مسافران را متهم به شکستن قرنطینه مجموعه به ترک هاوایی

هونولولو - بیست-یکی از مسافران به اتهام نقض هاوایی coronavirus قرنطینه منظور توافق کرده اند به ترک دولت به دلی

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

هونولولو - بیست-یکی از مسافران به اتهام نقض هاوایی coronavirus قرنطینه منظور توافق کرده اند به ترک دولت به دلیل تهدید یک از اعضای این گروه روز دوشنبه گفت:.

Kendra کارتر گفت: برخی از آزار و اذیت درگیر تهدید به مرگ.

"مردم شروع به نورد به خانه ما تماس با ما انواع نام. گفتن ما به گرسنگی و یک دسته کامل از چیزهای. ما شده ایم گرفتن تهدید به مرگ در ما نخوانده," کارتر گفت. "مردم به ما گفتن برای دریافت (expletive) این جزیره است."

کارتر نبود دستگیر و با دیگران در هفته گذشته به دلیل پلیس تصمیم به اجازه او و زن دیگری اقامت با کودکان خود.

دستگیری آنها را به معنای تماس کودک حفاظتی خدمات است که می توانست به معنای افشای بیشتر مردم Hawaii County police سرهنگ ریو آمون-Wilkins گفته است.

اعضای گروه دو سال را صرف سفر به آمریکای مرکزی و اشتباه کارتر گفت.

"مردم می خواهم برای تماس با ما یک فرقه از آنجا که ما می خواهم به زندگی می کنند یک زندگی خاص" او گفت: در مورد رژیم غذایی وگان و اعتقاد به این که "هر کس متفاوت است و سایه های قهوه ای است."

کارتر گفت: این گروه نمی دانستم که در هاوایی اجباری 14-روز قرنطینه در همه افراد پس از رسیدن در دولت خواهد بود به شدت اجرا.

اسناد دادگاه می گویند اعضای گروه دیده می شد در یک پارک ساحلی در ژوئن 8. یک ویدیو در یوتیوب نشان داد رهبر خود Eligio اسقف نوازش یک لاک پشت دریایی پلیس گفت: در اسناد و مدارک.

اسقف وکیل Evans اسمیت نمی تواند بلافاصله نظر رسیده دوشنبه. اسقف, 38, برنامه ریزی شده بود به نظر می رسد در دادگاه بعد در روز.

وکیل دونالد Wilkerson که نشان دهنده دو مرد دیگر دستگیر و با این گروه روز دوشنبه گفت: این موارد اخراج خواهد شد اما می توان refiled اگر آنها بازگشت به هاوایی و نقض شده است.

"آنها در حال ترک هاوایی" Wilkerson گفت: از مشتریان خود Denedric Johnson, 23, از تگزاس و یعقوب بنتون, 24, از کالیفرنیا. "مشتریان من قصد بازگشت به سرزمین اصلی است."

اعضای گروه شناخته شده به عنوان کربن ملت که کارتر به عنوان یک دوستدار طبیعت, خانواده, بودند, خیلی هیجان زده به تجربه هاوایی که آنها تصمیم به توقف در ساحل قبل از رفتن به جزیره بزرگ اجاره خانه کارتر گفت.

قرنطینه اجازه نمی دهد که مسافران به ترک محل اقامت یا هتل را به هر دلیلی به جز موارد اضطراری پزشکی.

"ما عذرخواهی کرد و ما هم عذرخواهی برای آن" کارتر گفت.

اسقف دادگاه فایل شامل یک کپی از یک "نظم برای قرنطینه" است که ورود مسافران دریافت در فرودگاه. این نشان می دهد که به نظر می رسد خود را پاراف و امضای تایید که او را رعایت قرنطینه از جمله رفتن مستقیم به محل اقامت از فرودگاه.

قرنطینه کمک کرده است هاوایی حفظ و نگهداری نسبتا کم عفونت نرخ در مقایسه با سایر نقاط ایالات متحده

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

همانطور که از دوشنبه در مجموع 736 نفر تست مثبت پس از وقوع آغاز شد. شده اند وجود دارد 17 مرگ و میر.

حتی پس از دستگیری این گروه در حال برنامه ریزی برای باقی می ماند در هاوایی کارتر گفت. اما این تهدیدات منجر به تصمیم خود را برای ترک, او گفت:.

جسیکا Lani غنی رئیس جمهور از بازدید کننده آلوها جامعه هاوایی فراهم می کند که کمک به گردشگران روز دوشنبه گفت که سازمان او آماده شده بود جمعه به آنها پرواز کردن هاوایی, اما آنها می خواستند به ماندن بگیرید. او گفت که او آماده از سرگیری تلاش صورتی که آنها چه می خواهند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب