چرا رمان Coronavirus قدرت برای راه اندازی یک بیماری همه گیر

بزرگنمایی این تصویر کامپیوتر, ارائه, از, SARS-COV-2 ویروس. Radoslav Zilinsky/گتی ایماژ پنهان کردن

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کامپیوتر, ارائه, از, SARS-COV-2 ویروس. Radoslav Zilinsky/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Radoslav Zilinsky/گتی ایماژ

در ژانویه 30, سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد رمان coronavirus — سپس unnamed — به یک "اضطراری برای بهداشت عمومی بین المللی نگرانی است." این ویروس برای اولین بار منتشر شده در چین در اواخر سال 2019 به حال شروع به گسترش فراتر از مرزهای خود باعث 98 موارد در 18 کشور در علاوه بر این به برخی از 7,700 موارد در چین در آن زمان بود.

شش ماه بعد کوچک coronavirus گسترش در سراسر جهان آلوده کردن بیش از 16 میلیون نفر در سراسر جهان و کشته شدن بیش از 650,000. آن است که یکی از علل مرگ و میر در ایالات متحده در سال 2020 است.

"این ششمین بار یک اورژانس بهداشت جهانی اعلام شده است تحت مقررات بین المللی بهداشت, اما از آن است که به راحتی شدید ترین" گفت: Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل که در ژوئیه 27.

آنچه در آن بود در مورد این coronavirus — بعدها به نام SARS-COV-2 — ساخته شده است که آن را به یک جرقه جهانی همه گیر?

Virologists در چند نقطه به نقطه صفات کلیدی که این ویروس دارای. هر یک از آنها ممکن است مشکل ساز باشد. زمانی که در یک ترکیب میکروسکوپی, ویروس, نتیجه چیزی است که coronavirus محقق Andrea Pruijssers از دانشگاه واندربیلت خواستار یک "طوفان کامل" — یک-در-یک-میلیون ویروس قادر به راه اندازی یک بحران بهداشتی در سراسر جهان.

آن را سریع پخش...

یکی از رمان coronavirus بزرگترین مزیت این است که چگونه به راحتی آن را از انسان به انسان می گوید دکتر مگان فریمن یک virologist در بیمارستان کودکان پیتزبورگ که در انجام دکترای پژوهش در coronaviruses.

Coronavirus باعث COVID-19 یک بیماری تنفسی است که باعث عفونت سینوس گلو و ریه ها — کلیه قسمتهای بدن درگیر با تنفس. به عنوان یک نتیجه ویروس می توان به آسانی گذشت بعد از طریق نفس و تف, اخراج از بینی و دهان. بر خلاف ابولا که در تماس مستقیم با خون و دیگر مایعات بدن است که مسیر اصلی عفونت, شما لازم نیست که به لمس کسی مبتلا به SARS-COV-2 — تمام طول می کشد این است که نزدیک به اندازه کافی به یک فرد آلوده و تنفس در قطرات تنفسی آنها بازدم.

و از آنجا که این انتقال به سرعت از طریق دستگاه تنفسی مسیر "این یک ویروس است که [نیز] دهکدهای از این ظرفیت برای گسترش در سراسر جهان نسبتا به راحتی می گوید:" Pruijssers. تمام آن طول می کشد به معرفی این بیماری به یک قاره جدید است که یک فرد مجرد است که در سفر وجود دارد در حالی که عفونی.

... اما نه چنان سریع است که آن را دست کشیدن خود را.

زمانی که یک ویروس گسترش می یابد بیش از حد به سرعت به اندازه کافی مردم در یک جامعه ممکن است گرفتن آن برای ایجاد "گله ایمنی است." با کمتر از افراد آلوده به ویروس سریع گسترش می توانید اطمینان حاصل آن مرگ خود می گوید: ملک Peiris یک virologist در دانشگاه هنگ کنگ است. "تعادل" او می گوید: اشاره به این که ویروس های دیگر مانند تب دانگ و chikungunya باید رسید و سپس فوت کردن در مکان های خاص.

آن سرايت حتی بدون علائم است.

حتی قبل از توسعه علائم افراد آلوده می تواند به گسترش این ویروس با صحبت کردن و آواز و سرفه و تنفس کردن ویروس مملو از قطرات در مجاورت نزدیک به دیگران است. "برای SARS-COV-2 بسیاری از انتقال از بدون علامت [presymptomatic] یا خفیف علامتی مردم می گوید:" Pruijssers.

در مقابل SARS-COV-1 مربوط به کروناویروس که باعث یک بیماری همه گیر در آسیا در سال 2003 بود که اکثر عفونی که مردم علامتی. بنابراین به عنوان به زودی به عنوان کسی که نشان داد علائم آنها قرنطینه — که به طور موثر متوقف شد که ویروس از انتقال می گوید: Peiris. از شیوع بیماری سارس رسما به پایان رسید و در سال 2004 پس از مشمئز کننده 8,098 مردم شده اند وجود دارد هیچ مورد شناخته شده گزارش شده است.

شدت علائم فشار در سیستم های بهداشتی.

حتی اگر برخی از افرادی که آلوده می شوند هیچ نشانه یا علائم خفیف رمان coronavirus می تواند آسیب های جدی وارد. "این coronavirus ظرفیت به علت واقعا ناتوان کننده بیماری های تنفسی و حتی مرگ" برای بالاتر نسبت افراد آلوده در مقایسه با آنفولانزا می گوید: فریمن.

چون COVID-19 می تواند مردم را بیمار به اندازه کافی به نیاز به بستری نرخ بالای گسترش را تیره و تار بیمارستان, سیستم های, ساختن آن دشوار برای ارائه مطلوب مراقبت از بیماران به عنوان اتفاق می افتد در کالیفرنیا و تگزاس. زمانی که بیمارستان ها اجرا پایین در کارکنان منابع و در نتیجه می تواند مراقبت از سهمیه بندی و مرگ و میر بیش از حد. پس از ظهور آن در اواخر سال 2019 در چین, رمان coronavirus کشته شدن بیش از 600 ، 000 در سراسر جهان.

پس از آن وجود دارد حیوان خانگی نظریه...

نه تنها رمان coronavirus آمده از حیوانات آن را نیز به نظر می رسد که توانایی پرش از انسان به حیوانات از جمله حیوانات خانگی خود را — و احتمالا دوباره.

این ویروس به احتمال زیاد منشأ در خفاش ها ریخته و به انسان به دلیل برخی از بدشانسی تصادف که در آن فرد "در محل اشتباه در زمان اشتباه" و آمد در تماس با یک خفاش یا یک واسطه حیوان است که اتفاق افتاده است به توان و حذف این ویروس خاص می گوید Carolos Zembrana-Torrelio یک بوم شناس با سازمان های غیر انتفاعی EcoHealth داد.

اکنون محققان دریافته اند که انسان باید گهگاه آلوده خود را حیوان خانگی سگ و گربه و همچنین چندین شیر و ببر در باغ وحش نیویورک. هیچ مدرکی وجود ندارد که در عین حال از سگ و گربه انتقال آن به مردم اما بیمار minks در هلندی مزارع خز شده و با توجه به کروناویروس بازگشت به انسان است.

این می تواند معنی است که اگر این ویروس شروع می شود گردش خون به طور منظم در میان حیوانات است که ما در رسیدگی و یا با آن زندگی ممکن است واقعا سخت به خلاص شدن از آن می گوید: فریمن. "[اگر] وجود دارد یک حیوان مخزن همیشه وجود دارد که احتمال این که این ویروس می تواند دوباره در سرريز رویداد," او می گوید. به عبارت دیگر یک جامعه می تواند ویروس رایگان تنها به آن دوباره به راه افتادند توسط یک بازدید از حیوانات.

...و این ویروس به این عنصر از تعجب.

جهان هیچگاه در برخورد با یک بیماری همه گیر ایجاد می شود بسیار خطرناک coronavirus قبل از. این به این معنی هر کس در جهان است که احتمال ابتلا به آن و همچنین که در آغاز "ما می دانستم که هیچ چیز در مورد آن — آن است که یک ویروس با نام تجاری جدید می گوید:" Pruijssers. و این عدم آگاهی در مورد درمان و کنترل کمک کرده به این ویروس توانایی به گسترش است.

بر خلاف آنفولانزا است که به محققان شناخته شده برای قرن ها این رمان coronavirus مورد نیاز محققان برای کشف کردن همه چیز از ابتدا — چگونه آن را گسترش می یابد که به احتمال زیاد به دریافت بسیار بیمار از آن و نحوه مبارزه با آن را با دارو و واکسن.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از ما نمی دانم می گوید Pruijssers و ما در حال یادگیری سریع. اما نه به اندازه کافی سریع را متوقف کرده اند به این بیماری همه گیر از اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن