نیویورک تایمز به حرکت برخی از کارکنان از هنگ کنگ با استناد به قانون جدید

دلار هنگ کنگ - نیویورک تایمز گفت: آن را انتقال برخی از کارکنان خود را از هنگ کنگ به دلیل عدم قطعیت در مورد تمر

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

دلار هنگ کنگ - نیویورک تایمز گفت: آن را انتقال برخی از کارکنان خود را از هنگ کنگ به دلیل عدم قطعیت در مورد تمرین روزنامه نگاری در قلمرو چینی خود را تحت عنوان اعمال امنیت ملی قانون است.

هنگ کنگ بود که به دست چین توسط انگلیسی ها در سال 1997 شده است دیده می شود به عنوان چین را آخرین سنگر و استحکامات از آزادی مطبوعات و یک ستاد برای بسیاری از خارجی رسانه های خبری گزارش در آسیا و سرزمین اصلی چین است.

اما یک فضای عدم اطمینان در مورد آزادی مطبوعات به دنبال اعمال قانون در تاریخ 30 ژوئن با هدف مهار مخالفان در این شهر پس از چند ماه تظاهرات ضد دولتی سال گذشته است.

قانون می گوید که دلار هنگ کنگ دولت کار خواهد کرد به "تقویت ارتباطات عمومی و هدایت ، نظارت و مقررات بیش از مسائل مربوط به امنیت ملی" برای انواع موسسات از جمله رسانه ها و اینترنت.

نیویورک تایمز گفت که برخی از کارکنان خود را در مواجهه با چالش در تامین اجازه کار به کار در هنگ کنگ که تا زمانی که به تازگی به ندرت شده است یک مسئله در این شهرستان شد و موانع عمدتا در مواجهه با روزنامه نگاران کار در سرزمین اصلی.

"چین فراگیر جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ ایجاد کرده است بسیاری از عدم اطمینان در مورد آنچه قوانین جدید خواهد شد به این معنا عملیات ما و ما روزنامه" نیویورک تایمز گفت: مدیریت کارکنان در یادداشت روز سه شنبه.

"ما احساس می کنیم آن است که محتاطانه به برنامه های احتمالی و شروع به تنوع ما در حال ویرایش کارکنان در سراسر منطقه است."

زمان حرکت خواهد کرد و دیجیتال آن تیم از روزنامه نگاران حدود یک سوم از آن هنگ کنگ کارکنان به سئول کره جنوبی در سال آینده. خبرنگاران باقی خواهد ماند و برای پوشش این شهرستان است.

بخش های دیگر از جمله چاپ, تولید, تبلیغات و بازاریابی, کارکنان انتظار می رود باقی می ماند.

امنیت ملی قانون است نه اولین بار است که در هنگ کنگ آزادی مطبوعات آمد تحت بررسی.

در سال 2018 هنگ کنگ را تکذیب کرد رادیو فردا روزنامه نگار ویکتور پتک کاری ویزا برای ریاست یک بحث مربوط به یک طرفدار استقلال رقم است. بعد پتک بود و بعد از آن نیز اجازه ورود به هنگ کنگ به عنوان یک توریست.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب