کلبه زمان در Muskoka? محلی واحد بهداشت می گوید هیچ در حالی که داگ فورد می گوید: بله با شرایط

MUSKOKA–مردم باید در آینده به کلبه طول COVID-19 همه گیر?دکتر چارلز گاردنر می گوید هیچ اما برتر داگ فورد می گوی

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

MUSKOKA–مردم باید در آینده به کلبه طول COVID-19 همه گیر?

دکتر چارلز گاردنر می گوید هیچ اما برتر داگ فورد می گوید که ساکنان فصلی می توانید بروید — مشروط.

گاردنر که افسر ارشد پزشکی از سلامت Simcoe Muskoka منطقه واحد بهداشت گفت: طی نشست خبری در روز جمعه, مه 8 است که او در ادامه به توصیه علیه مردم آمدن به خانه یا خوابگاه های ثانویه است.

"توصیه من این است که به درخواست مردم به رفتن نیست به خود ثانویه اقامت در کلبه خود را در سرزمین ما به اقامت در محل اقامت اولیه خود را. و است که به دلیل پتانسیل برای کمک به انتقال و ما بیشتر از نقاط روستایی است که نرخ پایین COVID-19 نسبت به منطقه تورنتو گفت:" گاردنر.

"آن منطقه است که سه برابر نرخ سرانه و هنگامی که شما باید تعداد زیادی از مردم در حال آمدن در هزار به خوابگاه های ثانویه در Muskoka برای مثال تعداد زیادی از مردم از آمدن به این منطقه را افزایش می دهد احتمال انتقال" او توضیح داد. "من به مردم توصیه نمی آیند. من می توانید ببینید که مردم نیاز به نگهداری اموال خود را برای خواص و اگر آنها از راه های دیگر که آنها می توانید ملاقات آنها از راه دور است که مطلوب تر خواهد بود."

اما به عنوان برتر و Muskoka را شهرداران اشاره کرده اند بسیاری از ساکنان فصلی در حال حاضر وارد شده است.

"ما باید یک نسخه پشتیبان تهیه پیام اگر مردم تصمیم به آمده تا بدون در نظر گرفتن که ورزش جسمی فاصله نگه داشتن یک فاصله دو متری از افراد دیگر است که آنها را تا خود را با مقررات و آنها را مجبور به گرفتن خطر و یا تحمیل به دیگران در معرض خطر بالقوه از رفتن به خرید و یا رفتن به مراکز شهری" او گفت:.

"مردم نیاز به تبدیل شدن به آگاهی از پتانسیل است که اگر آنها را تبدیل به یک مورد در یک محل روستایی آنها یک زمان سخت تر نیاز به دسترسی به مراقبت های پزشکی به موقع. اگر ما یک مقدار زیادی از آن اتفاق می افتد که می تواند ما پایمال محلی مراقبت های بهداشتی موقت هر چند در این زمان آن را تیره و تار نیست گفت:" گاردنر.

اگرچه فورد نیز خواسته مردم را به کلبه خود را در طول روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه او تایید شایعات که او رفت و به کلبه خود در بندر سیدنی در یکشنبه عید پاک برای بررسی لوله ها از آنجا که آنها پشت سر هم چند سال پیش.

او گفت که او سوار, بررسی اموال خود را و سپس بازگشت به محل اقامت اولیه ظهر همان روز.

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه فورد نیست دلسرد کردن مردم از آینده بلکه گفت که اگر ساکنان فصلی تصمیم به رفتن به کلبه خود را در تعطیلات آخر هفته طولانی به چک در همه چیز آنها باید خود را تامین و به دنبال فیزیکی-دورى از پروتکل های.

"هنگامی که شما تا به شمال اگر شما می خواهید برای بررسی در لوله کشی خود را در کلبه خود و یا از دیدن آنچه در خارج وجود دارد این است که نمی توان نمونه مارس 24 آخر هفته. من درخواست شما لطفا نمی آورد کل (گروه) از مردم ، این حزب آخر هفته که در گذشته گفت:" فورد. "رفتن وجود دارد همه چیز را بررسی کنید سعی کنید خود را به ارمغان بیاورد منابع وجود دارد."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

در Norfolk County, و در Haldimand شهرستان که در آن cottagers را به طور موقت ممنوع شده است با توجه به COVID-19 گیر فورد گفت: او را سرزنش ساکنان فصلی برای احساس نا امید.

"چگونه می توانم به شما بگویم که مردم در حال پرداخت مالیات و پرداخت صورتحساب برای اکثریت قریب به اتفاق مردم وجود دارد — به ماندن در خانه ؟ مردم همکاری مردم شده اند بسیار درک" او گفت:.

با فایل های از تورنتو استار.

سارا قانون است که یک خبرنگار با Gravenhurst Banner.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب