زن معذرت خواهی پس از واکنش شدید از مقابله با صاحب خانه

سان فرانسیسکو - مدیر عامل یک شرکت لوازم آرایشی صادر عذرخواهی یکشنبه پس از یک ویدیو به طور گسترده ای به اشتراک

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

سان فرانسیسکو - مدیر عامل یک شرکت لوازم آرایشی صادر عذرخواهی یکشنبه پس از یک ویدیو به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته آنلاین نشان دادن خود و مقابله با یک مرد و تهدید به تماس با پلیس به خاطر او stenciled "Black Lives Matter" در گچ در سان فرانسیسکو اموال.

این تصویری است که بازتوییت شده است 155,000 بار است موجب اتهام نژادپرستی و رهبری یک توزیع کننده لوازم آرایشی به قطع روابط با لیزا الکساندر, موسس و مدیر عامل شرکت LaFace محصولات مراقبت از پوست.

"به اندازه کافی وجود ندارد کلمات برای توصیف چگونه واقعا متاسفم هستم برای اینکه بی احترامی به او سه شنبه گذشته زمانی که من تصمیم به سوال او در مورد آنچه که او انجام شده بود در مقابل خانه اش" الکساندر در بیانیه ای گفت. "من باید فکر کسب و کار خود من."

این تصویری که برای اولین بار به نظر می رسد روز شنبه در Facebook صفحه جیمز Juanillo نشان می دهد یک زن و شوهر از او می پرسی که آیا او در خانه قبل از این ادعا که آنها می دانم که او زندگی نمی کنند وجود دارد و بنابراین شکستن قانون است.

Juanillo نیست جواب بده اما دعوت آنها را به پلیس تماس بگیرید. زن و شوهر و سپس راه رفتن دور با الکساندر پاسخ: "بله ما انجام خواهد داد."

این ویدئو کوتاه متوقف می شود برای نشان دادن چه اتفاقی می افتد بعدی. Juanillo خلاصه تا برخورد در توییتر: "یک زن و شوهر با پلیس تماس بگیرید من یک فرد از رنگ برای stenciling یک #پل گچ پیام در مقابل دیوار حائل."

او اضافه کرد که الکساندر "نهفته است و می گوید: او می داند که من نمی زندگی می کنند در خانه خود من چون او می داند که کسی که در اینجا زندگی می کند."

Juanillo که فیلیپینی گفت KGO-تلویزیون او معتقد است که زن و شوهر متهم او را از defacing مالکیت خصوصی از آنجا که آنها فکر نمی کنم او متعلق ثروتمند Pacific Heights محله است.

او گفت: یک افسر پلیس کشیده تا چند دقیقه پس از برخورد و سوار دور پس از شناخت Juanillo به عنوان یک دیرین ساکن ،

رسانه های اجتماعی دیوانگی بیش از این ویدئو رهبری Birchbox که از توزیع محصولات زیبایی طریق یک سرویس اشتراک, به اعلام روز شنبه که آن را به قطع روابط با شرکت بیش از الکساندر را "نژادپرستانه و اقدامات است."

"هنگامی که من به تماشای این ویدئو من شوکه و غمگین که من رفتار راه من" اسکندر بیانیه ای گفت:.

او گفت که او متعهد به یادگیری از تجربه است و می خواهد به عذر خواهی به Juanillo در فرد است.

Juanillo گفت: اگر اسکندر آید ضربه زدن بر روی درب خود را, او می خواهد به صحبت کردن با او.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب