متحده خرد Coronavirus پرونده به مقامات چشم تعطیلات آخر هفته با زنگ

بزرگنمایی این تصویر یک عابر پیاده در یک ماسک عبور می کند یک نشانه اصرار مردم به عمل اجتماعی فاصله در

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عابر پیاده در یک ماسک عبور می کند یک نشانه اصرار مردم به عمل اجتماعی فاصله در روز شنبه در ساحل میامی, فلوریدا. فقط به عنوان ساکنان رنگی خارج برای لذت بردن از چهارم ژوئیه متحده مانند فلوریدا گزارش شد شاید تعداد تایید coronavirus موارد است. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

گریم اخبار گرفته است بدون این مهلت چهارم جولای.

در روز شنبه فقط به عنوان ساکنان سراسر کشور جشن تعطیلات مقامات دولت یک بار دیگر گزارش شکستن رکورد تعداد coronavirus موارد است. فلوریدا و کارولینای جنوبی در روز شنبه هر دو گزارش عبور قبلی خود تنها-روز اوج متحده در حالی که چنین آلاباما تگزاس و کشت و دیگران ادامه داد: به حلقه های اخیر از سوابق خود را.

در فلوریدا به تنهایی جمعه دیدم بیش از 11,400 به تازگی تایید موارد ویروس. که مجموع میشکند یک رکورد است که در مجموعه دولت فقط یک زن و شوهر از روز پیش — در حدود همان زمان که ایالات متحده به عنوان یک کل ثبت جهانی بالاترین تا کنون روزانه شمارش با بیش از 55 ، 000.

در یک پیشنهاد از جان گذشته برای محدود کردن آخرین سنبله در ایالت caseload محلی رهبران در فلوریدا اجرا کشت از اقدامات برای tamp کردن در تعطیلات آخر هفته تعطیلات معمول جشن. میامی-Dade County, برای یک نهاد حکومت نظامی آغاز و در 10 شب هر شب "تا اطلاع ثانوی" در حالی که سواحل سراسر جنوب فلوریدا بسته شده است.

دولت است که به دور از تنهایی در آن تشدید مبارزه با COVID-19. در تگزاس در بیمارستان و در هر دو استار و هیدلگو استان ها را گزارش کرده اند رسیدن به ظرفیت کامل و مسئولان وجود دارد شفاعت با ساکنان به سادگی در خانه بمانند این آخر هفته.

"من مصرانه از همه ما ساکنان" شهرستان استار قاضی الوی ورا گفت: در Facebook, "لطفا به پناهگاه در محل سایش پوشش صورت عمل اجتماعی فاصله و جلوگیری از تجمعات."

فلوریدا و تگزاس فقط یک زن و شوهر از کشورهای عقب بازگشایی برنامه ها و تکاپوی اجرای محدودیت های جدید و یا بازگرداندن آنهایی که قدیمی. قوانین الزامی است که ساکنان پوشیدن ماسک در اماکن عمومی را نه فقط گرفته اثر در سراسر تگزاس بلکه در شهرستانها از سینسیناتی کلیولند به بویزی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن