Coronavirus عفونت در ادامه به افزایش در نوجو ملت

بزرگنمایی این تصویر دموکرات ایالتی آریزونا سناتور. Jamescita Peshlakai می پوشد یک ماسک به عنوان او م

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات ایالتی آریزونا سناتور. Jamescita Peshlakai می پوشد یک ماسک به عنوان او می گوید عضو چگونه coronavirus را ویران کرده است ملت ناواهو در حالی که اصرار اعضا به تصویب یک حرکت برای پایان دادن به جلسه قانونی در دولت و کنگره آمریکا در شهر فینیکس, جمعه, مه 8. باب کریستی / AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
باب کریستی / AP

اگر ملت ناواهو شد دولت آن بود که بالاترین نرخ از coronavirus موارد سرانه پس از نیویورک است. حداقل 100 نفر کشته شده اند از ویروس و 3,122 مردم باید آزمایش مثبت است.

در مارس 4 ملت ناواهو رئیس جمهور هشدار داد شهروندان خود را به محدود کردن سفر خود را. اما چند روز بعد پزشکان می گویند یک مرد که تا به حال شده است در یک بسکتبال مسابقات در توسان آورده ویروس به یک کلیسای کوچک در Chilchinbito. در پاسخ به COVID-19 ده ها تن از مردم سوار ساعت از سراسر منطقه به جمع آوری و دعا. سپس بازگشت آنها به تمام نقاط رزرو ناخواسته آوردن ویروس در خانه با آنها.

یکی از مشکلاتی که منجر به این نوع از گسترش ارتباطات است. تلفن همراه خدمات پر از لکه رزرو. شصت درصد از نوجو عدم دسترسی به اینترنت با توجه به نوجو قبیله ای ابزار قدرت. این بدان معناست که اکثریت قبیله نمی توانند به طور منظم اطلاعیه از مقامات بهداشت عمومی و یا اتصال به طور منظم Facebook Live سالن های شهر را با این کشور رئیس جمهور است.

یکی از معدود رسانه های جمعی رسانه های رزرو است ایستگاه های رادیویی KTNN که در آن اپراتورهای پخش در نوجو و که در آن نوجو رهبران را به طور منظم coronavirus به روز رسانی. اما این ارتباط نشده است به اندازه کافی برای جلوگیری از افزایش عفونت.

بیش از 30 درصد از قبیله فاقد آب سالم و تمیز. یکی دیگر از 30 درصد ندارد و برق است. قبل از شیوع کروناویروس نیمی از قبیله بیکار بود. وضعیت بدتر شده در هفته های اخیر.

ملت ناواهو مواد غذایی کویر با تنها 13 فروشگاه های مواد غذایی در منطقه حدود, اندازه, West Virginia. بسیاری از جوامع با تکیه بر فقط یک فروشگاه تا مردم ممزوج از مکان های دور در حالی که خرید مواد غذایی. برای مثال اگر جامعه از Shonto تا به حال هیچ عفونت و کسی که وجود دارد در سفر خود به بازار در Kayenta که در آن مردم از Chilchinbito همچنین فروشگاه آنها به راحتی می تواند با بیش از مواد غذایی خود — آنها می تواند تبدیل به آلوده COVID-19.

با توجه به این که ملت ناواهو است 27,000 کیلومتر مربع — هفت نفر در هر مایل مربع — اجتماعی فاصله ممکن است به نظر می رسد آسان است. اما در حالی که جمعیت در حال گسترش چندین نسل اغلب زندگی در زیر یک سقف و یا در همان گروه کوچک از خانه. جداسازی یک دوست به خصوص اگر آنها بیمار هستند به سادگی بخشی از نوجو فرهنگ است. که فرهنگ نیز بسیج به افزایش بیش از 3.5 میلیون دلار و ارائه مواد غذایی جعبه به بزرگان و ضعف سيستم ايمنی در طول بحران بهداشت عمومی.

وقتی که می آید به مراقبت های بهداشتی که خدمات سلامت شده است به شدت با کمبود بودجه روبرو کرده است. را Chilchinbito صفحه اصلی اولیه شیوع در ملت ناواهو. این یک اورژانس است اما هیچ بیمارستان. این بیماران بدحال شده اند پرواز به بیمارستان در آلبوکرک چوب پرچم و محفل ققنوس. وجود نرخ بالای دیابت آسم و سرطان و مسائل دیگر که مردم را در رزرو بیشتر در معرض این بیماری است. برخی از کسانی که مسائل بهداشتی ناشی از بیش از 500 رها اورانیوم از معادن در ملت ناواهو.

اما یک چیز قبیله ای اعضای نگه داشتن به آینده را به خود تابآوری. "نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است به ما به عنوان یک مردم" رئیس جمهور جاناتان نيز گفت: در مصاحبه اخیر است. "ما گرفته شد به فورت سامنر در طول پیاده روی طولانی است. ما تقریبا نابود به عنوان یک مردم است. ما استقامت. ما با استفاده از خود ما منابع است. ما با استفاده از خود ما و معارف و ما قصد داریم برای غلبه بر این."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن