گرجستان Rep. Doug Collins اعلام کرد سنای آمریکا اجرای

بزرگنمایی این تصویر Rep. Doug Collins, R-Ga., دیده می شود در اینجا Jan. 10, چهارشنبه اعلام کرد که او

توسط MINERALNEWS در 9 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Rep. Doug Collins, R-Ga., دیده می شود در اینجا Jan. 10, چهارشنبه اعلام کرد که او را در حال اجرا برای آمریکا راه اندازی یک مبارزه در گرجستان GOP. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

Rep. Doug Collins, R-Ga., به طور رسمی اعلام کرد که او را در حال اجرا در برابر وزیر بهداشت ، کلی Loeffler همکار جمهوری خواه راه اندازی یک جمهوری خواه نبرد بر صندلی خالی سمت چپ سابق بهداشت ، جانی Isakson.

"ما فقط نیاز به یک فرایند است که اجازه می دهد تا مردم تصمیم بگیرند. اجازه می دهد آنها را برای خود را انتخاب کنید که چگونه آنها می خواهم برای دیدن این چشم انداز" کالینز یک مدافع سرسخت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در فاکس نیوز. "من مشتاقانه منتظر به تبادل ایده ها و به دنبال به جلو به این انتخابات است."

کالینز بود پرسید: اگر تصمیم خود را ایجاد فضایی برای یک دموکرات به پیروزی صندلی. او پاسخ داد: "نه ما که نگران نیست در همه. من نگران رفتن به مردم گرجستان است. من همیشه اجرا با سه دلیل در ذهن است که اردن Copelan و کامرون; کسانی که من سه تا از بچه ها."

ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته که پشت Loeffler منتشر شده داغدار بیانیه ای گفت: "shortsightedness در این تصمیم خیره کننده است. Doug Collins' خودخواهی صدمه دیده خواهد شد [ایالات متحده سنسور.] دیوید پردو کلی Loeffler و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

"همه او انجام داده است که قرار دادن دو کرسی سنا چند کرسی مجلس و گرجستان 16 آرا در بازی."

در سال گذشته بسیاری از جمهوری خواهان از جمله تهمت سعی در متقاعد کردن رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ برای تعیین کالینز نمی Loeffler, به سنا اما کمپ نادیده گرفت که مشاوره. هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن به Loeffler فریاد پنج شنبه قبل از امضای USMCA توافقنامه تجارت: "تبریک, کلی," او گفت: به این سناتور که در مخاطبان برای این مراسم است. "آنها در حال حاضر مثل شما زیادی است. که چه کلمه است."

در همین حال یک گروه دو حزبی از دولت و قانونگذاران مجلس منتقل شده است برای تغییر قوانین این رقابت سنای پس از آن می افزاید: یک حزب اصلی. به عنوان آن می ایستد در حال حاضر چند جمهوری خواهان و دموکرات ها همه می تواند با هم در یک انتخابات نوامبر بدون حزب شرکت کنند ،

منتقدان استدلال می کنند که حرکت می فروختن Loeffler شانس و به نفع Collins, چه کسی مجلس دیوید Ralston تماس با یک دوست. اما Ralston گفت: آن را در مورد سیاست.

"نگاه این است که در مورد شخصیت. این است که در مورد ساخت این انتخابات منظم تر ... و هر کسی که در حال اجرا در حال رفتن به یک شات در برابر, برنده," او گفت:.

رژیم صهیونیستی. کمپ تهدید به وتو این ایده اولیه و سخنگوی آن را به نام "تلاش برای تضعیف حاکمیت قانون برای درک سیاسی به دست آورید."

هنوز هم هر گونه حرکت خواهد نیاز به تایید از مجلس سنا دولت است که اجرا شده توسط ستوان رژیم صهیونیستی است. جف دانکن که ایستاده بود پشت کمپ در مطبوعات conferencewhen او معرفی Loeffler در ماه دسامبر گذشته به عنوان دولت دوم زن ایالات متحده.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب