رای گیری در میان Coronavirus: آنچه شما نیاز به دانستن

بزرگنمایی این تصویر میشیگان رای دهندگان با استفاده از ضد عفونی کننده دست که محل رای ارائه شده و پس ا

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

میشیگان رای دهندگان با استفاده از ضد عفونی کننده دست که محل رای ارائه شده و پس از رای گیری در جنگل وارن کلیسای باپتیست در Warren, Mich., در هفته گذشته. ایلین Cromie/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین Cromie/گتی ایماژ

در حالی که بسیاری از کشور آمده است و از یک وقفه به دلیل به سرعت در حال گسترش coronavirus دموکراسی به نظر می رسد می رود.

چهار متحده تنظیم شده برای نگه داشتن خود را در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه و در بسیاری از کشورها و مناطق در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای رای دادن قبل از پایان ماه آوریل است.

در اینجا پاسخ به سه سوال شما ممکن است در مورد رای گیری در این زمان از یک بیماری همه گیر.

1. آیا انتخابات هنوز هم اتفاق می افتد ؟

در این مرحله پاسخ مثبت است. اما مثل همه از تصمیم گیری در اطراف coronavirus وضعیت مایع است و می تواند تغییر کند.

بالا انتخاباتی از چهار ایالت رای گیری در روز سه شنبه — فلوریدا, ایلینوی, آریزونا و اوهایو منتشر شد بیانیه مشترک در هفته گذشته گفت: آنها در حال حرکت بودند جلوتر با مقدماتی به عنوان برنامه ریزی شده.

"آمریکایی به شرکت در انتخابات در طول زمان به چالش کشیدن در گذشته و بر اساس بهترین اطلاعات ما از مقامات بهداشت عمومی ما اعتماد به نفس است که رای دهندگان در کشورهای ما می توانید با خیال راحت و ایمن رأی دهی در این انتخابات" مقامات گفت.

لوئیزیانا, اما, اول شد دولت به اعلام آن به تأخیر انداختن اولیه آن انتخابات بود که برنامه ریزی شده در مارس 4. دولت در حال حاضر رای گیری در ژوئن 20. و گرجستان که قرار بود به رای روز سه شنبه در مارس 24, به دنبال کت و شلوار. آن را در حال حاضر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اولیه در مارس 19.

2. چگونه این تاثیر در شخص رای گیری?

در حالی که حوزه باید به سهام تا در دست دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده در انتخابات که صورت گرفته است بیش از چند هفته گذشته شده است وجود ندارد یک کاهش قابل توجه در میزان مشارکت به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس.

که می تواند تغییر سهشنبه گفت: لری ادواردز از انتخابات سرپرست برای Polk County, Fla.

شش ماه پیش ادواردز گفت: دفتر برنامه ریزی شده بود در یک مشارکت رای از 40% به 50% اولیه است اما در حال حاضر انتظار تقریبا نصف آن است.

مانند سایر استان ها در دولت او تا به حال برای مقابله با نظرسنجی از کارگران حمایت از کار انتخابات است و تا به حال به حرکت چهار حوزه به دلیل اصلی مکانها نمی خواست رای دهندگان در آینده.

در یک نمونه ادواردز می گوید دفتر او بود و انداختن رای گیری تجهیزات زمانی که میزبان گفت: "ما نمی خواهیم کسانی که رای دهندگان در اینجا."

بیش از 30 شهرستان در اوهایو نیز نقل مکان سنجی و مکان به گفته وزیر امور خارجه ،

"لحظاتی وجود دارد که شما احساس به عنوان اینکه طبقه در حال فرو ریختن زیر شما گفت:" ادواردز که نظارت Polk County انتخابات برای 20 سال است.

در اوایل این هفته او در مقایسه با وضعیت به انتخابات در زمان طوفان که مقامات در دولت همه بیش از حد آشنا.

"اما در حال حاضر من در واقع فکر می کنم این بدتر به دلیل طوفان بازدید شما آسیب و سپس آن را بیش از. و سپس شما را وادار به بازسازی" ادواردز گفت. "آنچه ما در حال پیدا کردن در این سناریو این است که آسیب های آینده نگه می دارد."

3. چه می شود اگر من می خواهم برای رای دادن از طریق پست ؟

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر یکی از بسیاری از مقامات دولتی هفته گذشته ترغیب رای دهندگان به در نظر گرفتن رای گیری از طریق پست به جای نشان دادن در پای صندوقهای رای است.

"ما را تشویق رای دهندگان که انتخاب می کنید که گزینه ای برای انجام این کار در اسرع وقت به طوری که آنها می توانید رای خود را توسط پست الکترونیکی رای گیری در زمان بازگشت به آنها را از طریق پست روز انتخابات," او گفت:.

پست الکترونیکی-در رای گیری بعد از تمام داشته های واشنگتن برای مشارکت در انتخابات رای بالای 40 درصد در اولیه آن در هفته گذشته با وجود آن که در میان کشورهای در سخت ترین ضربه از coronavirus و متعاقب آن بسته شدن. طرفداران می گویند که اگر کل کشور ارائه شده برخی از مرتب کردن بر اساس از هیچ بهانه ای پست الکترونیکی رای گیری آن را از روند دموکراتیک بیشتر انعطاف پذیر.

"این [ایمیل] گزینه ای برای رای دادن ارائه می دهد رای دهندگان روز بیشتر و زمان بیشتری را در وضعیت بحران به ویژه هنگامی که فرد در رای گیری ممکن است بسیار محدود یا بسیار دشوار است" گفت: کهربا McReynolds سابق کلرادو انتخابات رسمی که در حال حاضر اجرا می شود غیر انتفاعی ملی رای دادن در صفحه اصلی موسسه و ائتلاف.

دلیل پریتزکر بود فشار برای ضرورت این است که رای دهندگان در دولت خود نیاز به درخواست یک غایب رای گیری روز قادر به رای که در راه است. در فلوریدا و آریزونا مهلت بود بیش از یک هفته پیش. در اوهایو آن جمعه است.

پس از رای دهندگان که در برنامه ریزی برای رای دادن در فرد روز سه شنبه در هر یک از چهار متحده هیچ گزینه ای دیگر در این نقطه است.

رای دهندگان که در حال حاضر غایب رای گیری در هر یک از این کشورها باید حداقل تا روز شنبه به آن را به خود انتخابات ،

اما برای کسانی که در ایالات متحده است که رای دادن در مارس وجود دارد و احتمالا هنوز هم زمان برای درخواست یک absentee ballot. شما می توانید بررسی خود را در مهلت در اینجا.

NPR Pam Fessler کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن