در میان آب و هوا و بحران مسکن شهرستانها مبارزه به جای مسکن در نزدیکی حمل و نقل

بزرگنمایی این تصویر سانتا فه راه آهن انبار در مرکز شهر ردلندس کالیفرنیا این مرکز یکی از سه "حمل و نق

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سانتا فه راه آهن انبار در مرکز شهر ردلندس کالیفرنیا این مرکز یکی از سه "حمل و نقل روستاها که در آن شهر در تلاش است برای ایجاد قابل زیستن, قابل پیاده جوامع است. بنیامین Purper/KVCR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بنیامین Purper/KVCR

Redlands, کالیفرنیا., آن شناخته شده است باغ پرتقال آن خانه ویکتوریا و آن شهر کوچک احساس می کنید. شصت مایلی شرق لس آنجلس در این شهر به حدود 75000 نفر است. اما انتظار می رود این تعداد به دریافت تعداد زیادی بزرگتر است.

"فلمینگ است که در حال حاضر می گوید:" شهردار پل فاستر "و این است که فقط بیشتر از آینده که در حال آمدن است."

او با اشاره به چند تغییرات گسترده در آینده به ردلندس: افزایش جمعیت و ورود یک قطار جدید که اتصال خواهد راند به بسیار بزرگتر شهرستانها از سان برناردینو و لس آنجلس به غرب است.

قطار با استفاده از صفر-انتشار هیدروژن پیل سوختی که فاستر می گوید: خوب است برای محیط زیست است. سن برناردینو کانتی در حال حاضر برخی از بدترین کیفیت هوا در کشور است.

"هسته قصد توسعه حمل و نقل گرا است که به منظور کاهش انتشار کربن," او می گوید. "آن را به مردم از وسایل نقلیه خود را و به راه رفتن."

به این منظور او و شورای شهر باید شناور چیزی به نام اندازه گیری G که معاف سه "حمل و نقل روستاها" در اطراف شهر سه آینده ایستگاه های راه آهن از فلمینگ' پیر آهسته رشد قوانین.

اندازه گیری های جدید خواهد بالابر زمان محدودیت در ارتفاع و تراکم در حمل و نقل روستاها به طور موثر اجازه می دهد نامحدود ارتفاع ساختمان و آپارتمانهای در یک شهرستان که در آن ساختمان های مسکونی به طور کلی محدود به دو یا 35 ،

شهردار گفت که او در نهایت تحمیل یک ارتفاع جدید محدودیت — حدود چهار داستان — اما این که بخشی از اندازه گیری قبل از رأی دهندگان در ایالت مارس 3 اصلی.

"من فکر می کنم که آن را واقعا تغییر پاتر برای همیشه لطفا برای. و ما هرگز قادر به آن را دریافت کند می گوید:" ساکن کوچه اشنایدر.

اشنایدر نگران است که در صورت تصویب اندازه گیری G می دهد تمام آینده شوراهای شهر اختیارات به تایید چه گاهی اوقات به نام "پشته-و-بسته" آپارتمان از ارتفاع نامحدود.

بزرگنمایی این تصویر

یک نقشه از حمل و نقل روستاها در طول راند. شهر ردلندس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شهر ردلندس

با توجه به اشنایدر که به طور کامل تغییر شخصیت و طبیعت از شهرستان.

"یکی از چیزهایی که اکثر مردم در مورد گفت: فلمینگ در طول سال است که این شهر با شهر های کوچک, فضای, و من فکر می کنم که اگر ما منتقل اندازه گیری G که تغییر خواهد کرد می گوید:" اشنایدر.

تغییر یک شهر شخصیت

Genevieve Giuliano یک استاد برنامه ریزی شهری در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می گوید: این بحث بر توسعه حمل و نقل محور تغییر شخصیت یک شهر کوچک است که جدید نیست.

"این بسیار سخت به تغییر جوامع موجود به ویژه هنگامی که آنها ثروتمند هستند و بسیار فعال سیاسی" گیولیانو می گوید. "این یک چالش است."

Giuliano همچنین می گوید نیز وجود دارد محدود به آنچه که توسعه حمل و نقل گرا می تواند انجام دهد. او می گوید: در چند دهه گذشته آن بوده است که تبلیغ به عنوان پایان همه راه حل به تراکم آلودگی هوا و در حال حاضر تغییر آب و هوا.

"هیچ یک از کسانی که همه چیز حل شد و یا در حال رفتن به حل توسعه حمل و نقل محور" او می گوید.

هنوز هم بسیاری از کوچک اما در حال رشد شهرستانها در سراسر کشور در حال تلاش برای مدیریت رشد مسئولانه با قرار دادن مسکن در نزدیکی حمل و نقل عمومی. و توسعه حمل و نقل گرا دارای یک اثر در انتشار گازهای گلخانه ای.

یک مطالعه از شیکاگو منطقه شهری توسط مرکز محله تکنولوژی یافت می شود که خانواده ها زندگی در یک نیم مایل از حمل و نقل عمومی و خارج از مرکز شهر تا به حال 43 درصد کاهش تولید گازهای گلخانه ای از کسانی که نه در واقع حمل و نقل. این تعداد افزایش به 78 درصد کاهش تولید گازهای گلخانه ای برای خانوارهای واقع در مرکز شهر و در نزدیکی حمل و نقل.

اما Giuliano می گوید که برای یک شهر بزرگ ممکن است ترجمه نمی کنید برای راند. برای مثال او می گوید: "[a] توسعه حمل و نقل محور در واشنگتن دی سی است چیزی بسیار متفاوت از توسعه حمل و نقل محور در ردلندس."

همین دلیل است که مردم سوال که آیا توسعه چند داستان آپارتمانهای ساختمان و آپارتمان در نزدیکی walkable مناطق خرید و هاب حمل و نقل خواهد شد در واقع ساکنان به ترک خودرو خود را در شهرهای کوچکتر مانند راند.

"این واقعا بستگی به جذابیت از سیستم حمل و نقل خود را" گیولیانو می گوید. "چگونه به خوبی شما می توانید در اطراف در که سیستم حمل و نقل این چیزی است که واقعا مهم است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن