آسیا امروز: استرالیا ویکتوریا دولت گزارش 74 موارد جدید

استرالیا - سخت-آمار استرالیا, خارجه ویکتوریا ثبت کرده است 74 جدید کروناویروس موارد پس از اعلام رکورد 108 عفونت

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

استرالیا - سخت-آمار استرالیا, خارجه ویکتوریا ثبت کرده است 74 جدید کروناویروس موارد پس از اعلام رکورد 108 عفونت های جدید در روز شنبه.

شنبه منجر به افزایش در دولت برتر Daniel Andrews اعلام یک مستند نه درونی عمومی شهرستان مسکن بلوک حاوی 3000 نفر که در آن 27 نفر شناسایی شده اند.

پلیس در حال نگهبانی هر ورودی مسکن و املاک ساکنان مجاز به ترک خانه های خود به هر دلیلی.

اندروز گفت: ساکنان خواهد شد که اجاره خود را چشم پوشی برای دو هفته آینده و با یکی کردن مشکلات پرداخت از بین 750 و 1500 دلار استرالیا ($520 به $1,040). دولت گفت: این امر ترتیب تحویل مواد غذایی و تجهیزات پزشکی به همه خانه ها.

"این است که در مورد حفاظت را برای شما و عزیزان شما" اندروز گفت. "و سپس با گسترش آن را در مورد کل حفاظت از دولت و ما نمی تصمیم گیری در آن به آرامی."

استرالیا انجمن پزشکی جمهور تونی Bartone نام به صورت موقت متوقف به کاهش COVID-19 محدودیت در سراسر کشور پس از هشدار دهنده افزایش ویکتوریا.

"این شیوع بیماری های جدید ارسال یک سیگنال قوی است که کشورهای دیگر باید تجدید نظر سرعت کاهش از خود COVID-19 محدودیت تا زمانی که جامعه انتقال در ملبورن تحت کنترل است برای جلوگیری از خطر یک وضعیت مشابه در جوامع خود" او در بیانیه ای گفت.

"قبل از عجله به میخانه پایی جمعیت یا تالار عروسی و احزاب و استرالیا باید مکث و بازی آن را امن است."

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

کره جنوبی — دارای ثبت 60-plus COVID-19 موارد برای سومین روز متوالی به عنوان ویروس گسترش فراتر از بیشتر سئول منطقه است. کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: آن را تایید کرده است 61 موارد اضافی آوردن ملی در مجموع به 13,091. مرگ و میر همان باقی می ماند در 283. آژانس می گوید: 43 به تازگی موارد گزارش شده بودند به صورت محلی آلوده در حالی که دیگر 18 در ارتباط بودند به ورود بین المللی. آن را می گوید 41 43 نفر زن بودند یا از Seoul metropolitan area یا دو مرکزی شهرهای گوانگجو و Daejeon. کره جنوبی شده است دست و پنجه نرم کردن با یک چشم انداز مثبت در عفونت های جدید پس از آن کاسته اجتماعی فاصله قوانین در اوایل ممکن است. کره جنوبی ثبت شده 63 مورد جدید در هر دو شنبه و پنج شنبه.

— چین روز یکشنبه گزارش داد هشت جدید تایید COVID-19 موارد قبلی دوره 24 ساعته به عنوان یک شیوع اخیر در پکن به نظر می رسد که تا حد زیادی به اجرای آن دارد. چینی پایتخت تا به حال دو مورد جدید هفتم راست بعد از تک رقمی را افزایش دهد. مقامات تایید کرده اند 334 عفونت در طول شیوع بیماری که تشخیص داده شد حدود سه هفته پیش و بزرگترین در کشور از مارس. هیچ کس مرده است هر چند چند شد قبلا در وضعیت بحرانی است. "وضعیت ... بهبود نگه می دارد و کاملا قابل کنترل است" پکن دولت سخنگوی زو Hejian گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. شش مورد در خارج از پکن شد و مردم از ورود از خارج از کشور. سه نفر در استان گانسو در این کشور غربی است. چین گزارش کرده است 83,553 مورد تأیید و 4,634 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد. در مورد آن تعداد را شامل نمی شود افرادی که تست مثبت اما نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب