انگلستان به آسانسور قرنطینه قانون برای بیش از 50 سازمان ملل — اما نه برای ایالات متحده

بزرگنمایی این تصویر انگلستان به زودی بلند 14 روز در قرنطینه مورد نیاز برای مسافران از بیش از 50 کشور

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

انگلستان به زودی بلند 14 روز در قرنطینه مورد نیاز برای مسافران از بیش از 50 کشور و مناطق از جمله ایتالیا و آلمان و فرانسه و اسپانیا در بخش حمل و نقل روز جمعه گفت. آمریکا در میان کشورهای معاف. مت Dunham/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Dunham/AP

انگلستان را بلند 14 روز در قرنطینه مورد نیاز مسافران از 59 کشور و سرزمین شده اند که یک تلقی "کاهش خطر" برای پخش coronavirus دولت انگلیس اعلام کرده است.

تغییر حکومت را به اثر در تاریخ 10 ژوئیه و اعمال خواهد شد به مکان هایی مانند ایتالیا و اسپانیا و آلمان و فرانسه با توجه به دولت است. ایالات متحده در این فهرست نیست در میان کشورهای معاف از خود انزوا قانون است.

همه بین المللی شکل از سفر را شامل می شود و مسافران از یک کوچکتر لیست کشورها نیز خواهد بود معاف از تماس با ردیابی مورد نیاز است.

در حال حاضر با بیش از 285,000 موارد بریتانیا منجر اروپای غربی در تعدادی از گزارش coronavirus عفونت.

بخش حمل و نقل گفت: مقامات ادامه خواهد داد به بررسی لیست کشورهای معاف و برقراری قرنطینه اگر خطر ابتلا به کروناویروس گسترش را افزایش می دهد.

"تمام ملت خستگی ناپذیر کار کرده برای رسیدن به این مرحله در نتیجه ایمنی باید باقی می ماند ما کلمه دیده بان و ما را دریغ نکنید به سرعت حرکت می کند برای محافظت از خودمان اگر عفونت افزایش نرخ در کشور ما در حال اتصال مجدد با" وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: در اعلام.

نیاز برای مسافران خارجی را به خود منزوی شده است در محل برای یک ماه NPR فرانک Langfitt گزارش با اشاره به قانون متهم شده است برای ویرانگر بریتانیا سفر میباشد.

مقامات همچنین امیدوارم که معاف کشور را در کاهش محدودیت های مسافران از انگلستان به خصوص به عنوان تعطیلات تابستانی می شود به خوبی در جریان است.

"این به این معنی است که گردشگران داخلی سفر به و از مقصد خاصی نمی خواهد نیاز به خود منزوی در هر پا از سفر خود اعلام این خبر اظهار داشت.

Langfitt اضافه می کند که خروج از آمریکا دیده می شود به عنوان یک قضاوت امریکا ناتوانی در مهار بیماری همه گیر.

در اوایل این هفته اتحادیه اروپا همچنین در سمت چپ آمریکا کردن لیست خود را از بیش از یک دوجین کشور تلقی مصوب سفر شرکای چرا که آنها قادر به آوردن coronavirus تحت کنترل است.

ایالات متحده بیش از 2.7 میلیون نفر تایید موارد با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه coronavirus ردیاب هر چند کارشناسان بهداشت بر این باورند که تعداد واقعی ممکن است به مراتب بالاتر است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن