لغو محموله کشتی به زودی به قطعه قطعه کردن و حذف از گرجستان صدا

بزرگنمایی این تصویر مردم از تماشای جزیره جکیل به عنوان پاسخ اضطراری کار برای نجات خدمه از یک 656-ft.

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مردم از تماشای جزیره جکیل به عنوان پاسخ اضطراری کار برای نجات خدمه از یک 656-ft. واژگون کشتی باری در سپتامبر. 9, 2019 در سنت سایمونز جزیره صدا نیوبرانزویک. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

مشاهده از سرزمین اصلی در ساحلی گرجستان عمدتا مایل نمک مارش و سد سلیمان, ساحل, شکار پرندگان در گل میگو, قایق سفر Intracoastal آبراه.

پس از ماه سپتامبر از شهر ساحلی نیوبرانزویک این دیدگاه نیز برجسته طلایی Ray.

این کشتی باری واژگون آن را به عنوان خروج از بندر نیوبرانزویک عنوان برای بالتیمور با 4,200 اتومبیل های جدید در هیئت مدیره. علت این است که هنوز تحت بررسی است.

در حال حاضر خدمه شروع به کار در نهایت به حذف کشتی اما خلاص شدن از شر یک غول خراب پیچیده است.

از نیوبرانزویک, ایالات 656-ft. طلایی Ray بزرگ, تاریک, قوز در نزدیکی افق. از نزدیکی پل ها و جزایر قرمز و سفید و آبی کشتی و حتی بیشتر قابل مشاهده است. آن را در حال استراحت در کنار آن دریایی تا حدی غوطه ور شده است.

"شما فقط نمی تواند دور از آن گفت:" سوزان Inman, coastkeeper محلی محیط زیست سازمان Altamaha ice watch ltd.

این واقعا بزرگ است که به معنی گرفتن آن را از سنت سایمونز صدا یک کار بزرگ است.

این طرح برای از بین بردن و خراب است به استفاده از یک زنجیره ای غول پیکر به تکه کشتی باری به هشت بخش آسانسور کسانی غول پیکر قطعه از آب و سپس آنها را بر روی یک بارج.

در اخیر جلسه جامعه کنجکاو ساکنان مثل بیل Bulfer به طور کلی تحت تاثیر قرار.

"این است که رفتن به سرد" او گفت:. "من به تجهیزات و جرثقیل و همه آن نوع از مسائل. این است که رفتن به بسیار جذاب است. من قصد دارم به بیرون رفتن در قایق من و تماشای آن است."

این خراب بی سابقه است در ایالات متحده با توجه به گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا است که در هماهنگی بازیابی. به همین دلیل آن را هنوز هم وجود دارد پس از تقریبا شش ماه آژانس گفت.

به عنوان وحشی به عنوان برنامه ای برای بریدن کشتی مانند یک غول پیکر نیمه مستغرق قرص نان ممکن است صدای آن انجام شده است قبل از اینکه در مکان های دیگر با ماشین حامل و همچنین در بخشی از روسیه زیر دریایی کورسک.

"این است که غیر معمول گفت:" ریچارد برک استاد مهندسی دریایی و معماری دریایی در دریایی کالج دانشگاه ایالتی نیویورک است.

بزرگنمایی این تصویر

این 656-ft. خودرو حامل چپ بندر نیوبرانزویک, آتش سوزی در هیئت مدیره و کشتی واژگون در سنت سایمونز صدا. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

هر خراب متفاوت است با مجموعه خود را از چالش است. با طلایی Ray "وجود دارد تعدادی از چیزهایی که شما باید به نگرانی در مورد" او گفت:. "اول از همه کشتی — در حال حاضر باقی مانده از 4,200 وسایل نقلیه است."

بنابراین آن را فقط به گرفتن کشتی خود را از صدای آن نیز تمام خودروهای با سوخت و باطری و روغن.

چیزهای دیگر است که چیزهای پیچیده را شامل است که کشتی در کنار آن وجود دارد و آن قوی هستند جزر و مد و جریان در این منطقه با توجه به نجات شرکت از بین بردن و خراب است.

کارگران در حال ساخت یک سد در اطراف طلایی Ray که به معنای جذب روغن و گرفتن باقی مانده — و اتومبیل — یک بار واقعی برش شروع می شود.

"نگرانی اصلی من این است که بزرگترین بخشی از این عملیات در حال آمدن است" گفت: Inman. او گفت که او نگران است که برش این کشتی را به تکه های بزرگ در حال رفتن به یک ظرف غذا در نزدیکی حساس ساحلی و اکوسیستم.

و اصلی نجات شرکت کار طلایی Ray در حال حاضر تحت پیگرد گارد ساحلی در دادگاه فدرال. آن را ادعا می کند آن را تخلف از قانون فدرال است که آن را از دست داد قرارداد به حذف خراب است و این طرح در حال حاضر است که برای محیط زیست خطرناک است.

هنوز هم حداقل تا کنون آن را می توانست بدتر گفت: Doug Haymans مدیر گرجستان ساحلی منابع بدست آورد. "برای یک فاجعه از این طبیعت ما بسیار خوش شانس," او گفت:.

تمام خدمه کشتی بودند نجات داد.

وجود نشت نفت اما بسیاری از کشتی های سوخت حذف شد از مخازن خود را.

"ما می تواند داشته 300,000 گالن در سواحل ما و ما تا به حال هیچ جا در نزدیکی که" Haymans گفت.

این شرکت در حال کار برای حذف طلایی Ray آغاز خواهد شد برش تا کشتی یک بار زیست محیطی سد نصب شده است در حدود یک ماه. هدف این است که آن را از سنت سایمونز صدا قبل از اوج فصل طوفان در این تابستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب