حتی با COVID-19 موارد تحت پیگرد خطوط کروز است 'فوق العاده دشوار است'

بزرگنمایی این تصویر Coronavirus زده Grand شاهزاده خانم کروز کشتی لنگر انداخت در سان فرانسیسکو, کالیف

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Coronavirus زده Grand شاهزاده خانم کروز کشتی لنگر انداخت در سان فرانسیسکو, کالیفرنیا., در 7 آوریل سال 2020 است. MediaNews گروه/شرق خلیج تایمز v/MediaNews گروه از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
MediaNews گروه/شرق خلیج تایمز v/MediaNews گروه از طریق گتی ایماژ

آخرین کروز کشتی حمل مسافر در نهایت از منوی view این هفته است. در روز سه شنبه کوستا Deliziosa متحرك مسافران در جنوا, ایتالیا اجازه می دهد بیش از 1500 نفر برای بازگشت به خانه پس از 113 روز سفر.

تحت یک سفارش از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن خواهد شد یکی دیگر از سه سال—حداقل—تا زمانی که کشتی های کروز یک بار دیگر خواهد بود قادر به دریانوردی از بنادر ایالات متحده. در ضمن خطوط کروز در حال برخورد با یک میزبان از پرونده های حقوقی ثبت شده توسط مسافران و خدمه که متهم به شرکت از سهل انگاری در افشای آنها را به کوروناویروس.

Fla. وکیل Debi Chalik اول آگاه شد از موارد از coronavirus در میان مسافران و خدمه سرنشین Grand چرا که پدر و مادر او بودند در کشتی. "وقتی که من در کشتی خود را به آینده را در اوایل به دلیل شیوع COVID-19 من واقعا خشمگین بسیار ناراحت راه همه چیز به کار گرفته شد," او گفت:. دو نفر کشته و بیش از 100 آزمایش مثبت برای coronavirus در یک سفر دریایی که نگه داشته بود در دریا برای چند روز قبل از اینکه مقامات اجازه آن را به حوض در اوکلند کالیفرنیا. در مارس 9. Chalik نشان دهنده حداقل 36 مشتریان که به او گفته شد در معرض این ویروس به دلیل شاهزاده خانم کروز خطوط سهل انگاری. این شرکت مجاز بیش از 2000 مسافر به هیئت مدیره و او گفت: آن را نمی آنها را هشدار درباره شیوع در سفر قبلی. بیش از 60 مسافر در سفر مانده در هیئت مدیره به طور بالقوه گسترش ویروس.

Chalik نیز نشان دهنده مسافران بودند که در یکی دیگر از کشتی کروز ضربه سخت coronavirus روبی شاهزاده خانم. یکی از موارد عمدی طرح دعوی در دادگاه واصل شده از طرف اعضای خانواده از 64 سال چانگ چن که قرارداد این ویروس و مرگ او پس از بازگشت به خانه. روبی شاهزاده میره از سیدنی استرالیا در 8 مارس پس از وجود داشته است شیوع COVID-19 روز قبل سفر. شاهزاده خانم Chalik گفت: "قطعا تا به حال دانش که این بسیار خطرناک است. آنها در برخورد با شیوع این بیماری در آسیا با الماس شاهزاده خانم." هشت نفر در آن کشتی و بیش از 700 تست مثبت برای coronavirus در اوایل فوریه.

شاهزاده Cruises گفت آن چه در انتظار دادخواهی نظر نیست. اما آن منتشر شد بیانیه "شاهزاده Cruises شده است حساس به مشکلات COVID-19 شیوع باعث شده است که ما به مهمانان و خدمه. پاسخ ما در طول این فرایند متمرکز شده که به خوبی از مهمانان و خدمه در درون پارامترهای به ما توسط سازمان های دولتی درگیر و در حال تحول پزشکی درک درستی از این بیماری است."

پرونده های حقوقی متعددی شده اند در برابر شاهزاده خانم و دیگر خطوط کروز. در فلوریدا وکیل باید در زمینه کت و شلوار در برابر کاستاریکا خط مرگ و میر در کشتی کوستا Luminosa دیگر بد بخت کشتی که رد شد ورود در برخی از بنادر پس از وجود شیوع COVID-19. همانطور که در موارد دیگر وکلای محرمانه این شرکت را از مسافران این واقعیت است که مردم در اوایل سفر تا به حال علائم COVID-19. یکی دیگر از طرح دعوی در دادگاه در میامی به دنبال کلاس اقدام وضعیت را برای کارکنان Celebrity Cruises که می گویند این شرکت ارائه نمی کند دنده محافظ مناسب و دلیلی در معرض آنها را به ویروس.

اسپنسر Aronfeld یک وکیل با چند انتظار coronavirus موارد گفت: "تحت پیگرد کروز خط برای این نوع از موارد فوق العاده دشوار است." چرا که خطوط کروز لذت بردن از تعدادی از حمایت. آنها شرکت های ایالات متحده و نه مشمول مقررات ایمنی و بهداشت مانند ایمنی و بهداشت شغلی و قانون (OSHA) و یا قانون آمریکایی های معلول (ADA). Aronfeld گفت: "تنها راه برای نگه داشتن آنها را مسئول در دادگاه به قاضی و هیئت منصفه که اقدامات آنها بی دلیل تحت شرایطی که بسیار سست مدت است." او گفت که او و دیگر وکلای مدافع را مورد خطوط کروز نادیده گرفته و اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر شدند و غفلت در عدم هشدار به مسافران است.

عامل اصلی حفاظت از خطوط کروز در حال فروش بلیط توافق هر مسافر نشانه هایی که محدودیت چگونه و از کجا دعاوی می تواند ثبت شود. Aronfeld گفت: شرکت همچنین بهره مندی از قوانین دریایی نوشته شده دهه پیش. "یکی از آثار کلاسیک" را به عنوان او آن را به نام است و مرگ در دریاهای آزاد عمل می کنند. این یک قرن است که محدود کردن مقدار یک خانواده می تواند در بهبود برای هزینه های مراسم تشییع جنازه و درآمد از دست رفته. این امر در هر مرگ و میر رخ می دهد که از حوادث که اتفاق می افتد بیش از سه مایل دریایی. "یکی از چالش های ما در حال رفتن به" Aronfeld گفت: "برای پیدا کردن دقیقا همان جایی که کشتی بود که که مسافر قرارداد ویروس."

مارتین دیویس متخصص در قانون دریایی در دانشگاه Tulane انتظار خطوط کروز به استناد مرگ در دریاهای آزاد عمل می کنند زمانی که درخواست دادگاه برای محدود کردن جوایز. او گفت: "اگر من مشاوره شاکیان من می خواهم به ارائه مشاوره به آنها می گویند که این عمل غیر قانونی رخ داده است خشکی, با شکست به صفحه نمایش مسافران قبل از آنها در هیئت مدیره است."

دیویس گفت: شاید بزرگترین چالش برای افراد تحت پیگرد خطوط کروز هستند که عدم قطعیت و فقدان اطلاعات در مورد کوروناویروس. "علم پشت چگونه آن را گسترش و چگونه آن را مانع شده اند می تواند نه تنها شناخته شده و در عین حال" او گفت:. با کمی اطلاعات علمی موجود درباره کروناویروس اثبات خطوط کروز مسئول دیویس گفت: دشوار خواهد بود. Aronfeld توافق "آن را به چالش کشیدن برای من به اثبات مسافران قرارداد این ویروس زمانی که و چه و که همه از آن است که شاهزاده" گسل."

با بسیاری از پرونده های حقوقی در حال حاضر ثبت و به احتمال زیاد برای آمدن Aronfeld امیدوار است برخی از احکام کمک خواهد کرد که میتوانید با قانون مورد و آن را آسان تر را به آینده موارد در برابر خطوط کروز. خطوط کروز بیمه برای پوشش احتمالی جوایز یا شهرک بنابراین این موارد بعید است که بسیاری از تاثیر مالی در شرکت های. بسیار بزرگتر از تهدید به صنعت است و بدون بادبان منظور در اثر در ایالات متحده بزرگترین بازار و امکان این را می توان فراتر از ژوئیه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب