"ما شکست خورده کودکان' می گوید: همکاری نویسنده جدید ملی Back-To-School گزارش

بزرگنمایی این تصویر جدید آکادمی ملی علوم گزارش توصیه مدارس در شخص یادگیری برای K-5 از دانشجویان و دا

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جدید آکادمی ملی علوم گزارش توصیه مدارس در شخص یادگیری برای K-5 از دانشجویان و دانش آموزان با معلولیت. Malte مولر/گتی ایماژ/fStop پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Malte مولر/گتی ایماژ/fStop

این سقوط در مکان عمومی, مدارس باید اولویت بندی و تمام وقت در کلاس های حضوری برای نمرات K-5 و برای دانش آموزان با نیازهای ویژه. که خط بالا توصیه یک گزارش جدید که توسط آکادمی ملی علوم و مهندسی و پزشکی است.

این گزارش شامل یک به روز رسانی بررسی شواهد و مدارک از سراسر جهان و مجموعه ای از توصیه ها در استراتژی های کاهش برای این ویروس در مدرسه تنظیمات. این می افزاید: به سنگین خواندن لیست از بازگشت به مدرسه راهنمایی که در حال حاضر شامل توصیه های جامع از CDC آکادمی اطفال آمریکا این فدراسیون معلمان آمریکا و هر دولت ایالات متحده به جز کانزاس است. وجود اجماع رو به رشد در چند بهترین شیوه در سراسر بسیاری از این گزارش ها مانند اهمیت پوشش و اجتماعی فاصله.

چه خارج از غرفه را از این گزارش خاص است و آن تاکید بر همکاری با مقامات بهداشت عمومی و تمرکز بر روی فقط توصیه هایی برای اقدام در حال حاضر, اما تصمیم گیری استراتژی برای مدارس تحت شرایط است که به تغییر ادامه خواهد داد.

دکتر Dimitri Christakis متخصص اطفال و عضو این کمیته است که ایجاد گزارش NPR گفت که آن را می آید در زمان بحران و شکست.

"ما شکست خورده فرزندان اخلاقی و در سه جهات مهم است. اولین و مهمترین است که ما انجام داده اند چنین وحشتناک کار حاوی این بیماری همه گیر. در مرحله دوم که ما بسته مدارس...ناگهان بدون هیچ گونه برنامه خوب در مورد نحوه انتقال به آموزش از راه دور و بدون زیر ساخت مناسب برای بسیاری از بچه ها. و سوم که لحظه ای ما بسته مدارس ما نمی بلافاصله شروع به برنامه ریزی در مورد نحوه بازگشایی آنها."

در حال حاضر او می گوید با ماه یا هفته دور, مدارس "تلاش برای قرار دادن با هم به نوعی یک برنامه ریزی منسجم برای چگونه برای آوردن بچه ها اگر در همه." در واقع با موارد افزایش در اکثر کشورهای رو به رشد تعداد مناطق از لس آنجلس به, Richmond, Va., انتخاب برای شروع سال تقریبا.

گزارش جدید باعث می شود نه توصیه. اولین مدارس باید در نظر بگیرید که بسته ماندن شمار یک خطر جدی برای کودکان به ویژه آسیب پذیرترین کودکان است. زمانی که ممکن است مناطق باید "اولویت بندی" تمام وقت در کلاس های حضوری برای جوانترین کودکان در مدرسه ابتدایی و برای کودکان نیازهای ویژه. Christakis می گوید که دلیل این است که این دو گروه به طور کلی مبارزه بیشتر با آموزش آنلاین و نیاز به نظارت.

وقتی که می آید به کاهش خطرات ناشی از COVID-19 هنگامی که مدارس باز هستند, این گزارش می گوید, adult کارکنان باید پوشیدن ماسک های جراحی و هر کس باید دسترسی به شستن دست غرق آب و صابون بشویید و یا از ضد عفونی کننده دست. مردم باید تمرین فیزیکی فاصله و محدود کردن اجتماعات بزرگ. تمیز کردن و تهویه مهم است اما کافی نیست, این گزارش می گوید. بعلاوه Christakis یادداشت "تمیز کردن عمیق در حال حاضر به عنوان توصیه می شود گران است و ممکن است یا نه ممکن است واقعا یک تفاوت بزرگ را." این گزارش همچنین شامل یک توصیه که ایالت ها و دولت فدرال ارائه بودجه به مدارس با خیال راحت به بازگشایی شده است.

این گزارش همچنین می رود به جزئیات در مورد مراحل تصمیم گیری برای رفتن به جلو و میگه مناطق باید تشکیل ائتلاف برای تصمیم گیری در افتتاح مدرسه عملیات و باز ماندن. آنها باید اولویت بندی انصاف درک است که جوامع از رنگ بیشتر تحت تاثیر این ویروس که ضعیف دانش آموزان و دانشجویان از رنگ هستند احتمال بیشتری برای حضور در مدرسه در منسوخ شده و ساختمان های مخروبه به سر می برند با کلاس های درس.

ائتلاف این گزارش می گوید باید از نزدیک کار با محلی مقامات بهداشت عمومی به منظور انجام تماس ردیابی اگر کسی در مدرسه قراردادهای ویروس. این همکاری باید به مدارس اجازه می دهد به نگه داشتن زبانه ها در میزان عفونت در جامعه گسترده تر است که تعیین خواهد کرد که آیا آنها می تواند باز بماند.

درست نقش کودکان و نوجوانان در گسترش coronavirus شناخته شده نیست. دکتر Christakis اشاره می کند که "این انفجار که ما شاهد در حال حاضر در سراسر این کشور اتفاق می افتد در حالی که مدارس تعطیل هستند. ما نمی توانیم سرزنش مدارس برای آنچه اتفاق می افتد در فلوریدا یا ایالت آریزونا و تگزاس است." Christakis می گوید چند ماه آینده ارائه یک فرصت بسیار مهم در نهایت به انجام تحقیقات مورد نیاز برای کمک به مردم درک خطرات است که بسیاری از ولسوالی ها در وسط از سمت راست در حال حاضر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب