HBCU رئیس جمهور: "من خواب بهتر" پس از تصمیم گیری در تمام کلاس های آنلاین در پاییز

بزرگنمایی این تصویر کولت پیرس Burnette رئیس جمهور هیوستن-Tillotson دانشگاه در Austin, Texas. این HBC

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کولت پیرس Burnette رئیس جمهور هیوستن-Tillotson دانشگاه در Austin, Texas. این HBCU قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در دولت است. Hadewumi پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Hadewumi

تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه های اضافی از عوامل در نظر گرفتن آنها به عنوان طرح در مورد نحوه عمل این سال تحصیلی آینده: سیاه و جوامع به طور نامتناسبی تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

با توجه به COVID نژادی اطلاعات ردیاب, سیاه مردم در حال مرگ هستند از coronavirus در دو و نیم برابر نرخ سفید مردم است.

کولت پیرس Burnette رئیس جمهور هیوستن-Tillotson دانشگاه خصوصی و کوچک HBCU در Austin, Texas. او به تازگی اعلام کرد که مدرسه را 1,100 دانش آموزان نخواهد بود بازگشت در پاییز اما که تمام کلاس های آنلاین خواهد بود.

"ما باید نگاه بیش از یک دوجین حالات مختلف — از اینکه به طور کامل آنلاین به طور کامل بر روی زمین, اینجا دانشگاه است," او می گوید همه چیز در نظر گرفته شود. "دانش آموزان, سلامت, ایمنی دانشکده ما کارکنان ما به افرادی که در اینجا کار برترین بود."

به کمک آدرس فن آوری موانع است که دانش آموزان صورت Burnette مدرسه می گوید: عرضه خواهد شد قرص برای تمام دانش آموزان ثبت نام شده در پاییز و ارائه دسترسی به اینترنت از طریق موبایل در نقاط.

در اینجا گزیده ای از مصاحبه او.

چرا شما در نهایت تصمیم به رفتن به طور کامل آنلاین به عنوان آنلاین در یک محدود اما هنوز هم برخی در فرد به لحاظ اجتماعی فاصله اجزای برنامه درسی در سال آینده?

ما به دنبال علم است. ... ما باید کوچک و صمیمی پردیس. هنگامی که شما در نگاه اجتماعی فاصله گرفتن از افراد جوان در سن افرادی که در خدمت دانش آموزان ما در این مسابقه از افرادی که در خدمت دانش آموزان ما به عنوان به خوبی به عنوان هزینه های مرتبط با PPE [تجهیزات حفاظت شخصی] تست quarantining آن را طاقت فرسا می شود برای یک مدرسه کوچک مانند ما.

و سپس شما را در بالا از آن من نگرانی برای ایمنی و رفاه دانش آموزان ما. آن را به پایان رسید تا بودن پیچیده تصمیم یک تصمیم بسیار سخت برای, را, اما من خواب بهتر است که شب هنگامی که دانشگاه تصمیم گرفت که این بهترین چیز برای ما انجام دهد. ... و آن را به طور موقت. آن را طولانی مدت است. ما در حال تبدیل شدن به یک مدرسه آنلاین.

چگونه می توانم شما احساس مسئولیت شما به عنوان رهبر یک HBCU مقایسه به مسئولیت های یک رهبر از دانشگاه های دیگر در طول این زمان ؟ چه احساس متفاوت در مورد کار خود را ؟

نقش من به عنوان یک HBCU رئیس جمهور از آنچه که به نظر من یک جواهر در مرفه شهر مانند Austin در عین حال تا حدودی شکننده به دلیل جمعیت است که ما خدمت می کنند. آن را گران به خدمت افرادی که کم درآمد است.

و گاهی اوقات من گوش دادن به برخی از شخص رئیس جمهور ... از اکثر موسسات و یا اکثر موسسات مشابه اندازه که نگرانی در مورد حقوق و دستمزد و یا نگرانی در مورد ثبت نام, نگران, چالش های شناخته شده و ناشناخته — که COVID-19 قرار داده است بر ما از آنجا که ما نمی تواند انجام کسب و کار به عنوان معمول است. ... که زندگی من به عنوان یک HBCU رئیس جمهور هر روز. این مرکب در حال حاضر با یک بحران است. و من باور دارم که من خواهر و برادر رئیس جمهور از همکار من HBCUs ... ما postured برای یک لحظه مانند این. شما تقریبا مرتب برای یک لحظه مانند این به راهنمای نهاد خود را از طریق یک طوفان غیر منتظره آیا آن را از طریق یک دوره از تبعیض جنبش حقوق مدنی, Jim Crow قوانین.

من موسسه 145 سال است. ما قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در Austin — ما در حال مسن تر از دانشگاه تگزاس است. بنابراین این scrapping, این, نوآورانه, این با گرفتن یک نفس عمیق به قدم و خدمت به دانش آموزان خود را دلیل این که شما مراقبت عمیقا در مورد ماموریت آن شخصی است. این که جدید نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب