برزیل وزیر بهداشت استعفا در میان آشفتگی بیش از همه گیر پاسخ

بزرگنمایی این تصویر برزیل وزیر بهداشت Nelson, Teich, از پست خود استعفا داد جمعه پس از تنها چند هفته

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

برزیل وزیر بهداشت Nelson, Teich, از پست خود استعفا داد جمعه پس از تنها چند هفته ، Teich دومین وزیر بهداشت به ترک در یک ماه. Eraldo پرز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Eraldo پرز/AP

برزیل وزیر بهداشت استعفا داد و پس از تنها چند هفته در کار و در میان آشفتگی بیش از پاسخ این کشور به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دکتر نلسون Teich به این پست منصوب شد در ماه گذشته پس از شلیک از سلف خود که تا به حال درگیری با برزیل جمهور Jair Bolsonaro بیش از چگونه به آدرس coronavirus در آمریکای لاتین پرجمعیت ترین کشور است.

Bolsonaro مخالفت بسیاری از انزوای اجتماعی اقدامات و هل دادن به راه اندازی مجدد اقتصاد حتی به عنوان شیوع بیماری وجود دارد را نشان می دهد نشانه های کمی از مصاحبه ، Teich بسیار شبیه به سلف خود ابراز رزرو برای بازگشایی با توجه به نگرانی های بهداشتی.

رئیس جمهور و وزیر بهداشت نیز با اختلاف بیش از دادن داروهای ضد مالاریا مانند کلروکين به COVID-19 بيمار — یک اثبات نشده ایده نیز بحث برانگیز شناور توسط رئیس جمهور ایالات متحده تهمت که Bolsonaro است ستاینده حرارت.

اخیرا Bolsonaro به نظر می رسد به تعجب Teich با یک فرمان باز شدن آرایشگری و سالن زیبایی.

Teich استعفای آید در میان یک بحران سیاسی برای برزیل جناح راست رهبر. ماه گذشته Bolsonaro را وزیر دادگستری استعفا داد. Sérgio مرو که قبلا یک جشن قاضی منجر شده بود عمده مبارزه با فساد رانندگی که منجر به دستگیری تعدادی از سیاستمداران است.

Bolsonaro انتخاب کرده بود Teich به سر وزارت بهداشت پس از شلیک Luiz Henrique Mandetta در ماه آوریل است. Mandetta بودند طرفه با فرمانداران که می خواست محدودیت های سختگیرانه تر در مناطق خود برای جلوگیری از گسترش ویروس.

تا کنون حداقل 14,000 نفر در برزیل درگذشت از coronavirus با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن