کریستبل مانده سر به کانادا پس از ضرب و جرح میانه ما

هلند, Mich. شدید رعد و برق همراه با وزش باد نزدیک به 70 مایل در ساعت کتک پایین تر میشیگان اواخر روز چهارشنبه ب

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

هلند, Mich. شدید رعد و برق همراه با وزش باد نزدیک به 70 مایل در ساعت کتک پایین تر میشیگان اواخر روز چهارشنبه به عنوان بقایای طوفان گرمسیری کریستبل نقل مکان کرد و از غرب و به کانادا.

کریستبل به پایان رسید بازحمت حرکت کردن از خلیج مکزیک تا از طریق ناحیه میانی ایالات متحده آمریکا است که باعث جاری شدن سیل در این منطقه قطع درختان و خطوط برق و آسیب دیده خانه و کسب و کار در ایندیانا, ویسکانسین, میسوری و آیووا.

توسط جمعه شب در حدود 2 اینچ از بارش باران کاهش یافته بود در Midland, Michigan, که در آن خطر سیل افزایش یافته بود با شکست ماه گذشته از دو سد در امتداد Tittabawassee رودخانه روزهای بعد از باران های سنگین. وجود دارد گزارش های اولیه از جاری شدن سیل و یا آسیب.

یک کلیسا سقف کنده شد و دور در جنوب شرقی میشیگان شهرستان Sanilac. در دیترویت ابرهای تیره انداخته downpour قبل از اینکه به طور خلاصه به بازده خورشید در اوایل شب بود که به دنبال دور دیگری از باران همراه با بادهای قوی و تگرگ.

در مورد 430,000 مشتریان از دولت الکتریکی, نرم افزار, Jackson, Michigan مبتنی بر مصرف کنندگان انرژی و دیترویت مبتنی بر DTE Energy گزارش شده بود بدون قدرت اواخر روز چهارشنبه.

یک خط از رعد و برق تحت فشار قرار دادند از طریق اتاوا شهرستان در میشیگان غربی در روز یکشنبه است. شهر هلند در کنار دریاچه میشیگان فعال طوفان هشدار آژیر به عنوان بادها رسیده با سرعت 70 مایل در ساعت با توجه به شهرستان را مدیریت اضطراری ،

خطوط برق و درختان گزارش شده در هلند و دیگر شهرستانها.

آب و خدمات صادر گیل هشدار از طریق پنج شنبه شب در دریاچه میشیگان به دلیل امکان بادهای قوی ایجاد امواج از 6 تا 10 فوت (1.8 به 3.1 متر). پیش بینی هشدار داد boaters شناگران و paddlers به اقامت در خارج از آب است.

تگرگ گزارش شده که 2 اینچ (5 سانتی متر) در قطر را درهم شکست یک خودرو و شیشه جلو اتومبیل در غرب ایندیانا را دایر با توجه به شیکاگو تریبون.

"همچنین در آن منطقه آنها 2.13 اینچ (5.4 سانتیمتر) باران در 30 دقیقه" هواشناس ریکی کاسترو گفت. "تگرگ گزارش از 2 اینچ بود windblown تگرگ اما بادهای احتمالا در نزدیکی و یا بیش از 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر) همراه با تگرگ. طوفان بسیار شدید در آن نقطه است."

ایندیانا وزارت حمل و نقل گزارش شده برخی از خطوط بین ایالتی 80/94 در هموند آب گرفتگی شدند که پس از باران.

طوفان در حال حرکت جلوتر از یک جبهه سرد نیز باعث جاری شدن سیل در نیواورلئان و باعث بسته شدن یک بخش از رهبری بزرگراه. دولت بزرگراه بخش گفت: بخشی از westbound ایالتی 610 در نیواورلئان بود تعطیل با توجه به بالا آب.

کریستبل را بقایای نقل مکان کرد و به میانه پس از شلاق جنوب. طوفان ضعیف به افسردگی در اوایل روز شنبه پس از inundating ساحلی لوئیزیانا و ginning خطرناک است آب و هوا در طول بیشتر از آمریکا در سواحل خلیج فارس ارسال امواج توفنده بیش از می سی سی پی سواحل swamping بخش هایی از یک آلاباما شهر جزیره و تخم ریزی یک گردباد در فلوریدا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب