سابق حزب جدا Bouterse به دنبال یک دوره دیگر در سورینام

پاراماریبو سورینام - چند رهبران باید مرتب کردن بر اساس که سایه های آویزان بیش از سورینام رئیس جمهور Dési Boute

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399

پاراماریبو سورینام - چند رهبران باید مرتب کردن بر اساس که سایه های آویزان بیش از سورینام رئیس جمهور Dési Bouterse سابق کودتای رهبر و قدرتمند محکوم به قتل و قاچاق مواد مخدر است که نظارت بر وخیم اقتصاد است.

هنوز کاریزماتیک 74 ساله رئیس جمهور می ایستد یک فرصت عادلانه از برگزاری بر روی قدرت به عنوان کوچک آمریکای جنوبی تصمیم جدید شورای ملی در روز دوشنبه — یک بدن است که انتخاب رئیس جمهور بعدی در ماه اوت است.

Bouterse ملی حزب دموکرات ساخته شده است پشتیبانی عمیق میان این کشور فقیر بسیاری از آنها سیاه و سفید و یا مخلوط نژاد که احساس Bouterse اولین سیاستمدار به توجه به آنها. اقتصادی خود را درد کاسته است تا حدودی بسته مواد غذایی توزیع شده به این حزب و بسیاری از اعتباری Bouterse اخیر نفت اکتشافات کردن سورینام ساحل که به برخی از اعتماد به نفس در آینده است.

نظرسنجی های اخیر در این مستعمره سابق هلندی نشان داده اند یک چرخش به سمت مخالف ایالات اصلاحات حزب VHP آن هلندی حروف — که برای سال کار کرده به گسترش پایگاه خود را فراتر از آن تمرکز اصلی بر روی فرزندان شرق مهاجران آسیایی که بیش از یک چهارم از جمعیت است.

"این آخرین شانس برای سورینام. Bouterse نمی تواند رئیس جمهور شوم!" گفت: یک مرد در لباس VHP نارنجی پرچم بود که برای اولین بار در خط به رای دادن در Clevia عمومی مدرسه است.

اما مخالفان تقسیم شده است در میان بیش از ده احزاب وجود دارد و اعتقاد بر این بود تعداد زیادی از رای دهندگان مردد. مخالف هستند و همچنین نگران است که این بیماری همه گیر کوروناویروس به کاهش تعداد ناظران بین المللی و برخی بر این باورند که ویروس-درخواست بان کی مون در جلسات جمعی سوغات Bouterse است که در ادامه به بازدید رسمی به فقیر محلات.

Bouterse اول به قدرت رسید و در سال 1980 کودتا و حکومت هفت سال مشخص شده توسط دسامبر 1982 قتل 15 مخالفان سیاسی. در ماه نوامبر گذشته یک سورینام دادگاه محکوم Bouterse قتل و او را محکوم به 20 سال زندان — اگر از آن ساخته شده بدون حرکت به دستگیری او و او جذاب است. او همچنین چهره 11 سال حبس در هلند برای قاچاق مواد مخدر.

پسر رئيس جمهور دینو در ضمن خدمت 16 سال حکم زندان در ایالات متحده آمریکا در قاچاق مواد مخدر اتهامات و اتهامات مربوط به کمک به لبنان, گروه شبه نظامی حزب الله.

پس از خروج از دفتر Bouterse ساخته شده است تا حزب خود را و برنده انتخابات دموکراتیک در سال 2010 و همچنین گروههای پنج سال بعد.

در سال های اخیر سورینام تضعیف شده به یک بحران عمیق اقتصادی. آلومینیوم شرکت Alcoa را ترک کرده است. چوب و طلا و نفت عملکرد کمی بیش از حد درآمد برای پوشش هزینه های دولت است. منتقدان ادعا فساد گسترده و سوء مدیریت.

اما چین به شدت به کمک وام صدها میلیون دلار برای تامین مالی و پل ها و جاده ها و بیمارستان ها و برنامه ریزی فرودگاه جدید.

51-صندلی مجلس ملی است که با توجه به انتخاب یک رئیس جمهور جدید در ماه اوت هر چند که نیاز به دو سوم رای و احتمال شکل گیری پیچیده ائتلاف. Bouterse را رقیب اصلی است VHP را Chandrikapersad "چان" Santokhi.

به دلیل COVID-19 محدودیت های نظرسنجی کارگران با پوشیدن ماسک و قرار است برای نگه داشتن یک فاصله 1.5 متر (5 فوت) از یکدیگر است. این کشور گزارش 11 مورد تأیید بیماری و مرگ است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن