.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن