کالیفرنیا راه اندازی بهداشت و درمان سپاه شل قوانین برای حرفه ای پزشکی در میان coronavirus

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر تماس فوری برای بهداشت و درمان کارگران برای پیوستن به دولت در مراقبت از یک ان

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر تماس فوری برای بهداشت و درمان کارگران برای پیوستن به دولت در مراقبت از یک انتظار افزایش COVID-19 بيمار در حالی که اعلام اجرایی به منظور گسترش خدمات متخصصان پزشکی می توانید در شغل خود.

Newsom گفت: او معتقد است که دولت می تواند اضافه کردن 37,000 بهداشت و درمان کارگران با درخواست به تازگی بازنشسته ارائه دهندگان کسانی که در روند گرفتن پروانه پزشکی در دولت و دانش آموزان ثبت نام شده در پزشکی یا پرستاری مدارس به تقاضای خود را به تازگی ایجاد شده کالیفرنیا بهداشت و درمان سپاه.

"ما نیاز شما" Newsom بارها و بارها گفت: هدف نظرات خود را در بهداشت و درمان کارگران است. "ما به شما کمک کند خود را با relicensing ما به شما کمک کند با پروتکل ها و فرآیندها به شما به بالا و در حال اجرا و شما درب به طوری که شما می توانید از نیازهای مردم در کالیفرنیا است.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اعلام کرد مشابه تلاش خواستار بازنشسته بهداشت و درمان کارگران و دانشجویان پزشکی و سلامت روحی و روانی کارگران به ثبت نام برای کمک به مراقبت از ساکنان که با ابتکار طراحی 40,000 داوطلبان در هفته گذشته.

تبلیغات

Newsom روز دوشنبه گفت او امیدوار است که "با این تلاش ما را ببینید موجی از افراد" است که می تواند کمک در کالیفرنیا است.

"بعد از چند هفته در حال رفتن به بحرانی" Newsom گفت.

دکتر مارک Ghaly کالیفرنیا را وزیر بهداشت و خدمات انسانی گفت: دولت مدلسازی نشان می دهد کالیفرنیا نیاز 50,000 جدید تخت بیمارستان در اواسط ماه مه.

تبلیغات

"ما پروژه ای است که ما نیاز است که نسبت به نیمه دوم ماه مه" Ghaly گفت. "بنابراین ما بسیار مشغول تلاش برای ساخت نسبت به آن است."

Newsom کاهش یافته است به می گویند که چگونه بسیاری از مردم خود دولت معتقد است با این ویروس آلوده بر اساس وضعیت موجود ،

"آن را پویا و مدل آن کاملا متفاوت من به شما اطمینان می تواند از آن بود که فقط چهار یا پنج روز پیش" Newsom گفت. "و اگر ما تا به حال یک مدل است که من می توانم با اطمینان بیشتری می گویند بر اساس تمام این شرایط و همه چیز ثابت بودن, پس از آن ما خواهد آن را به شما ارائه, اما من می توانم به شما اطمینان دهم که ما در حال اجرا هستند این مدل که در زمان واقعی است."

نیاز فوری به مراقبت های بهداشتی کارگران می آید به عنوان تلفات از coronavirus در کالیفرنیا افزایش به 142 و تعداد موارد تایید شده رسید به بیش از 6800. کارشناسان می گویند تعداد موارد تایید شده است و انتظار می رود در هفته های آینده نتیجه بسیار مسری ماهیت ویروس و همچنین گسترش تلاش های تست.

بین جمعه و شنبه تعدادی از کالیفرنیا بیماران بستری با COVID-19 در بخش مراقبت های تخت تقریبا سه برابر شده و به 597 از 200. تعدادی از بستری شدن در بیمارستان است و نزدیک به دو برابر و از 746 به 1,432. روز یکشنبه به بیمارستان نیروی دریایی کشتی رحمت است که لنگر انداخت در بندر لس آنجلس شروع به دریافت بیمارانی که لازم نیست COVID-19 در تلاش برای کاهش فشار در بیمارستان درمان کسانی که بیماری دارند.

Newsom اجرایی به منظور اجازه می دهد تا وزارت امور مصرف کننده به چشم پوشیدن از الزامات صدور مجوز و تغییر دامنه از عمل مراقبت های بهداشتی حرفه ای از طریق ژوئن 30. گروه دستور داده شده است برای کار با هر یک از صدور مجوز هیئت مدیره برای تعیین چه این تغییرات خواهد بود. چند جزئیات در دسترس به عنوان به آنچه که محدوده عمل تغییرات ساخته خواهد شد بسیاری از چپ مطمئن نیستید از اثر.

"کشورهای دیگر صادر کرده اند بیشتر خاص دستور اجرایی در خصوص تمدید مجوز expirations و گسترش دامنه عمل برای کارکنان بالینی گفت: Joanne Spetz یک دانشیار مدیر تحقیقات در Healthforce مرکز در دانشگاه سان فرانسیسکو که به تولید عرضه و تقاضا پیش بینی در پرستاران ثبت نام شده در دولت است. "تا زمانی که ما جزئیات بیشتر در کدام شرایط خاص بخشیده توسط سازمان های دولتی, آن را سخت به می گویند که چگونه بسیاری از تاثیر این حکم اجرایی خواهد شد."

کالیفرنیا مواجه شد کمبود بهداشت و درمان کارگران و حتی قبل از همه گیر با کالیفرنیا آینده سلامت نیروی کار کمیسیون اصرار دولت به سرمایه گذاری در برنامه های آموزشی و اعطای پرستار پزشکان استقلال بیشتر.

تبلیغات

کمیسیون ایجاد شده توسط بهداشت و درمان آموزش و پرورش و رهبران کسب و کار و شرکت به ریاست رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو نوشت: در گزارش سال گذشته که دولت نیاز به سرمایه گذاری 3 میلیارد دلار در ده سال آینده برای افزایش تعداد پرستاران و پزشکان و در خانه مراقبان برای پاسخگویی به نیازهای دولت پیری جمعیتی جمعیت. علاوه بر این بیش از یک سوم از دولت پزشکان و پرستاران شاغل در حال رسیدن به سن بازنشستگی.

در میان توصیه های کمیسیون بود پرستار اجازه می دهد پزشکان به کار به طور مستقل از پزشکان. کالیفرنیا یکی از 28 متحده که نیاز به پرستار شاغل به کار تحت نظارت با قبلی تلاش مجلس برای کاهش این محدودیت عدم نگرانی از قدرتمند دکتر لابی کالیفرنیا پزشکی Assn.

Newsom اذعان پیچیده تاریخ پشت محدوده عمل تغییرات به خصوص با پرستار پزشکان و گفت: دولت با ارائه "موقت انعطاف پذیری در آن فضا است."

فرماندار منظور اجرایی نیز خواستار کالیفرنیا خدمات پزشکی اورژانس قدرت به سهولت محدودیت در متخصصین در دولت است. دکتر ساندرا R. هرناندز یک پزشک و رئیس جمهور از کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی پایه و گفت: این تغییرات می تواند اجازه می دهد تا امدادگران خود را به استفاده از دستگاه تنفسی آموزش خارج از آمبولانس.

هرناندز گفت که در حالی که جزئیات این فرمان اجرایی هنوز مشخص نیست که این تغییرات به گسترش دامنه عمل حرفه پزشکی را افزایش می دهد دولت توانایی برای مراقبت از بیمار است.

"این یک گام بسیار مهم به اجازه می دهد سلامت کارگران به انجام آنچه آنها را به انجام" هرناندز گفت. "دامنه کاملا درست انجام دهد."

Newsom گفت: دولت امیدوار است به شیر مدرسه پرستاری دانش آموزان برای کمک به بحران اما جزئیات بیشتر در مورد این فرآیند بودند مشخص نیست. دانشجویان پرستاری بودند تشویق به اعمال می شود به کالیفرنیا بهداشت و درمان سپاه برای شروع کار در بیمارستان اما یکی از مبرم ترین سوالات برای آن دسته از دانش آموزان هنوز به پاسخ داده شود.

مدارس پرستاری در سراسر کشور باید التماس کرد برای هفته ها با Newsom و هیئت پرستاری ثبت نام به تغییر شرایط صدور مجوز به طوری که حدود 10,000 نفر از دانشجويان پرستاری می تواند فارغ التحصیل در ماه های آینده. کالیفرنیا نیاز به دانشجويان پرستاری برای بیشتر عمر خود را صرف آموزش بالينی در بيمارستان های ارائه نظارت و مراقبت از بیماران, اما شیوع کروناویروس باعث شده است که بیمارستان ها برای محدود کردن دسترسی به جلوگیری از گسترش COVID-19. این بدان معنی است که هزاران نفر از پرستاران سراسر کشور شد و دیگر قادر به تکمیل بیمارستان چرخش مورد نیاز برای فارغ التحصیل.

تبلیغات

در حالی که مدارس خواست برای فارغ التحصیلی نرمی کشورهای دیگر در حال حاضر شروع اعطای موقت اورژانس مجوز برای پرستاران.

آیداهو مدیره پرستاری اعلام کرد یک شاگرد برنامه این ماه به حرکت دانشجويان پرستاری به بیمارستان ها و موقت اورژانس مجوز برای دانش آموزانی که در حال نزدیک شدن فارغ التحصیلی. تگزاس مدیره پرستاری نیز آرام و قوانین آن چگونه بسیاری از ساعت دانشجویان پرستاری باید در بیمارستان آموزش چرخش.

روز دوشنبه کالیفرنیا مدارس پرستاری گفت: آنها تعجب آنچه که تغییرات در نهایت خواهد شد ساخته شده برای کمک به دانش آموزان خود را.

"ما تحسین فرماندار Newsom تلاش برای اضافه کردن به بهداشت و درمان نیروی کار و کاملا موافقم که زمان از جوهر در اقدام علیه COVID-19" دکتر گفت: Robyn نلسون رئیس دانشکده پرستاری در West Coast, دانشگاه, در بیانیه ای. "این ضرورت است که چرا ما نا امید که هنوز هم وجود دارد هیچ مسیر روشنی رو به جلو برای هزاران نفر از دانشجويان پرستاری که دیگر نمی تواند حرکت رو به جلو با آموزش و پرورش است."

بار نویسنده کارکنان Taryn لونا کمک به این گزارش.



is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب