با وجود مخالفت جان Ratcliffe تایید برای بالا هوش پست

بزرگنمایی این تصویر در کنگره ایالات متحده جان Ratcliffe, R-تگزاس به نظر می رسد در مارس 5 تایید شنوای

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در کنگره ایالات متحده جان Ratcliffe, R-تگزاس به نظر می رسد در مارس 5 تایید شنوایی قبل از کمیته اطلاعات مجلس سنا. سنا تایید Ratcliffe به عنوان مدیر اطلاعات ملی در یک 49-44 رای پنج شنبه. گابریلا Demczuk/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گابریلا Demczuk/AP

با وجود دموکراتیک اپوزیسیون اکثریت جمهوری خواه در سنای آمریکا روز پنج شنبه تایید کنگره ایالات متحده جان Ratcliffe, R-تگزاس به عنوان مدیر جدید اطلاعات ملی نظارت بر تمام 17 سازمان های اطلاعاتی.

با 49-44 رای همراه, حزب, خطوط, Ratcliffe می شود چهارمین فرد به نگه داشتن کار در کمتر از یک سال.

او طول می کشد در یک لحظه حساس. ایالات متحده-چین تنش در حال افزایش بیش از coronavirus همه گیر و بسیاری در امنیت ملی جامعه می گویند که آنها مطمئن هستند که روسیه بار دیگر تلاش خواهد کرد به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در این پاییز.

همچنین دموکرات ها به طور فزاینده ای انتقادی از رئیس جمهور تهمت را تکان یو پی اس در امنیت ملی عرصه و برخی او را متهم کرد از سیاسی کار که قرار بود بگمارند.

در کنگره Ratcliffe شد صریح حامی از مغلوب ساختن پیشی جستن و در برابر سوال اعتبار روسیه بررسی است. او خدمت در خانه هوش کمیته از ابتدای سال 2019 اما به مراتب کمتر تجربه از هر مدیر اطلاعات ملی یک پست ایجاد شده پس از سپتامبر. حملات 11 به هماهنگی اطلاعاتی ایالات متحده تلاش.

مدیر اطلاعات ملی صحبت می کند برای جامعه اطلاعاتی به عنوان یک کل و همراه با مدیر سازمان سیا به طور سنتی بخشی طول می کشد در هوش توجیهی تحویل به رئیس جمهور بیشتر روزهای هفته باشد.

دموکراتیک شکایات

در Ratcliffe ممکن است 5 تایید شنوایی قبل از کمیته اطلاعات مجلس سنا دموکرات ها بارها و بارها از او پرسید که آیا او خواهد بود قادر به ارائه "صاف و پوست کنده حقیقت" و ارائه اطلاعات به ناروا که رئیس جمهور نمی خواهید به شنیدن.

"من مطمئن هستم رفتن به بسیاری از سوالات در مورد آنچه رئیس جمهور می گوید و یا چه رئیس جمهور فکر می کند" Ratcliffe در این جلسه گفت:. "صرف نظر از آنچه که او می گوید: آن را نمی خواهد تحت تاثیر اطلاعاتی که ارائه میکنم."

اما Ratcliffe اجتناب از یک موقعیت در یک تعداد کلید سوالات هوش.

او پرسید که آیا او معتقد گزارش کمیته اطلاعات مجلس سنا گفت: تلاش روس ها برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات 2016 و یا یک خانه هوش کمیته گزارش گفت: روس ها نمی سعی کنید برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن.

با وجود ضد و نقیض نتايج دو گزارش Ratcliffe گفت که او تا به حال هیچ دلیلی برای شک گیری از هر دو یکی است.

"ما او را دیدم رقص در اطراف مستقیم سوالات" سناتور. Ron Wyden یک اورگان دموکرات روز پنجشنبه گفت در کف مجلس سنا در مدت کوتاهی قبل از تایید رای دادن.

"اگر شما جان Ratcliffe, هوش واقعا مهم نیست. همه که مهم است این است که او باعث می شود دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارک. و اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نمی خواهند به اذعان کرد که روس ها به او کمک کرد و سپس کسانی که جان Ratcliffe را راهپیمایی سفارشات."

مغلوب ساختن پیشی جستن به راه از هم جدا بیشتر از همه از بالا امنیت ملی و مقامات او منصوب اصل.

دن کت شدت پایین به عنوان مدیر اطلاعات ملی در ماه اوت پس از اختلاف نظر با مغلوب ساختن پیشی جستن. یوسف مگوایر و ریچارد Grenell باید هر خدمت در یک اقدام ظرفیت پس از آن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن