قانونی مبارزه با بیش از حق رای در همه گیر شدن داغتر

بزرگنمایی این تصویر یک رای دهندگان اوهایو گرم کردن رای گیری در هیئت مدیره از انتخابات در دیتون اوهای

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک رای دهندگان اوهایو گرم کردن رای گیری در هیئت مدیره از انتخابات در دیتون اوهایو در آوریل 28 سال 2020 است. حقوقی دعوا در اطراف پست الکترونیکی-در رای گیری تا حرارت به عنوان متحده به نوبه خود آن را در میان coronavirus بیماری همه گیر. مگان Jelinger/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مگان Jelinger/خبرگزاری گتی ایماژ

قانونی مبارزه با بیش از چگونه آمریکایی ها را, رای, این, سال به سرعت در حال تبدیل به یک جنگ است.

که با توجه به محافظه کار "انتخابات یکپارچگی" طرفداران که متهم دموکرات با استفاده از زمان همه گیر به فشار از طریق تغییرات این است که این گروه ادعا را تضعیف انتخابات در ایالات متحده.

"ما در حال تماشای به عنوان دموکرات و رادیکال منافع خاص گروه ها با استفاده از این مه از COVID اساسا بازسازی آمریکا در انتخابات" گفت: کاترین Miller رئیس جمهور واقعی رای یک گروه است که می گوید آن است که در تلاش برای محافظت در برابر تقلب انتخابات. او روز پنج شنبه در یک وبینار اسپانسر شده از طرف یک محافظه کار غیر انتفاعی کمیته برای عدالت است.

دموکرات ها و لیبرال حمایت گروه می گویند به جای آن که آنها در حال تلاش برای محافظت از رای دهندگان حقوق و از بین بردن موانع آنها بر این باورند در نظر گرفته شده برای سرکوب آرای اقلیت ها و کسانی که تمایل به رای دموکراتیک است.

از نگرانی فوری برای هر دو طرف در حال تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری در پاسخ به این بیماری همه گیر. تعدادی از کشورهای در حال شل شدن محدودیت در رای غیابی بنابراین مردم می توانند رای خود را بدون نیاز به رفتن به پای صندوق های رای در فرد است. بیش از یک دوجین دادگاه واصل شده اند در هفته های اخیر یا به چالش کشیدن این تغییرات و یا خواستار متحده به انجام حتی بیشتر به پست الکترونیکی-در رای گیری در دسترس است.

روز دوشنبه یک قاضی فدرال رد درخواست توسط راستگو در رای دادن به یک بلوک نوادا قصد ارسال غیابی برای همه فعال رای دهندگان برای دولت ژوئن 9 اولیه. ایالات متحده منطقه قاضی میراندا Du اخراج به عنوان "نظری" و "بدون هیچ گونه پایه و اساس حقیقی" این گروه ادعا می کنند که این طرح را در معرض انتخابات به تقلب و در نتیجه رقیق آرای مشروع رای دهندگان.

مارک الیاس وکیل پیشرو دموکراتیک تلاش برای گسترش گزینه های رای گیری به نام تصمیم "و در عین حال یک مثال دیگر چگونه جمهوری خواه دروغ تقلب انتخابات را نگه ندارد تا در دادگاه."

هنوز درست رای وکیل جیمز نوارهای جونیور که او نیز صحبت کرد و در وبینار گفت که خلاص شدن از حفاظت در برابر تقلب دموکراتها "برنامه بازی." او ادعا کرد که این بخشی از یک دهه از طرح توسط دموکرات ها برای تضعیف روند انتخابات با مبارزه و تلاش برای حذف غیر فعال رای دهندگان از ثبت نام رول و به اعمال سخت photo ID مورد نیاز است.

برخی از جمهوریخواهان از جمله رئیس جمهور تهمت را تکرار آن ادعا. روز پنج شنبه رئیس جمهور توییتی مورد نیاز برای جلوگیری از دموکرات ها از "سرقت در انتخابات است." مغلوب ساختن پیشی جستن بارها گفت که رای دهندگان تقلب شایع است اگر چه هیچ مدرکی وجود ندارد که مورد است. شواهدی وجود دارد که رای گیری غایب است بیشتر در معرض خطر تقلب, اما حتی پس از این موارد نادر است.

این موضوع قطعا یک موضوع در محدوده زمانی معین در آینده مبارزات انتخاباتی. هر دو طرف آگاه هستند که تصمیم دادگاه مؤثر در رای گیری قوانین می تواند شکل نتیجه در ماه نوامبر.

دموکرات ها به شدت فشار خود را برای دولت ها به اجرای تغییرات آنها به مدت طولانی می خواستم مانند اجازه می دهد در همان روز ثبت نام رای دهندگان و از بین بردن نیاز به رای دهندگان برای ارائه یک بهانه ای برای رای غایب. الیاس ثبت جداگانه کت و شلوار در نوادا با این استدلال که دولت باید اجازه می دهد به شخص ثالث برای جمع آوری و تحویل غیابی برای رای دهندگان که ممکن است قادر به انجام این کار در خود را دارند.

الیاس نیز تجدید نظر در طرح دعوی در دادگاه خواستار ویسکانسین برای از بین بردن نیاز است که رای دهندگان ارائه یک ID عکس در هنگام درخواست یک رای گیری غایب و شاهد ثبت نام خود را تکمیل و رای گیری. تلاش دموکرات ها برای نرم کردن دولت پست الکترونیکی-در رای گیری قوانین برای 7 آوریل اولیه مسدود شد توسط جمهوری خواهان و ده ها هزار نفر از رای دهندگان به پایان رسید تا رفتن به پای صندوق های رای در فرد با وجود تهدید سلامت.

"در حالی که این آخرین طرح دعوی در دادگاه به دنبال محافظت از حق رای در طول COVID بحران آن را نمی خواهد آخرین" الیاس در بیانیه ای گفت. "کار سخت مبارزه با سرکوب رای دهندگان در سال 2020 است به دور از به پایان رسید. در واقع در بسیاری از راه های مبارزه تازه آغاز شده است."

همچنین در این هفته رای گیری گروه های حقوق شد و در دادگاه به چالش کشیدن یک اوکلاهما قانون است که رای دهندگان خود را غیابی محضری و فلوریدا نیاز است که felons پرداخت جریمه ها و هزینه های قبل از به دست آوردن حق خود برای رای دادن.

ویرجینیا جمهوری خواهان نیز به دادگاه رفت و برای جلوگیری از آن دولت از بین بردن آن غایب رای گیری شاهد نیاز است. و آریزونا جمهوری خواه دادستان کل خواسته دادگاه عالی ایالات متحده به ابطال یک دادگاه پایین تر پیدا کردن که قانون منع مجموعه ای از برگه های رای توسط اشخاص ثالث خلاف قانون اساسی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن