ایلینوی سوزی تا 60 سال است و در قتل پسر 5

شیکاگو - شمال ایلینوی که التماس گناه به قتل درجه اول در ضرب و شتم مرگ او 5 ساله پسر چهره یک جمله حداکثر 60 سال

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

شیکاگو - شمال ایلینوی که التماس گناه به قتل درجه اول در ضرب و شتم مرگ او 5 ساله پسر چهره یک جمله حداکثر 60 سال در زندان ایالتی که او را برمی گرداند به دادگاه در روز پنج شنبه.

صدور حکم از JoAnn کانینگهام است آخرین فصل از داستان AJ Freund که ضرب و شتم در بدن داشت در یک قبر کم عمق در مارس سال گذشته نه چندان دور خود را از دریاچه کریستال اصلی و تنها چند روز پس از پدر و مادر خود را گزارش دادند او گم شده است.

Cunningham, 37, چهره, یک جمله در محدوده 20 تا 60 سال در ع را کشتن. دادستان ها گفته اند که او باید در خدمت کل جمله به این معنی است که اگر او را دریافت حداکثر مجازات حبس او را به مرگ در زندان است. قاضی گفت: او انتظار دارد که برای اعمال این حکم بعد از ظهر جمعه.

داستان آغاز شده و امید است که این پسر بچه در عکس یک لبخند بچه یک کلاه بیس بال کشیده محکم بر روی سر خود خواهد داشت و زنده است. پس از بررسی های شدید جستجوی جنگل نزدیک به خانه و خانواده خود را تبدیل به چیزی امید تبدیل به ترس که AJ داستان به پایان می رسد مانند بسیاری دیگر: با کشف بقایای یک کودک کشته.

نگرانی برای پدر و مادر به سرعت تبدیل به ظن هنگامی که آن گزارش شد که آنها متوقف شده بود همکاری با محققان. چند روز بعد کانینگهام و پدر پسر اندرو فروند, Sr. دستگیر شدند و به اتهام قتل درجه اول در مرگ پسر خود را.

مقامات نشان داد که یک ویدئو در کانینگهام"s تلفن همراه به تاریخ مارس 4 هفته قبل از این پسر بچه را از مرگ نشان داد AJ دروغ برهنه روی تشک تحت پوشش در کبودی و باند. در این ویدئو یک زن شنیده می شود سرزنش کردن کودک برای خیس کردن رختخواب خود. مقامات بر این باورند که زن صدا متعلق به امریکا ،

مواجه با آن ویدئو, Freund به رهبری محققان به نقطه که در آن او بدن او پیچیده شده در پلاستیک به خاک سپرده شد در یک قبر کم عمق.

کالبد شکافی نشان داد که پسر زده شده بود چندین بار از درگذشت بلانت نیروی ضربه. پس از آن آمد دلخراش جزئیات زندگی پسر در روز و هفته و سال قبل از او کشته شد.

با توجه به اسناد دادگاه Freund — که التماس کرد گناه نیست — پلیس گفت که آن را کانینگهام که ضرب و شتم پسر و که او تا به حال پیشنهاد آنها مجازات AJ با ساخت او را سرد دوش به جای.

در شب پسر او را در حمام پس از کانینگهام در بر داشت لباس زیر خاکی که امیرحسین حال تلاش برای پنهان کردن, مقامات گفت. کالبد شکافی نشان داد که آثار کبودی بر روی صورت خود را همسان انفصال سر دوش نشان می دهد او نه تنها مجبور به ایستادن در زیر انجماد آب بود اما مورد ضرب و شتم در حمام, با توجه به گزارش منتشر شده در آن زمان است.

Freund گفته محققان قرار داده است که او به رختخواب "سرد و مرطوب و برهنه." پدر گفت: کانینگهام بعد متوجه شد پسر خود را بی توجه به اسناد دادگاه.

Freund اعتراف کرد که او قرار داده AJ بدن در یک ظرف پلاستیکی و ذخیره آن در زیر زمین به خاک سپرده شود بعد. یک لیست خرید شامل "duct tape, پلاستیک, دستکش, خوشبو کننده و سفید کننده" با توجه به عکس های موجود در یک حکم جستجو.

اسناد دادگاه گفت: از یک پسر که در معرض خطر بود تمام عمر خود را. آزمون در بدو تولد نشان داد او و مادرش به مواد مخدر در سیستم های خود را باعث خارجه گروه از کودکان و خانواده خدمات به کودک را بازداشت قبل از بازگشت او به برخی از آنها 20 سال بعد.

پس از آن آمد بازدیدکننده داشته است مکرر توسط کودک رفاه کارگران به خانه مخروبه که reeked از مدفوع سگ. کسانی که بازدیدکننده داشته است به طور معمول به پایان رسید با کودک رفاه کارگران تعیین می کند که این اتهامات از غفلت و بی اساس بود و ترک بدون این پسر بچه با وجود آنچه در ظاهر به درخواست پلیس که آنها انجام چیزی.

امیرحسین مرگ باعث تحقیقات کودک سیستم رفاه و شلیک یک دولت رفاه کودکان کارگر و سرپرست.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برای ماه خانواده مختصر و مفید اما در غیر این صورت عادی خانه می ایستد به عنوان یک سکوت یادآور پسر کمی کوتاه دردناک زندگی است.

در نهایت در ماه مارس سال جاری کار خدمه وارد و تخریب خانه پاک کردن ساختمان اگر نه حافظه از آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن