در برگشت توسط نیروی دریایی اخراج کاپیتان ناو یو اس اس روزولت را نمی خواهد دوباره

بزرگنمایی این تصویر سروان. برت Crozier سپس-افسر فرمانده این ناو هواپیمابر یو اس اس تئودور روزولت به

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سروان. برت Crozier سپس-افسر فرمانده این ناو هواپیمابر یو اس اس تئودور روزولت به گفتگو با خبرنگاران در ژانویه. نیروی دریایی تصمیم گرفته است برای بازگرداندن او به فرمان. نیروی دریایی ایالات متحده از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیروی دریایی ایالات متحده از طریق گتی ایماژ

نیروی دریایی ایالات متحده سروان. برت Crozier که مطرح آلارم در اواخر ماه مارس در مورد جدی شیوع کروناویروس روی هسته ای-صفحه هواپیمای حامل او فرمان نمی خواهد دوباره بعد از اینکه محروم از که پست فرماندهی.

"من نمی خواهد جابهجا سروان. برت Crozier به عنوان افسر فرمانده ناو یو اس اس تئودور روزولت و نه او را واجد شرایط برای آینده فرمان" Adm. مایکل Gilday رئیس عملیات نیروی دریایی اعلام کرد جمعه در پنتاگون در کنفرانس خبری افزود که Crozier خواهد بود reassigned.

همچنین در مواجهه با تحریم است عقب Adm. استوارت بیکر, فرمانده ناو هواپیمابر اعتصاب گروهی که سنا تایید ارتقاء به یک ستاره شده است را در خود نگه دارد.

پس از نتیجه گیری از مقدماتی تحقیق که Crozier باید بازگشت به پست فرماندهی Gilday گفت: بررسی خود را گسترده تر از حد پس از آن تحقیقات او منجر به یک قضاوت است که هر دو Crozier و بیکر "کاهش یافت و به خوبی از آنچه انتظار ما از کسانی که در دستور است."

"من تا به حال شناخته شده پس از آن چه من می دانم که امروز من می خواهم که نه ساخته شده که توصیه به برقراری سروان. Crozier," نیروی دریایی بالاترین-رتبه بندی افسر اضافه شده است. "اگر سروان. Crozier هنوز در دستور امروز من خواهد بود تسکین او."

Gilday نه استناد به عنوان زمینه ای برای تصمیم خود را نگران ایمیل Crozier ارسال decrying آهسته پاسخ توسط نیروی دریایی به وقوع سرنشین روزولت یک داند که به بیرون درز کرده و منتشر شده بود در یک روز توسط سان فرانسیسکو کرونیکل.

"سروان. Crozier آمار ارسال هنگامی که ایمیل" Gilday گفت. "سروان. Crozier نمی نشت که ایمیل و یا قصد دارند آن را به بیرون درز می شود. به طوری که در آن زمان احساس کردم که حقایق را توجیه نمی امداد بر اساس باریک دامنه."

گسترده تر بررسی شد درخواست شده توسط سپس اقدام وزیر نیروی دریایی جیمز مک فرسون یافت چه Gilday به عنوان اقدامات Crozier و بیکر قرار داده است که خدمه راحتی بالاتر از ایمنی خود را.

"آنها را به اندازه کافی به زودی به اندازه کافی خود را به انجام برسانند اولیه تعهد و آنها نیست به طور موثر انجام دستورالعمل های ما برای جلوگیری از گسترش ویروس" Gilday به خبرنگاران گفت:. "آنها آهسته egressing ملوانان کردن کشتی و آنها موفق به حرکت ملوانان به در دسترس و امن تر محیط های به سرعت."

نیروی دریایی رئیس همچنین گفت Crozier اعمال "مشکوک داوری" با آزاد کردن ملوانان از قرنطینه در کشتی خود اقدام Gilday گفت: قرار خدمه در معرض خطر بالاتر "و ممکن است افزایش گسترش ویروس روی تئودور روزولت."

بیش از 1100 از کشتی خدمه حدود 5000 نفر در نهایت آزمایش مثبت برای coronavirus از جمله Crozier; یکی از این ملوانان درگذشت. بسیاری از خدمه بودند از حذف کشتی در زیر بشکهای در گوام و در انزوا نگه داشته وجود دارد در اتاق های هتل ها و دیگر امکانات رفاهی مرتب توسط نیروی دریایی است.

Gilday اصرار داشت که Crozier شکست خورده بود را به حساب چه نیروی دریایی انجام شد به آدرس شیوع.

"در پایان ایمیل و نامه های فرستاده شده توسط سروان. Crozier های غیر ضروری بود," او گفت:. "اقدامات در حال حاضر در جریان است برای به دست آوردن CDC-سازگار کردن-پایه اتاق های هتل برای خدمه قبل از او که ایمیل فرستاده شده."

Gilday گفت: تحقیق دوم تا به حال به این نتیجه رسیدند که یک پورت در ویتنام بود که به احتمال زیاد منبع کشتی, عفونت, اما او نمی گسل Adm. فیلیپ دیویدسون, که سران هند و اقیانوس آرام فرمان برای داشتن تایید شده است که توقف در ویتنام است.

"ما تصمیم به ایجاد این بندر بازدید تا یک روز قبل از" Gilday گفت. "ما خسته چندین معنی و منابع اطلاعاتی قبل از اینکه ما تصمیم به قرار دادن که کشتی به بندر."

در پایان Gilday گفت: آن Crozier شکست برای انتقال نگرانی های خود را تا خود را به زنجیره ای از فرمان که او را متقاعد کاپیتان نباید پشت فرمان کشتی خود را.

"به عنوان بد به عنوان من احساس می کنم برای سروان. Crozier و Adm. بیکر و خانواده خود من یک مسئولیت برای قرار دادن بهترین افراد ممکن است در یک کشتی که در حال حاضر در دریای فیلیپین با دو نفر دیگر در حمله گروه" Gilday گفت. "من نیاز به آوردن مشکلات من به آنها نیاز دارید رانندگی راه حل من باید آنها را در برقراری ارتباط بدون ترس."

در کنار او ایستاده بود به تازگی سوگند یاد کرد-در نیروی دریایی, منشی, Kenneth Braithwaite که به سختی مدت سه هفته است در کار است. پرسید: چگونه او برنامه ریزی شده برای التیام یک ارتباط بین نیروی دریایی رهبران و آن ملوانان شده است که ضرب و شتم توسط این قسمت Braithwaite نام آن را یک ماده از نمایش "ثابت و محکم رهبری است."

"من می توانم به شما بگویم که روحیه مردان و زنان بسیار خوب است" نیروی دریایی بالا ملکی گفت: با استناد به بازديد او ساخته شده به دو هواپیمای دیگر حامل این ماه است. "من فکر می کنم ما می توانیم برخی از این حوادث پشت سر ما به خصوص در حال حاضر که ما به این نتیجه رسیدند این; ما می تواند حرکت کند."

نیروی دریایی تصمیم به بازگرداندن Crozier شد انتقاد از Rep. آدام اسمیت دموکراتیک رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس.

"همه بالا و پایین زنجیره ای از فرمان تا به حال نقش بازی در پاسخ ناکافی – از جمله, پس از اقدام وزیر نیروی دریایی [توماس] Modly" اسمیت گفت: سابق نیروی دریایی رسمی که اخراج Crozier قبل از پله پایین خود را. "این گروه را رهبری غیر نظامی به تصویر کشیده سروان. Crozier تصمیم گیری روی روزولت به عنوان مهم ضعف در نیروی دریایی پاسخ, اما حقیقت این است که رهبری غیر نظامی نیز به سرزنش می کنند."

اسمیت گفت: کمیته خود را راه اندازی کرده است تحقیقات خود را به شیوع سرنشین روزولت "را بهتر درک طیف گسترده ای از اشتباهات که ساخته شد در طول کل زنجیره ای از فرمان."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن